Huomenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Lumisen valkoista maanantai aamua !!
Kyllä on lunta, ja edelleen sataa täällä etelässä. :xmas:

Nyt pitää nauttia !! Kesällä toivottavasti saa nauttia taas kunnon helteistä !!

Jes, 4 päivää töitä . Sitten joulua viettämään . :heart:

huomenta sulle, hyvää yötä mulle :D tämän työyön ku kunnialla painais loppuun, niin enää kaks yötä ja joulun viettoon :) just nyt vaan väsyttää niin et silmiä kirvelee. vaan ei auta, tämä tyttö lähtee nyt ihan oikeasti tekemään työnsä ennen kuin aamulaiset tulee! hyvää, rauhallista joulua!

Huomenta!

Joo kyllä on lunta, ihan tarpeeks. Just mietin et millä bussilla tytön kans lähetään että ehitään viim. ysiksi Lastenlinnaan. Taitaa olla aikamoista arpapeliä :D

Tänää vika lastenlinnanpäivä, huomenna loppukeskustelu ja ylihuomenna kohti pohjosta ja ihanaa perhejoulua! :heart: Ei malta oottaa!! :D

Onneksi ei tarvitse poistua kotoa.

Kysymys kuuluukin miksi olen tähän aikaan hereillä. Nooh, en saa unta kun mies herää ja kolistaa mennessään joten herään itsekin törkeän aikaisin. Onpahan aamuaikaa kun lapsi nukkua töröttää yleensä kasiin saakka. 8)

Alkuperäinen kirjoittaja aamu"virkku";22710026:
Onneksi ei tarvitse poistua kotoa.

Kysymys kuuluukin miksi olen tähän aikaan hereillä. Nooh, en saa unta kun mies herää ja kolistaa mennessään joten herään itsekin törkeän aikaisin. Onpahan aamuaikaa kun lapsi nukkua töröttää yleensä kasiin saakka. 8)
Mukavaa päivää sulle ! :) Maistuuko aamukahvi ?

Huomenta!
Kävin viemässä miehen ja likan lentokentälle. "Mä olen sun kulta, nähdään myöhemmin." sanoi tyttö kentällä, meinasi tulla itku. Nyt ollaan sitten vauvan kanssa viikko keskenään. Voipi olla vähän hiljaista talossa, täytyy pitää radio päällä :|

Joku näköjään nukkunut yhdessä yössä suunnilleen saman mitä minä kolmessa. :D

Viikonlopun unituntien saldo: 3 + 5 + 5.

Minä vissiin :D Joo, jossain vaiheessa sitä kroonista unettomuutta kärsivältäki lähtee taju :D Tais olla eka kunnon yö sitten tytön syntymän ja siitä on jo kuitenki 6 vuotta. Nyt jaksaa taas muutaman kuukauden valvoo.. :laugh:

Huomenia! Just heräiltiin. Tytön kanssa alkaa piparien teko kunha täs saada vauhti ensin päälle. Ihanaa kun jouluhommia voi duunailla lapsen kanssa koska eskari loppui viime viikolla.

Huomenta. Mie ootan kuin kuuta nousevaa, että esikoisen koulujutut olis jo ohi. Typerää, että todistukset jaetaan vasta 23.12. :headwall: Joulujuhla olisi huomenna.

Huomenna jouluruokaostoksille. Muuta ei vissiin enää pidäkään ennen joulua ostaa, huh...

Yhteistyössä