L
lol
Vieras
Joko penaalin terävin kynä on hyvin tyhmä, joka ei ymmärrä tai sitten vaan provo, joka ei ymmärrä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22702473:kukas on vakavastiotettava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22702473:kukas on vakavastiotettava![]()
Joko penaalin terävin kynä on hyvin tyhmä, joka ei ymmärrä tai sitten vaan provo, joka ei ymmärrä.
Kerro sitten missä olet testauttanut virallisesti älykkyytesi. Sinusta en todellakaan usko ennen kuin näen Mensan jäsenkirjan. Ja sitä ei tule tapahtumaan ikinä. Minäkin olen älykkäämpi kuin sinä.
Ei todellakaan ole tyhmä. Harvoin nautin näin paljon jonkun sanailusta kuin hänen ja äiti 44v:n![]()
Ja taas katosi tt ei kirj., kun kysytään aikuisten oikeasti älykkyyden todistamisen perään![]()
no ei ehkä tyhmä, mutta ei järin viisaskaan, sillä älykäs kyllä tuntee älykkään tekstin, ja tämä penaali ei tajua. Tai sitten ei vaan ymmärrä fiksumpiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22702496:Palstalla vakavasti on otettu sellaiset, joille on lähetetty palstalaisten toimesta valkotakkiset kotiin. (Ei tule nikkiä mieleen, mutta muistaakseni sitäkin on tapahtunut.)
Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22702481:ihan penaalista tuollainen!
Ja taas katosi tt ei kirj., kun kysytään aikuisten oikeasti älykkyyden todistamisen perään![]()
Mitäs luulet, missä sen olen testauttanut?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22702493:Päätön mies vetää kyllä vakavaksi pahimmankin irvileuan. Lähden keittämään teetä, älkää kirjoitelko paljon sillä aikaa ettei ole paljon luettavaa rästissä kun palaan.
Mihin zxz katosi?
oletko sinä se täydellinen äiti?sitä lukiessani ajattelin että olet fiksu (koska olin samaa mieltä monesta, lähes kaikestsa ja ilmaisit itseäsi uskottavasti ja rehellisen oloisesti)
Mutta tässä kirjoitit, silloin kun eilen tai toissapäivänä viimeksi tätä ketjua luin, aika leuhkasti. eli sama tunne tuli minulle kuin äiti 44veelle, että luulit olevasti muita älykkäämpi./parempi.
toisekseen mitä on sosiaalinen älykkyys? Tunnut halveksivan sitä että joku on matemaattisesti ja loogisesti lahjakas, eikä sitten niin sosiaalisesti? Jos joku tunnistaa toisten tuntoja ja on empaattinen, yleensä joutuu vain kiusatuksi. Oikeasti röyhkeillä ja itsekkäillä on paljon tuttuja. Osaavt vetää naruista ja käyttää toisia askelmana etenemiselle. Sitähän se sosiaalisuus tuntuu nykyään olevan.
no ei ehkä tyhmä, mutta ei järin viisaskaan, sillä älykäs kyllä tuntee älykkään tekstin, ja tämä penaali ei tajua. Tai sitten ei vaan ymmärrä fiksumpiaan.
Vai anaalista?
Tai antaa kuvan, ettei ymmärrä. Piilovittuilukin voi olla älykästä.
Valaisepa nyt meitä uteliaita ja kerro missä olet testauttanut ja minkälaisin tuloksin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22702538:minä ainaki olen helevetin tyhmä. miks muuten täällä kirjottelisin :|
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22702523:Tärkeää ei ole älyn määrä vaan se, kuinka käyttää sitä omaa älyään.
Mulle tehtiin Wechslerin testit ja 16PF testi ja Ro, muita en muista, liuta niitä oli yhteensä jotain 6 muistaakseni.
Paikkaa en kerro. Mutta enemmän voit hakea haulla, jos kiinnostaa.
Tästä nyt ei irtoa mitään, ei paikkaa, ei tuloksia. Yllättävää.