UUSI E10 bensa, aiotteko ottaa käyttöön ja mitä mieltä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eitykkää!!!!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22637409]No mihinkäs bensa-autoon se ei käy? Jos kerran käy nykyautoihin, eikä kuitenkaan 95 ole ollut myynnissäkään kui parikymmentä vuotta.[/QUOTE]

Ensimmäiset saab 95 ja 96, Messerschmitt KR, Wartburgit 80 luvun loppuun...

Korjaamolla kuuntelin kun mekaanikot jutusteli että 98 ei käy katalysaattori vehkeisiin? Hajoaa kuulema. Mulla just sellanen ajopeli että saas nähdä täytyykö muuttaa itärajalle.

Minä oon ihan ulapalla noiden bensojen kanssa. Mitä ihmettä sitä oikein jatkossa tankataan? Uudempaan autoon käy nykyisellään 95, mutta vanhempaan autoon tankattiin aikoinaan 99 ja nyt Shellin 98 on sellainen mikä käy. 95 jos tankkiin pistää niin eikai se rikki mene mutta jälkikäynti ja nykiminen on vallan mahdotonta.

Tämäkö se on palstamammojen seuraava huolenaihe? "kun se naapurin reiskakin sanoi että se E10 pilaa auton".
Jep.

Sehän on vaan hieno asia, jos alatte muutoksen myötä mietiskellä sitä turhan ajamisen karsimista.

Periaatteessa joo, mutta kun sitä turhaa ajoa on nytkin aika vähän, niin ei siitä ole hirveästi karsittavaa vaikka kuinka miettisi. Ja nekin ajot suurimmalta osalta kyläilyä mummolaan tai vierailuja kauempana asuville kavereille, jonne ei pääse julkisilla. Noita kulkemisia ei viitsisi ihan hirveästi karsia, kun toivoisin lapsen voivan pitää yllä hyvää suhdetta isovanhempiinsa, kun kerran mahdollisuus on. Ja jos kaverilla käy kerran kaksi vuodessa, niin ei viitsisi ihan kokonaan jättää käymättä.

Eli jäljelle jää karsittavaksi ehkä kerran viikossa tai kahdessa reissu Prismaan/keskustaan tms. Eli arviolta 10 km per viikko. Eli vaikka noita karsisi kokonaankin pois, niin eipä se nyt ihan hirveästi tuntuisi missään.

Alkuperäinen kirjoittaja eitykkää!!!!!!!!;22637427:
no mutta ikös se ole ihan positiivista että mammatkin miettii autojuttuja ;)

No jaa, minusta ei ole niin väliksi vaikkei niitä miettisi kukaan...

Hysteria on se, jota en jaksa ymmärtää. Ja sitähän täällä riittää, asiasta kuin asiasta.

Yhteistyössä