Voiko DNA:lle soittaa muuhun kuin niille asiakasneuvojille ketkä ei tiedä hevon vitt....mistään mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menee hermot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menee hermot

Vieras
Helvetti menee hermot koko DNA:n Laskut on kuulemma maksamatta ja ne on suoritettu jo 15.11. Olen laittanut kuittikopiot ja arkistointitunnukset ja kaiken mahdollisen tiedon laskuista moneen kertaan sinne ku ei vaan laskuja löydy. Nyt sit menossa kohta kuulemma liittymät kinni jos laksuja ei makseta uudelleen. Vittu mulla ole varaa maksaa uudelleen niitä ku sit se ylijäämä raha jää sinne kaniin seuravia laskuja varten.

Niin onko mitään muuta numeroa mihin sinne voisi soittaa ( jotain esimiestä) kuin se asiakaspalvelu? Kuka tietäisi?

Helvetti menee hermot koko DNA:n Laskut on kuulemma maksamatta ja ne on suoritettu jo 15.11. Olen laittanut kuittikopiot ja arkistointitunnukset ja kaiken mahdollisen tiedon laskuista moneen kertaan sinne ku ei vaan laskuja löydy. Nyt sit menossa kohta kuulemma liittymät kinni jos laksuja ei makseta uudelleen. Vittu mulla ole varaa maksaa uudelleen niitä ku sit se ylijäämä raha jää sinne kaniin seuravia laskuja varten.

Niin onko mitään muuta numeroa mihin sinne voisi soittaa ( jotain esimiestä) kuin se asiakaspalvelu? Kuka tietäisi?

Eikös nää asiakaspalvelijat oo ihan tavallisia 19v pätkätyöläisiä ketkä tarvitsee jostain taskurahaa ryyppäämiseen tms, koulutus työhön kestää 4 tuntia.

Mä tein joskus niin että sanoin tekeväni ilmoituksen kuluttajaviranomaisille ja poliisille jos ei esimies ala soittamaan ja selvittämään. Laskut ei olleet mun tekemiä eikä ne suostuneet sulkemaan liittymääkään ennenkuin kolmannella pyytämällä. Laskut ne perui mielummin kuin laittoivat tarkkaa listausta kaikista puheluista joita oli tehty ulkomailta. Varmista aina kenen kanssa juttelet ja laita nimi ylös.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22539175:
Varmista aina kenen kanssa juttelet ja laita nimi ylös.

Tuo on niin totta. Varsinkin DNA:n kanssa pitää olla tarkkana, kun yksi asiakaspalvelija kertoo yhtä ja toinen toista...
Nimim. kantapään kautta oppinut

Eikös nää asiakaspalvelijat oo ihan tavallisia 19v pätkätyöläisiä ketkä tarvitsee jostain taskurahaa ryyppäämiseen tms, koulutus työhön kestää 4 tuntia.

Ei, ne ei kaikki ole 19-vee pätkätyöläisiä ja koulutuskin kestää huomattavasti kauemmin kuin tuo 4h.

Suurin osa niistä on koulutuksen saaneita perheenäitejä ja isejä tai sitten lapsettomia, mutta koulutuksen saaneita kuitenkin. ;) ikähaarkukka keskimäärin siellä on 24-50.

Ja koska ne ei ole superihmisiä, niin eivät aijna voi löytää kaikkea tietoa samalta istumalta...koska kyllä siinä sillon jossain viba käy jos ei kirjaudu järjestelmään..mahdollisesti väärä viite tai jotain..numerot kääntyneet väärille paikoille näppäillessä tai jotain..näin ainakin itselle on käynyt, että kaksi numeroa on vaihtanu paikkaa ja siksi maksu ei ole kohdistunut.

Jos sinulla ei ole alkuperäisiä laskuja jäljellä, oletko varma että olet maksanut kaikki?

Kyllä ne kaikki on maksettu siitä ei ole epäselvyyttä laisinkaan. Aikaisemmin sieltä tuli jo tieto että kaikki ok, mutta kun nyt kysyin sitä tilaustani niin ilmoitti että on laskut maksamatta. Eli täyttä sontaa. Siellä oli taas eri neuvoja ja tieto erilaista. Ei ne pässit löydä sielä koneelta edes mitään koskaan.
Nyt on sit laitettu esimiehelle soittopyyntö, mut en usko että seiltä kukaan koskaan soittaa. Laitoin myös johdolle sähköpostia jos sitä kauttta onnistuisi, mut en usko sitäkään. Perkele kyllä ottaa päähän. Tätä on jatkunut nut tosiaan jo niin pitkään.
On kai vaihdettava jollee muulle

Alkuperäinen kirjoittaja palveluun tyytyväinen;22539294:
Ei, ne ei kaikki ole 19-vee pätkätyöläisiä ja koulutuskin kestää huomattavasti kauemmin kuin tuo 4h.

Suurin osa niistä on koulutuksen saaneita perheenäitejä ja isejä tai sitten lapsettomia, mutta koulutuksen saaneita kuitenkin. ;) ikähaarkukka keskimäärin siellä on 24-50.

Ja koska ne ei ole superihmisiä, niin eivät aijna voi löytää kaikkea tietoa samalta istumalta...koska kyllä siinä sillon jossain viba käy jos ei kirjaudu järjestelmään..mahdollisesti väärä viite tai jotain..numerot kääntyneet väärille paikoille näppäillessä tai jotain..näin ainakin itselle on käynyt, että kaksi numeroa on vaihtanu paikkaa ja siksi maksu ei ole kohdistunut.

Laksut on tarkistettu moneen kertaan ja kaikissa on tiedot oikein.

Yhteistyössä