Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, kyllä saa varata aikaa tänään taas matkoihin .
Onneks itsellä kävelymatka töihin![]()
Me jo viime viikolla matkattiin tästä Vantaan puolelta Lastenlinnaan tunnin verran. Saapi tänään varmasti varata matkaan sen 1,5 h.. Mut samapa tuo on lähtee, me on jo neljältä herätty..![]()
Olette valmiina starttaamaan
![]()
Jooh, lähtökuopissa.. Mä nukuin lauantaina pois viime viikon univelat eli kolmet päikkärit ja 12 h yöunet.. :O Kumma ku loppu ny unet kesken..Eikä tuo tyttökää näköjää nukkunu..
Mukavaa päivää sulle !Alkuperäinen kirjoittaja aamu"virkku";22710026:Onneksi ei tarvitse poistua kotoa.
Kysymys kuuluukin miksi olen tähän aikaan hereillä. Nooh, en saa unta kun mies herää ja kolistaa mennessään joten herään itsekin törkeän aikaisin. Onpahan aamuaikaa kun lapsi nukkua töröttää yleensä kasiin saakka. 8)
Mukavaa päivää sulle !Maistuuko aamukahvi ?
Huomenta!
Kävin viemässä miehen ja likan lentokentälle. "Mä olen sun kulta, nähdään myöhemmin." sanoi tyttö kentällä, meinasi tulla itku. Nyt ollaan sitten vauvan kanssa viikko keskenään. Voipi olla vähän hiljaista talossa, täytyy pitää radio päällä :|
Alkuperäinen kirjoittaja aamu"virkku";22710032:Kiitos, samoin!Maistuu, toinen kupillinen juuri menossa.
Oih, Minnes mies ja tyttö lentävät ?
Joku näköjään nukkunut yhdessä yössä suunnilleen saman mitä minä kolmessa.![]()
Viikonlopun unituntien saldo: 3 + 5 + 5.
Huomenta
Täällä ollaan jo lomalla :xmas:
Mutta missä meidän lumi on???!!!![]()