A
ap-ap
Vieras
Meillä on mennyt viime aikoina huonosti ja meinattiinkin jo erota miesystävän pyynnöstä kun hän ei kestä sitä että ollaan niin paljon riidelty ja sitten tuo että hän on epävarma tunteistaan minua kohtaan. Asia johti sitten siihen että päätettiin vielä kokeilla koska halusin, ja meni hyvinkin ja rauhallisesti kunnes eräänä päivänä totesin että mua satuttaa vielä sen sanat joita se sanoi riidellessämme, ja olisin halunnut anteeksipyynnön nistä. Mies taas murahti vaan ok siihen ja ei ymmärtänyt mikä on ongelma joten tavallaan väänsin sitten rautalangasta ja hän vaan lähti pois sanomatta mitään (juttelimme messengerissä). Tämä tapahtui siis eilen illalla, nyt tänään ei ole ollenkaan ollut messengerissä, ei vastaa puheluihin eikä pariin tekstariin. Sanoi kyllä eilen päivemmällä (kun oltiin vielä ok) että hänellä on työpäivän jälkeen ex-työkaverin synttärit joihin hän menee (oltii kutsuttu nin ei kehdannut kieltäytyäkään) mutta vaikeata uskoa että siellä menisi näin kauan ja sekin kun hän ei vaan vastaa mihinkään ja eilenkin lähti vihaisen oloisena pois sanomatta mitään..
Kuolen tähän epätietoisuuteen ja huolehtimiseen, itkeny koko ajan
pilasinko minä kaikki sitten tuolla että aloin "vaatimaan" pahoitteluja kaikista niistä ilkeistä sanoista millä hän on satuttanut minua riidellessä, jotkut vaan olivat niin sellasia ettei niitä olisi tarvinnu edes sanoa ääneen..
nyt vaan odotan että hän huomenna ottaisin minuun yhteyttä, jos ei niin mitä tässä enää voi tehdä..? Olemme seurustelleet 3,5 vuotta ja olemme kaukosuhteessa elävä lapseton pariskunta..parikymppisiä molemmat. Puhumme usein messengerissä joten se on jo huolestuttavaa jos hän ei jonain päivänä ilmesty ollenkaan sinne..
Kuolen tähän epätietoisuuteen ja huolehtimiseen, itkeny koko ajan
nyt vaan odotan että hän huomenna ottaisin minuun yhteyttä, jos ei niin mitä tässä enää voi tehdä..? Olemme seurustelleet 3,5 vuotta ja olemme kaukosuhteessa elävä lapseton pariskunta..parikymppisiä molemmat. Puhumme usein messengerissä joten se on jo huolestuttavaa jos hän ei jonain päivänä ilmesty ollenkaan sinne..