Onko krääsä joulukalenterit olleet hintansa arvoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on niitä ensimmäisen ja viimeisen kerran. Meillä Muumi, Little pets ja hello kitty kalenterit ja ihan turhaa romua sisällä. Lapsetkin tykkää enemmän suklaakalentereista. Kuvakalenteritkin avaavat ennen romu kalentereja.

Meillä Playmobil-kalenteri ja olen huipputyytyväinen. En edes kutsuisi sitä krääsäkalenteriksi. Siinä tulee ihan normaalikokoisia Playmobil-juttuja, kokonainen yhtenäinen leikkisetti. Samanhintainen kuin nuo muutkin lelukalenterit.

Myös legokalenterit kivoja.

Meillä on Hello kitty ja tyttö on tykänyt ihan hirveest. Hällä on hello kitty talo ja nyt saa kalenterista lisää hahmoja leikkiinsä. Sormuksista on ollut myös aivan ihastunut. Näyttävät olevan vielä ihan kestävää laatua, ei heti hajoa.
Pojalla on autot kalenteri, ihan on ollut myös tyytyväinen.

Eli tästä voi varmaan päätellä että ostoksiin olen ollut ihan tyytyväinen vaikka ensin mietinkin että ostanko kun ovat kalliita ja "krääsää" sisällä.

Meidän 4v tytölle pony-kaenteri on ollut hintansa arvoinen, ainakin näin vanhempien näkökulmasta. :D Aamuherätykset ovat helpottuneet kummasti kun on kiirekatsomaan mitä kalenterista löytyy.

Mä oon ainakin ollu tyytyväinen, ostin Hello Kitty- kalenterin tarjouksesta kympillä viikon joulukuun alun jälkeen, ja 3v. tyttö on kyllä tykänny paljon. :) Siitäkin tykkäsi, kun sai avata ensin monta luukkua kerralla ;)

Kyllä meillä tykätään kun saa lisähahmoja muumileikkeihin. Tuutikki ja *paljastus* Mörkö! Ja poliisimestarikin. Osa hahmoista (suurin osa ehkä) kyllä turhia, koska niin minipieniä, mutta ajattelin käyttää ne johonkin askarteluun, ehkä vitriinitauluun.

Toy Storyn piti olla puoliksi suklaa, puoliksi "yllätys"kalenteri, ja toistaiseksi on kyllä ollut aika heikkoa tuolla yllätyspuolella... Lego ja Playmobil on sen sijaan olleet hintansa väärtejä (siis aiempina vuosina).

onko se littlest pet shop -kalenteri hyvä? mitä siellä on ollut sisällä tähän mennessä? ajattelin että josko alesta ostaisi sellaisen, avaisi ja laittaisi pakettiin sellaisenaan.. jos siinä on kaikkea pientä krääsää niin hyvä, tyttö tykkää sellaisista :D mutta onko siinä monta eläinhahmoa? ja mitä muuta krääsää sieltä on tullut?

[QUOTE="kieruli";22640230]onko se littlest pet shop -kalenteri hyvä? mitä siellä on ollut sisällä tähän mennessä? ajattelin että josko alesta ostaisi sellaisen, avaisi ja laittaisi pakettiin sellaisenaan.. jos siinä on kaikkea pientä krääsää niin hyvä, tyttö tykkää sellaisista :D mutta onko siinä monta eläinhahmoa? ja mitä muuta krääsää sieltä on tullut?[/QUOTE]

kaksi hahmoa on tullu tähän mennessä, joku bambi ja koira. Sitte on kaulaliina, kaulakoru, rannekoru tms., joku hiuslakkapullo, kannettava radio, laukku, joku teepannu, kakkusiivu, joku piparijuttu tms. Ei noista kaikista ymmärrä mitä ne on :D

Meillä oli viime vuonna Littlest Pet Shop-kalenteri, ja se oli vähän kiikun kaakun että oliko se sen arvoinen... siinä mielessä kyllä, että lapset pitivät siitä kovasti. Itse olisin kuitenkin toivonut siihen 1-2 hahmoa lisää. Viime vuonna siinä oli kolme hahmoa + niitä hahmojen tarvikkeita, kuten kaulaliinaa, aurinkolaseja jne jne.

Muumikalenteri on tänä vuonna, ja siihen olen tosi tyytyväinen. :) Melkein joka päivä on tullut joku ihan oikea hahmo, eri kokoisia mutta hahmoja kuitenkin. Paljon on saatu muumiväkeä lisää.

Tyttö on kyllä tykännyt mutta itse olen ollut pettynyt, tähän asti tullut kaks hahmoa, pientä lelua ja ihan täysin sama. Muuten suklaata. ja maksoi 14.95. Juu, tiedetään.

Meillä muumi-kalenteri 3-vuotiaalla ja tyytyväisiä ollaan!
Illallakin on hyvä mennä nukkumaan, että jaksaa aamulla nousta avaamaan kalenteri. :) Siihen voi siis vedota, kun illalla on aina melkoista taistelua muuten että malttaisi mennä nukkumaan.
Hahmoja ollut tähän mennessä joka luukussa paitsi yhdessä, jossa oli jotain simpukankuoria? Vähän tytöllä ensin naama venähti kun ne sieltä luukusta paljastui mutta on jo keksinyt niille paljon käyttöä. Leikkii kalenterihahmoilla päivittäin.

Meillä nuoremmalla muumi ja vanhemmalla hello kitty ja molemmat tykkää kovasti. Ostettiin cittarista marraskuussa ja maksoivat reilu 12 euroa kipale ja ovat kyllä hintansa tienanneet leppoisina aamuherätyksinä :)

minkäikäisille ne krääsäkalenterit on ostettu? meillä tyttö 8v tykkää pet shopista kovasti, ja kaikki pikukrääsä on visusti tallessa, ja 9v tyttö tykkää "vauvamuumikalenterista", kivoja hahmoja muumileikkeihin, löytyy ennestään kaikki isot muumit

Meillä pet shop ja hello kitty -kalenterit ja on kyllä aika hyviä. Pet shopissa saisi olla tosiaan hahmo tai kaksi enemmän, mutta ehkä se on enemmänkin aikuisen mielipide. Nuo pikkujutut tuntuu lapsille olevan tärkeitä. Just itse mietin, että ensi vuonnakin varmasti ostetaan lelukalenterit suklaisten sijaan, nyt tehtiin näin ekaa kertaa. Ainut mitä teen eri tavalla, on se, että ostan ne vasta joulukuun eka päivänä, koska silloin niitten hinta romahtaa. Nyt mummo (kiitos mummolle!) maksoi niistä sen reilun 12 euroa kappale marraskuussa, joulukuun ekana olisivat maksaneet viisi euroa...

Joku kyseli lego-kalentereista. Kuopiossa niitä oli ainakin Citymarketeissa ja Sokoksella ja jossain muuallakin niitä näin, mutta en muista missä :) Oisko ollu Prismassa?

Yhteistyössä