Vuotoa ovulaation aikaan? Vai mitä tää nyt on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Öööh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

Öööh?

Vieras
Arvelen et ovulaation on ollu viikonloppuna, jompana kumpana päivänä. Ovislimat bongasin sillon, ainakin luulen niiden siitä johtuneen.
Mutta tänään sitten veristä vuotoa?

Onko tää kierto tässä vai mitä tää vuoto on? :(
Edellisistä kuukautisista kuitenki vasta 12päivää...

Mulle tää tosiaan on ihan uutta. Ikinä ei aikasemmin ole tämmöstä ollu.
Mietin vaan et ku tätä kuitenki oli ihan housuihin asti tullu ei siis tullu vain pyyhkiessä... :(

Mulla tosin oli 12päivää sitten vasta neljännet menkat synnytyksen jälkeen mut ei kai ne nyt taas voi tulla...?

Pientä vuotoa tuli oviksen aikaan pari kiertoa sitten ja mulle sanoi hoitaja, että ihan normaalia voi olla. ja sullahan on ollu aika vasta vissiin synnytys? niin mullakin joten ole huoleti.

Joo-o, ja mulla oli synnytyksestä vuodon tullessa 1v3kk aikaa mutta imetyksen takia alkoivat myöhemmin. ja siis sulla nyt vasta 4 menkat, joten älä ressaa. siinä syy..

No toivotaan ettei tää kierto tässä sitten ollu... Viime kierrossa ihan yllärinä menkat tuli ja kiertoki jäi 24päivän mittaseks. Ikinä ei ole niin lyhyttä kiertoa ollu.
Toivotaan et tässä vielä mahollisuuksia olis... Vauva siis toiveissa...

Vanha viesti, mutta nostelen silti ylös.
Itselläni alkoi menkant synnytyksen jälkeen tuossa huhtikuun lopulla, ja myös tuli ruskeaa verta kp18 n. 3pv, todella niukkaa siis, ei tarvinnut edes sidettä. Nyt olisi menossa jo kp 40.. Mietin vain, että jos kyseessä tuollon verenvuodon aikaan olisi ollut ovis, niin eikö järjen mukaan ois sitten menkkojenkin pitänyt jo alkaa.
Olisiko mahdollista, että tuollanen vuoto voisi johtua uudesta raskaudesta?

Yhteistyössä