Ei toisen lasta varmaan saisi vihata, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainiin :D Sainhan minäkin taas osani vainosta.. Kun ei toisilla faktatieto riitä niin pitää lyödä vyön alle. Aletaan vedota mun profiiliin ja ties mihin. Ei varmaan mun kannata teille jutella jotka ette halua tukeutua faktoihin vaan pelkkään mututietoon. Jos et tiedä mitä "mutu" tarkoittaa niin se on lyhenne: "musta tuntuu että.. ".
voi voi...
*aikoo itse pysyä mieluummin kokemuspohjaisessa tiedossa ja sitä tukemaan tutkimuksia kuin lukea ilkeiden ( aina heti tuomitsevien ) joidenkin palstamammojen hölmöilyjä :)

Miksiköhän suomessa on niin paljon ongelmanuoria ja ongelmalapsia? Hmm?

Voitte siis jatkaa mun haukkumista tässä ketjussa ja pilata sillä ketjun. Minä sain sanottua jo sanani moneen kertaan vaikka moni ei osaa lukea. Go for it.. ette keksi enää aapeen aiheesta puhetta niin puhukaa taas minusta :)
Ja siitä miten kaikki ihmiset syntyy mieleltään täydellisinä ( eli jokainen on syntyessään täydellinen.. hehheh.. ) ja miten pahat aikuiset aina tuhoaa lapsen. Vaikka tiede ja kokemus kumoaa tämän helposti .. niin uskokaa vain kuten raamattuun.

Sen vielä kysyn. Luuleeko joku oikeasti ettei maailmaan synny lapsia joilla ei ole kykyä omaantuntoon? Joku muukin kuin pelkän lukion tai ammattikoulun käynyt?

Ymmärsinköhän ÄL:n kysymyksen oikein...siis uskonko, että vois syntyä lapsi, jolla ei ole kykyä omaantuntoon? Vastaus; en usko. Mä LUULEN ja USKON, että jokainen meistä syntyy omantunnon kanssa. Joillakin kai se kasvaa ja vahvistuu iän saatossa, joillakin katoaa kokonaan pois. Joku tai jokin sen kadottaa...kenties vanhempien välinpitämättömyys, tai muuten huonot kotiolot.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
anteeksi jo etukäteen, mutta olenko mä ainoa, joka ei ottaisi lapselta, omalta tai vieraaltakaan jokapäivä potkuja tai nyrkiniskuja vastaan...?

ravistettava, kerroit että noin käy USEIN, aina kun haet lapsesi tarhasta :o .

oletko koittanut kyykistyä niin sen kersan tasolle, jotta naamanne ovat suurinpiirtein vastakkain ja sanoa kiukkuisesti, jotta jollei se potkiminen ja hutkiminen lopu tälläpunaisellaminuutilla, sinä SUUTUT... :xmas:

Juu, noin käy usein, mutta ei sentään ihan joka kerta kun haen lapseni tarhasta :D. Mutta oikeastaan aina kun tämä poika osuu mun kanssa samaan tilaan, mun viereeni. Tänään viimeeksi, edellinen kerta taisi olla jotain pari viikkoa sitten.

Tänäänkin menin kyykkyyn ja kerroin mitä mieltä olen potkimisesta.

Omaa lasta voisin ottaa kiinni lyövästä kädestä, potkivasta jalasta, kantaa niska-perseotteella jäähypenkille, mutta vieraalle ei uskalla kuin sanoa tiukasti...

Ehkä se lapsi vaistoaa että vihaat sitä. Ja purkaa asian tuolla tvalaa.Oikeasti; en tajua kuinka joku voi vihata LASTA.

Et tajua miten joku voi vihata LASTA. Voi voi, mikäs ihmeen pyhä lehmä se lapsi on. Se on ihminen siinä missä aikuinenkin ja myös lasta kohtaan voi ja saa tuntea myös sitä vihaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Jos vaikka ap ennakoisit noi tilanteet ;) Kun se lapsi tulee lähelle niin käännä tämän mielenkiinto tai ajatukset/teot muualle.

Kun lapsi tulee lähelle, mä esim. autan kenkää oman lapseni jalkaan, ja ko. lapsen pitäisi hakea omat kenkänsä, mutta alkaakin potkimaan. Tänään kävelin oman lapseni perässä kohti temppurataa, kun lapsi tuli potkaisemaan.

Ei kiinnostaisi minuakaan. Lässytykset sikseen.

"Kyllä piruja syntyy ihan pilalle passaamalla ja lellimällä vanhemmat ja tädit ja isovanhemmat yhdessä. Kukaan ei koskaan sano ei. Ihaillaan aivan käsittämättömistä jutuista. "hei katsokaa 5 v syö itse" hän on aivan ihme" Lapsi saa tehdä mitä haluaa. Ihailua vain.[/quote]"

Pitää paikkansa! Ja on kyllä karsea kakara, jos itse tuollaiseen lapseni päiväkodissa törmäisin ja erehtyisi minua siinä potkimaan, niin en kyllä totisesti menisi enää vastuuseen teoistani. Toivotaan siis, ettei moista hirviötä kohdalleni osu, tai saatan kohta löytää itseni tiilenpäitä laskemasta :kieh: :headwall: .

Uusimmat

Yhteistyössä