Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
No kai hyvä että tämä tuli selväksi koska en ole ainoa joka yllättyi sun viestistä. Se sattui sellaiseen kohtaan jossa moraalisen tuen antaminen mainituille nikeille näytti vähintään kyseenalaiselta.

Tämä tyyppi olis jo naiseksikin neuroottinen mutta mieheksi...

Minä olen sekä yllättynyt että kyseenalainen.

YouTube - Popeda tahdotko mut tosiaan

Ja voi itkunpaska, YouTubesta ei enää löydy sitä IHANAA VIDEOTA tälle laululle, olisitte nähneet nämä ihanat miehet NUORINA!!! Onneksi mulla on näkömuisti, mä muistan se videon AINA vaikka se on poissa!

Tahdotko mut tosiaan? Ettehän te tahdo, minusta ei tykätä täällä. Olen keski-ikäinen säälittävä ihminen ... hetkinen, niinhän maailman parhaat rokkaritkin ovat jo vähintään keski-ikäisiä!?

Jihuuuuuu, eläköön keski-ikä!!!! :)

Älykkyyden merkitystä miettiessä ja omaa älykkyyttä pohtiessa kannattaa tutustua eri teoriohin älykkyysestä. Älyykkyyden määrehän on yleensä lahjakkuutta omaksua ja oppia asioita mm. Älykkyyttä on kuitenkin monitahoista ja sen määrittäminen ja mittaaminen ei ole yksiselitteistä. Älykkyys käsitteenä saattaa liittyä monen mielestä myös lahjakkuuteen ja nopeaan kykyyn omaksua ja oppia asioita.
On siis olemassa monenlaista älykkyyttä; sosiaalista, matemaattista jne. Jokin ihminen voi olla älykäs monella elämän osa-alueella. Älyykkä voi olla myös ns. elämänviisaus, jolloin ihminen on oppinut kokemusten kautta ja pystyy soveltamaan/käyttämään oppimaansa.

Milestäni älykäs ihminen harvoin korostaa omaa älykkyyttään. Tapaamani ja tuntemami älykkäät ihmiset ovat ihmisinä, persoonina hyvin erilaisia. Yhteistä heille on se, ettei heidän tarvitse tuoda älykkyyttään esiin. Sen vain huomaa ja tuntee.

Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22691898:
Alkaa kyllä silti yhä vain enemmän vaikuttaa siltä, että tuo tripod on väärässä ketjussa, tai ehkä juuri hänen onkin vain hyvä kysellä - mikä tietää ja mikä minä olen sitä arvioimaan.

En sentään ole täällä pönkittämässä omaa oletettua älyä, henkilökohtainen kostoretki sattui vain johtamaan tähän ketjuun.

No kai hyvä että tämä tuli selväksi koska en ole ainoa joka yllättyi sun viestistä. Se sattui sellaiseen kohtaan jossa moraalisen tuen antaminen mainituille nikeille näytti vähintään kyseenalaiselta.

Siis meinaako tää, että täällä ihmiset kelailee mun kommentteja mun poistuttua palstalta? Hitsi, täytynee jättäytyä työttömäksi, kun eihän täältä kande poistua! :D

Lähtee veke ja tulee takas niin saa kuulla olevansa islamisteja tukeva IT-jermu, joka osaa vuorosanat palstalla ulkoa ja vittuilee kaikille vähemmän radikaaleille. Ei mitään, olen tästä ihan innostunut. Otan tämän harjoituksena tulevaa poliittista uraani kohtaan ja kiitän kaikkia siitä mahdollisuudesta, että he antavat minun treenata sietokykyäni tilanteissa, joissa minut ymmärretään täysin väärin.

On perjantai ja rakkaat palstalaiset, olette ihania!

En sentään ole täällä pönkittämässä omaa oletettua älyä, henkilökohtainen kostoretki sattui vain johtamaan tähän ketjuun.

Joo et sä älynpönkitysreissulla ole vaan kirkastamassa täällä kauneutta ja käsityötaitoja. Etkä edes omiasi.

Muuten mä uskoisin että sinä olet lotli itse toisella nikillä, mutta riittäiskö sillä *** tuohon?

YouTube - Popeda: Kersantti Karoliina

Ei kai sua käskytä joku naiskersantti? Joka on pistänyt sut taistelemaan omaa taisteluaan?

Uskokaa tai älkää, tässä maailmankaikkeudessa on olemassa keskustelupalstoja, jotka ovat paljon äly-ystävällisimpiä pönkitystä kaipaaville. Aseksuaaliset aivoni vain eivät pidä pökinnästä. Olen tässä hiljattain palstalle tunnustanut ihan vilpittömän kateellisuuteni erästä down syndroomaista henkilöä kohtaankin, en usko älyn olevan siunaus siinä määrin missä se on kirous.

Julian saisi kyllä pökkiä aivojani. :xmas: Mulla on ilmeisesti ovis meneillään.

Uskokaa tai älkää, tässä maailmankaikkeudessa on olemassa keskustelupalstoja, jotka ovat paljon äly-ystävällisimpiä pönkitystä kaipaaville. Aseksuaaliset aivoni vain eivät pidä pökinnästä. Olen tässä hiljattain palstalle tunnustanut ihan vilpittömän kateellisuuteni erästä down syndroomaista henkilöä kohtaankin, en usko älyn olevan siunaus siinä määrin missä se on kirous.

Julian saisi kyllä pökkiä aivojani. :xmas: Mulla on ilmeisesti ovis meneillään.

Ovis on mullakin, jos näin vanhalla korpulla enää mitään irtoaa. Muuta kuin karstaa. Mikä sun ikäsi on?

Ei vain sun kommentteja vaan kaikki jotka mielistelee palstan psykoottisia pahiksia ovat pahennuksen ja säälin kohteena :)

Harvat uskaltaa sanoa mitään omilla nikeillä koska eivät halua joutua silmätikuiksi.

Silmätikkuus ei ole koskaan pelottanut minua.

Oletettavasti kuulun palstan psykoottisiin pahiksiin. Eikä tunnu missään. Olen jo tottunut siihen, että ihmisiä tuomitaan kaiken ulkoisen perusteella, eikä katsota sen syvemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22692342:
Ovis on mullakin, jos näin vanhalla korpulla enää mitään irtoaa. Muuta kuin karstaa. Mikä sun ikäsi on?

Jos aritmetiikka tällasella psykolla pelaa niin olen 14 vuotta teikäläistä nuorempi.

Ei vain sun kommentteja vaan kaikki jotka mielistelee palstan psykoottisia pahiksia ovat pahennuksen ja säälin kohteena :)

Harvat uskaltaa sanoa mitään omilla nikeillä koska eivät halua joutua silmätikuiksi.

Sanokaa mun sanoneen, tämä henkilö EI OLE mies. Kyllä minä miehen haistan.

Tripod on yhtä kuin Aksolotli, eri koneelta vain että ip-koodi on eri molemmilla nikeillä. Nyt on Tripodin vuoro esiintyä pönkkäämässä lotlin loistetta täällä. Lotli itse piipahtelee hempeämmissä ketjuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22692415:
No niin, kyllähän sulla sitten vielä irtoaa :D

Yritähän saada yhteys Julianiin, se tykkää just sun ikäisistä naisista (kuten tiedämme, valitettavasti).

Oi, ajatella sellanen pieni krakkerivauva, liehuvat valkoiset hiukset kuten isällään. Ihmisluonto on julma, pää sekoaa kerran kuussa. Naiseus on persiistä tästä(kin) syystä. Joo mut ei enempää jälkikasvua, täytyis taas oottaa 18 vuotta ennen kuin pääsee tapattamaan itseään ihmiskunnan puolesta, joka viis veisaa mun uhrauksista heidän puolestaan.

Oi, ajatella sellanen pieni krakkerivauva, liehuvat valkoiset hiukset kuten isällään. Ihmisluonto on julma, pää sekoaa kerran kuussa. Naiseus on persiistä tästä(kin) syystä. Joo mut ei enempää jälkikasvua, täytyis taas oottaa 18 vuotta ennen kuin pääsee tapattamaan itseään ihmiskunnan puolesta, joka viis veisaa mun uhrauksista heidän puolestaan.

Sulla oli kouluikäiset tyttäret (sanoit kerran kun kysyin) mutta kuinka vanhat tarkalleen? Mulla alle kouluikäisiä'.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22692390:
Sanokaa mun sanoneen, tämä henkilö EI OLE mies. Kyllä minä miehen haistan.

Tripod on yhtä kuin Aksolotli, eri koneelta vain että ip-koodi on eri molemmilla nikeillä. Nyt on Tripodin vuoro esiintyä pönkkäämässä lotlin loistetta täällä. Lotli itse piipahtelee hempeämmissä ketjuissa.

Äsken olit lähempänä totuutta, naiskersantteja on vain enemmän kuin yksi :cool:

Tiedettä yli 10v tehneenä tietää olevansa ainakin pikkaisen keskivertoa älykkäämpi :) Sitä kun mitataan ihan jatkuvasti sillä, että ymmärtääkö alansa huippujen tekemiset, osaako ideoida siihen nähden uutta, osaako olla ajattelussaan sekä luova että analyyttinen, osaako esittää asiansa loogisesti edeten ja ratkaista erilaisia ongelmia. Siihen oheen tarvitaan vielä sosiaalista älykkyyttä, jotta voi tehdä yhteistyötä tiedeyhteisössä ja kykenee esim. esiintymään ja esittämään asiansa toisille tutkijoille. Sitten vaaditaan vielä esim. kielellistä älykkyyttä, jotta pystyy esittämään osaamisensa kirjallisesti sekä suomeksi että englanniksi. Siinä nyt jotain..

Tiedettä yli 10v tehneenä tietää olevansa ainakin pikkaisen keskivertoa älykkäämpi :) Sitä kun mitataan ihan jatkuvasti sillä, että ymmärtääkö alansa huippujen tekemiset, osaako ideoida siihen nähden uutta, osaako olla ajattelussaan sekä luova että analyyttinen, osaako esittää asiansa loogisesti edeten ja ratkaista erilaisia ongelmia. Siihen oheen tarvitaan vielä sosiaalista älykkyyttä, jotta voi tehdä yhteistyötä tiedeyhteisössä ja kykenee esim. esiintymään ja esittämään asiansa toisille tutkijoille. Sitten vaaditaan vielä esim. kielellistä älykkyyttä, jotta pystyy esittämään osaamisensa kirjallisesti sekä suomeksi että englanniksi. Siinä nyt jotain..

No varmasti sä olet keskivertoa älykkäämpi, sehän nyt on selvä. Ei keskivertoporukka mitään kovin mullistavan älykästä edes olekaan jos ei nyt suoranaisen tyhmääkään.

Mutta miten tänne eksyit? Käytkö usein? Tämä palsta kaipaisi tason kohotusta joten tervetuloa ja viihtymisiä! :)

Ja kaltaisellesi tiedeihmiselle voi olla riemastuttava kokemus ja eksoottista ulkomaanmatkaa vastaava trippi vierailla täällä :D

Itselläni on samoja ajatuksia, kuin AP:lla. Olen matemaattisesti lahjakas. Olen suorittanut hyvin arvosanoin monia matematiikan kursseja yliopistossa. Olen myös fyysisesti lahjakas. Opin uusien lajien tekniikan aina helposti, mikä on minusta myös osittain älykkyyttä. Osaan myös "lukea tilanteita" ja toimia tilanteissa tilanteen vaatimalla tavalla.

Mutta välillä minua ärsyttää "laskelmoiva" tyylini juuri ihmisten kanssa ollessa. Lisäksi minun pitäisi hyväksyä paremmin muiden ihmisten mielipiteitä, jotka poikkeavat omistani. Lisäksi työelämässä ja opinnoissani luotan aina siihen, että osaan hoitaa eteen tulevat haasteet joka tapauksessa, joten en viitsi kamalasti opiskella ja valmistautua tilanteisiin etukäteen.

Pidän itseäni älykkäämpänä, kuin muita ihmisiä. Joskus on todellinen ilo huomata tekevänsä töitä ihmisen kanssa, jolla "raksuttaa" yhtä tehokkaasti, kuin minulla.

Ja vielä: En halua loukata ketään, mutta en vain voi mitään näille ajatuksilleni :)

Hmm. Mitähän sä itse teet tässä nyt? Olet ottanut silmätikuksi ihmisen, joka on uskaltanut sanoa oman mielipiteensä omalla nikillään?

Vai meneekö se vaan niin, että vain sinun hyväksymäsi mielipiteet lasketaan?

Saathan sinä JepJep tuntea mitä tunnet, ei sun tarvitse keltään anteeksi pyytää.

Se on vain tämä demareiden koulutusharha, PERUSKOULU, tehnyt sen että jos joku naula on korkeammalla muihin nauloihin nähden niin se korottava naula hakataan muiden naulojen kanssa samalle tasolle ja sitten on sossutädin mielestä vasta hyvä!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä