Multa ostettiin huutonetissä OSTA HETI- hintaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dsd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dsd

Vieras
aikasin aamulla oli ostanu eikä ostajasta oo sen jälkeen kuulunu mitään. Lähetin itse aamusta postia ja kyselin miten noutaa tavaran, ei ole vastannut mitään.
Itse otan yhteyttä heti, varsinkin osta heti-ostoksen jälkeen. tuntuu oudolle kun ei ole kuulunu mitään.
Vai, hätiköinkö?
tavara on sellaista, että pitäisi saada se mahdollisismman pian uudelleen myyntiin jos tää ei menny putkeen...

Eiköhän se ota yhteyttä kun ehtii. Vaikka huutaakin osta heti tuotteen, ei sitä aina jaksa ihan heti mennä sähköpostiin. Ja jotkut maksaa suoraan ilmoittamatta mitään, että ovat edes maksaneet tai saaneet viestiä, rahat vaan ilmestyy tilille.

mä en ainakaan kovin ahkerasti lue sähköpostejani... mutta jos "osta heti" -koodilla ostaisin niin varmaankin 24h sisällä postini lukisin, mutta aina voi tulla muita kiireitä...

[QUOTE="aloittaja";22676505]No näin munkin mielestä ja sen takia tässä vähän ihmeissäni olenkin. Varsinkin kun huuto oli tehty klo 5 tänä aamuna...
Kai mä sit huomisen voin vielä odottaa, sit kyllä laitan jo uudelleen myyntiin.[/QUOTE]

Kannattaisi lukea huuto.netin säännöt.

"Myyjä / ostaja ei vastaa viesteihini, mitä minun pitäisi tehdä?"

Kaikki eivät lue sähköpostiaan päivittäin, joten ole kärsivällinen yhteydenottojesi kanssa. Kauppakumppanisi saattaa käyttää internetiä esimerkiksi ainoastan työ- tai opiskelupaikaltaan käsin. Puhelimeen vastaamattomuus saattaa johtua yhtä lailla vain siitä, että kauppakumppanisi on parin päivän työmatkalla.

Odota kauppakumppanisi yhteydenottoa aina vähintään viikon verran, ja ole itsekin aktiivinen. Ellet kuitenkaan viikonkaan kuluttua ole saanut kauppakumppaniisi yhteyttä, voit katsoa kaupan purkautuneeksi. Anna tällöin kauppakumppanillesi vähintäänkin negatiivista käyttäjäpalautetta.

Huuto.net

[QUOTE="Goa";22676568]niin ja aina odotan myyjältä ensi viestiä kaupoista...[/QUOTE]

No minä näille idiooteille jotka ei ymmärrä lukea meklariviestiä, laitan parin päivän päästä viestin, kiitän huudosta ja kerron mistä löytyy tilitiedot.

[QUOTE="aloittaja";22676505]No näin munkin mielestä ja sen takia tässä vähän ihmeissäni olenkin. Varsinkin kun huuto oli tehty klo 5 tänä aamuna...
Kai mä sit huomisen voin vielä odottaa, sit kyllä laitan jo uudelleen myyntiin.[/QUOTE]

Jeesus mitä hätähousuja! Huuto.netin FAQ:ista:

""Myyjä / ostaja ei vastaa viesteihini, mitä minun pitäisi tehdä?"

Kaikki eivät lue sähköpostiaan päivittäin, joten ole kärsivällinen yhteydenottojesi kanssa. Kauppakumppanisi saattaa käyttää internetiä esimerkiksi ainoastan työ- tai opiskelupaikaltaan käsin. Puhelimeen vastaamattomuus saattaa johtua yhtä lailla vain siitä, että kauppakumppanisi on parin päivän työmatkalla.

Odota kauppakumppanisi yhteydenottoa aina vähintään viikon verran, ja ole itsekin aktiivinen. Ellet kuitenkaan viikonkaan kuluttua ole saanut kauppakumppaniisi yhteyttä, voit katsoa kaupan purkautuneeksi. Anna tällöin kauppakumppanillesi vähintäänkin negatiivista käyttäjäpalautetta. "

Kannattaisi lukea huuto.netin säännöt.

"Myyjä / ostaja ei vastaa viesteihini, mitä minun pitäisi tehdä?"

Odota kauppakumppanisi yhteydenottoa aina vähintään viikon verran, ja ole itsekin aktiivinen. Ellet kuitenkaan viikonkaan kuluttua ole saanut kauppakumppaniisi yhteyttä, voit katsoa kaupan purkautuneeksi. Anna tällöin kauppakumppanillesi vähintäänkin negatiivista käyttäjäpalautetta.

Huuto.net

Jos huudettava kohde on ollut esim. lahjakortti, joka on voimassa vain tämän viikon loppuun, lienee tuo viikko hieman turhan pitkä aika odottaa.

Eli tilanteesta varmaan riippuu onko viikko sopiva, vai liian pitkä aika odottaa.

Mä en hirveästi ole huutiksessa myynyt/ostanut mutta joka kerta on samanpäivän aikana otettu yhteyttä puolin ja toisin, kun olen voittanut huudon. Mä en oikeasti edes odottelisi viikkoa että josko joku ottaisi asian tiimoilta yhteyttä.

Jos huudettava kohde on ollut esim. lahjakortti, joka on voimassa vain tämän viikon loppuun, lienee tuo viikko hieman turhan pitkä aika odottaa.

Eli tilanteesta varmaan riippuu onko viikko sopiva, vai liian pitkä aika odottaa.

Nuo ovat kuitenkin harvinaisia tapauksia ja niihin laittaisin, että maksu heti huudon sulkeuduttua. Ja tuollaiset, jossa voimassaoloaikaa alle viikko, pitää melkein noutaa ja maksaa paikan päällä, koska tilillä näkymiseen voi mennä pari päivää ja postiinkaan ei voi aina luottaa, että saapuu seuraavana päivänä.

Nuo ovat kuitenkin harvinaisia tapauksia ja niihin laittaisin, että maksu heti huudon sulkeuduttua. Ja tuollaiset, jossa voimassaoloaikaa alle viikko, pitää melkein noutaa ja maksaa paikan päällä, koska tilillä näkymiseen voi mennä pari päivää ja postiinkaan ei voi aina luottaa, että saapuu seuraavana päivänä.

Toki ovat harvinaisia, mutta ap sanoi tuotteen olevan sellainen mikä pitäisi saada laitettu heti uudelleen myyntiin...tästä päättelin että saattaa olla jokin päivämäräräjuttu tjtn. Ap myös puhui nimenomaan tuotteen noudosta.

Mutta tosiaan, sinänsä ei kannata turhia hätäillä.

Toki ovat harvinaisia, mutta ap sanoi tuotteen olevan sellainen mikä pitäisi saada laitettu heti uudelleen myyntiin...tästä päättelin että saattaa olla jokin päivämäräräjuttu tjtn. Ap myös puhui nimenomaan tuotteen noudosta.

Mutta tosiaan, sinänsä ei kannata turhia hätäillä.

Minä epäilisin ensimmäiseksi taas jotain joulupukin asua, sitten isoja huonekaluja, mitkä pitää saada muuton alta pois.

Mun mielestä "osta heti"-kohde on samalla "ota yhteyttä heti" ja "maksa heti"-kohde, mutta kaikki eivät ajattele näin.

Se on SUN mielestä, se ei silti sitä tarkoita. Minä ainakin voin aamulla käydä huutamassa jonkin tuotteen ennen töihin lähtöä, mutta se ei tarkoita että alkaisin samantien sitä maksamaan ja yhteyttä ottamaan, jos kerran myyjä ei sitä vaadi.
Otan yhteyttä sitten kun olen kotiutunut ja kerkeen taas koneelle, en kuitenkaan anna asian olla jouten viikkoa, pari päivää maksimissaan.

Aina se viesti jossa vastapuolken tiedeot ei tule heti. Itekin joskus kiireessä huudan enkä kerkeä kyttämään vastapelurin tietoja tulevaksi.

Mun mielestä jotenkin lähes törkeää olettaa, että kaikki kyttää eemeliään 24/7.