Multa ostettiin huutonetissä OSTA HETI- hintaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dsd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minäkin laitan aina heti viestiä myyjälle, mikäli hänellä ei ole vakioviestiä maksuohjeineen. MUTTA mulle ei ole aina tullut heti se yhteystietoviesti vaikka kauppa onkin selvä, ja jos on tehnyt huudon kiireellä jossain pikkuvälissä niin ei ole aikaa odotella sitä viestiä vaan sen tsekkaa sitten paremmalla ajalla myöhemmin.

[QUOTE="vieras";22676589]No minä näille idiooteille jotka ei ymmärrä lukea meklariviestiä, laitan parin päivän päästä viestin, kiitän huudosta ja kerron mistä löytyy tilitiedot.[/QUOTE]

Minä taas välttelen tuollaisia myyjiä, jotka ovat niin laiskoja että eivät tilinumeroa vaivaudu itse ilmoittamaan vaan se tulee automaattisesti mukana. Ostajan pitää tehdä kaikki työ ja myyjä vain odottelee rahojaan.

Minä taas välttelen tuollaisia myyjiä, jotka ovat niin laiskoja että eivät tilinumeroa vaivaudu itse ilmoittamaan vaan se tulee automaattisesti mukana. Ostajan pitää tehdä kaikki työ ja myyjä vain odottelee rahojaan.

Oletko nyt ihan tosissasi? Laiskoja? Mun mielestä ei kannata huutaa tuotteita jos niitä ei ole varaa maksaa. Huutaa vain silloin kun omalla tilillä on katetta.

Olen sitä mieltä että huutonetissäkin ostaja on asiakas ja myyjä asiakaspalvelija. Ei ole asiakkaan tehtävä laskea ensin huutosummaa ja postikuluja että mitä niistä mahtaa tulla yhteishinnaksi ja etsiä sitten sieltä viestin lopusta tilinumeroa. Mielestäni myyjän velvollisuus on aina ilmoittaa (ilman ostajan kyselyä "Annatko tilinumerosi") itse omalla viestillään (ei siis vakioviestillä) oma tilinumeronsa ja ostoksen yhteissumma.

Esimerkiksi tuossa ylemmässä viestissä, jota aikaisemmin lainasin ei myyjä ostajan kysellessä tilinumeroa edes vaivaudu ilmoittamaan tilinumeroaan vaan kertoo että mistä se löytyy siis sieltä aiemmasta vakioviestistä!

Minusta se "osta heti" ei todellakaan tarkoita "maksa heti" vaan se on ihan samanlainen kauppa kuin kaikki muutkin siellä. Eli viikko pitää jaksaa odottaa yhteydenottoa. On sikamaista olettaa että se yhteydenotto tulee samana päivänä ja jos ei tule, pistää uudelleen myyntiin. Mitä mahtavat tällaisesta toiminnasta sanoa huutiksen säännöt. Jotain oikeuksia sillä ostajallakin on.

Minulla oli kiire saada mekko rippijuhliin. Ostin osta heti kohteen. Ei tullu vakioviestissä tilinumeroa kun ei tullut koko viestiä. Sitten yvllä tilinumeroa kerjäämään. Selitin asiani-tarvitsen tilinumeron.
Myyjä jankutti että löytyy vakoiviestistä. Oikeasti meni 2,5 viikkoa saada se numero.
Juhlat oli ja meni.
Ylläpito lopulta väänsi rautalangasta myyjälle. Ei tainnu edes ajatuksella lukea mun yhteydenottojani.
En ikinä enää luule saavani osta heti kohteen nopeasti.