Pikkulastenkin elämänlaatu romahtanut mamujen takia! Kiitos vihreät ja rkp!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääni persuille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääni persuille

Vieras
Ekaluokkalaista ei uskalleta päästää yksin kouluun.. saattajat ja kaitsijat jo 12 vuoteen asti. Itse kuljin 70-luvulla kouluun itse jo ekalle luokalel täysin kuten kaikki muutkin...

Onko siis normaalia? Tarkoitan sitä että tuttavieni ekaluokkalaista tyttöä joka asuu siis Pansio-Perno alueella Turussa ei uskalleta päästä omin päin liikkumaan koulumatkoja, joka olisi siis kilometrin. Tämä siis mitä ilmeisimmin vanhemien pelosta mamuraiskaajia ja lapsenryöstäjiä kohtaan joita tuolla alueella on ehkäpä 10 prosenttia väestöstä. Ja Pansioss on myös mamu-vastaanottokeskus.
Ennen itse kuljin ja seikkailin Uittamon lähiössä yksin ja kaverien kanssa jo 6 vuotiaasta asti kun isä oli merillä ja äiti aina töissä. Näin kaikki muutkin kaverini ja se tuntui normaalilta silloin. Nykyään se ei enää tunnu normaalilta kiitos multikluttuurin ja kaiken vihervasemmistolaisen paskan. Koskaaan ei mitään sattunut koko Turussa jumalauta vaikka kaikki turun lapset liikkui aivan omia aikojaan vapaasti 5 vuotiaasta asti. Korkeintaan jostain namusedistä oli varoitettu mut ei semmosiakaan tapauksia siis ollut noin käytännössä.

Elämänlaatu on siis heikentynyt tässäkin asiassa mut sehän ei näy BKT tilastoissa mitä nyt korkeintaan BKT:n kasvuna kun pitää palkata turvallisuusmiehiä ja kotihälyttimiä ja mitä lie. Ennen ei näitä tarvittu. Kiitos Astrid Thors. Millainen sukupolvi tästä mahtaakaan kasvaa kun edes ulkona ei ole enää turvallista liikkua.

VOI JUMALAUTA MINKÄ TEITTE

:laugh: Anteeks, ymmärrän kyllä ekaluokkalaisten vanhempien huolen. Mutta tällasella kirjoittelulla et saa asiaasi läpi. Ettäkö ihan 10% Pansio-Pernon asukkaista on raiskaajia JA vielä lapsenryöstäjiä? Se on melkoisen paljon se.

Joo-o. En pidä normaalina ja toivottavana, että lapsi on aina yksi, äidin ollessa töissä ja isän merillä...
Kuinka paljon niitä lapsenryöstöjä ja raiskauksia mahtaa Turussa olla nykyään verrattuna 70-luvun tilanteeseen? Ja kuinka monessa lasten pahoinpitelyssä ja hyväksikäytössä on osallisena nimenomaan maahanmuuttaja.
Onko siis ongelmana maahanmuuttajien määrä vai vanhempien epärealistiset pelot?

Onko tää ihan tosissaan kirjoitettu? Eikös tössä nyt lasten elämänlaatu ole huonontunut hysteeristen vanhempien vuoksi? Ja kyllä noita namusetiä löytyy ihan suomalaisistakin.

Pansio-Perno on aina ollut vähän levottomampi alue. Mutta ihan yksikseen sielläkin varmaan iso osa lapsista kouluun kulkee. Lumikonkatu on sen verran pelottavaa aluetta, että siellä en uskaltaisi itsekään liikkua ainakaan hämärän aikaan. En tiedä, paljonko siellä asuu mamuja tai lapsenraiskaajia, mutta juoppoja on ainakin paljon. Siellähän on oikein metsäpubikin jossain kalliolla.

Mä oon asunut Uittamolla lapsuuteni & nuoruuteni, ja siellä kyllä oli namusetiä! Mun veljeäkin sellainen yritti autoonsa saada 80-luvun puolivälissä. Pari itsensäpaljastajaakin nähtiin joskus. Rannan kallioilla oli aina jotain runkkareita. Mutten kyllä muista pelänneeni, tai kokeneeni oloani uhatuksi.

Oma juuri 7 v täyttänyt ekaluokkalaiseni kyllä kulkee itsekseen koulumatkat & ulkoilee paljon yksin/kavereidensa kanssa. Emme asu Pernossa päinkään, mutta on tälläkin alueella maahanmuuttajia.

Ja ajatteles ap asiaa vähän pidemmälle. Mitenkähän nykyään kävis, jos seikkailisit lähiössä tai missä tahansa yksin, kun ketään ei ole kotona? Aika monen mielestä olisi lastensuojelun asia ja maahnamuuttajat ei liity tähän millään tavalla.

Silloin 70-luvulla oli tosin huomattavasti nykyistä enemmän kotoperäistä pedofiliaa ja insestiä, johon ei voinut puuttua koska ns. normaalien ihmisten maailmankuvaan ei kuulunut sellaisen mahdollisuus.

Mutta kai se on ihan eri asia, jos kantasuomalainen tuhoaa lapsen elämän.

Eikös se Turun kuuluisin ihmiskaappari ollut ihan supisuomalainen?

Annahan sinäkin ap tuloistasi se 1% kehitysyhteistyölle, niin voi ne mamutkin elää kotimaissaan eikä tarvitse tulla tänne vihamielisten rasistien maahan.

[QUOTE="joo";22719440]Eikös se Turun kuuluisin ihmiskaappari ollut ihan supisuomalainen?

Annahan sinäkin ap tuloistasi se 1% kehitysyhteistyölle, niin voi ne mamutkin elää kotimaissaan eikä tarvitse tulla tänne vihamielisten rasistien maahan.[/QUOTE]

Suomalainen perhe antaa kehitysapuun joka vuosi 1.000 euroa, eli melkein kaikki antavat enemmän kuin sen yksi prosenttia tuloista gepardihattujen ökyelämään. Wikileaksin mukaan Sudanin pressa on kavaltanut kansalta 9.000.000.000,00 dollaria. Neekerin ahneudella ei näköjään ole mitään rajaa...

Turussa oli kyllä 70-luvulla kyseisellä alueella ja Runosmäessä noita pedoja aika paljon. Muistan kun meitä aina varoteltiin. Nykyisinkin Turussa sijoitetaan pedoja aika tarkkaan alueille joissa asuu paljon lapsia. Kyllä valitettavasti suomalaisia nimiä melkein kaikki.

Minä asuin ns. lintukodossa lapsuuteni. 90-luvulla ekat kerrostalot rakennettiin, näihin muutti pari somaliperhettä. Ekat töhryt, tuhopoltot jne. alkoivat myös silloin...muutimme pois, kuten moni muukin perhe. :( Näihin aikoihin myös kouluuni tuli ekat somalit ja muistan varmaan ikuisesti kuinka 6-vuotiaat huorittelivat luokkakaveriani kun ohi kulkivat ensimmäistä kertaa. Opettajamme järkyttyi ja puhui rehtorin + somaleiden opettajien kanssa. Mitään ei tehty tai anteeksi pyydetty, sillä "heillä on ollut vaikeaa". Kuka opetti heille, että suomalaista tyttöä saa huoritella??

[QUOTE="vieras";22719534]Valkoisethan ei todellakaan ole koskaan ahneita. Juuh...[/QUOTE]

No kerros kuinka paljon eurooppalaiset pressat ovat kavaltaneet kansalle kuuluvia rahoja? Halosella muutama miljardi jemmassa Sveitsissä?

Minun mielestä osoittaa aikamoista epäitsekkyyttä suomalaisilta antaa joka vuosi miljrdi euroa kehitysapuun.

Alkuperäinen kirjoittaja ääni persuille;22719306:
Ekaluokkalaista ei uskalleta päästää yksin kouluun.. saattajat ja kaitsijat jo 12 vuoteen asti. Itse kuljin 70-luvulla kouluun itse jo ekalle luokalel täysin kuten kaikki muutkin...

Onko siis normaalia? Tarkoitan sitä että tuttavieni ekaluokkalaista tyttöä joka asuu siis Pansio-Perno alueella Turussa ei uskalleta päästä omin päin liikkumaan koulumatkoja, joka olisi siis kilometrin. Tämä siis mitä ilmeisimmin vanhemien pelosta mamuraiskaajia ja lapsenryöstäjiä kohtaan joita tuolla alueella on ehkäpä 10 prosenttia väestöstä. Ja Pansioss on myös mamu-vastaanottokeskus.
Ennen itse kuljin ja seikkailin Uittamon lähiössä yksin ja kaverien kanssa jo 6 vuotiaasta asti kun isä oli merillä ja äiti aina töissä. Näin kaikki muutkin kaverini ja se tuntui normaalilta silloin. Nykyään se ei enää tunnu normaalilta kiitos multikluttuurin ja kaiken vihervasemmistolaisen paskan. Koskaaan ei mitään sattunut koko Turussa jumalauta vaikka kaikki turun lapset liikkui aivan omia aikojaan vapaasti 5 vuotiaasta asti. Korkeintaan jostain namusedistä oli varoitettu mut ei semmosiakaan tapauksia siis ollut noin käytännössä.

Elämänlaatu on siis heikentynyt tässäkin asiassa mut sehän ei näy BKT tilastoissa mitä nyt korkeintaan BKT:n kasvuna kun pitää palkata turvallisuusmiehiä ja kotihälyttimiä ja mitä lie. Ennen ei näitä tarvittu. Kiitos Astrid Thors. Millainen sukupolvi tästä mahtaakaan kasvaa kun edes ulkona ei ole enää turvallista liikkua.

VOI JUMALAUTA MINKÄ TEITTE

Kouluaikoina jo puhuttiin että Suomi muuttuu enemmän ja enemmän USA:n kaltaiseksi. Selkeä muutos todellakin. Ei aiemmin tarvinut näin paljon pelätä.

mä olen asunut kahdessakin vantaan pahamaineisimmista lähiöistä, hakunilassa ja mikkolassa. molemmat alueet on tunnettuja siitä, että liki puolet asukkaista on maahanmuuttajia. mamujen lisäksi alueilla asuu paljon myös romaneja, työttömiä ja moniongelmaisia. ja kyllä vain mua pelotti sillon 90- ja 2000-luvuilla kulkea kummassakin paikassa iltaisin. muttei niinkään mamujen kuin niiden ostarilla notkuvien puistokemistien, supisuomalaisten avohoitopotilaiden ja narkkarien takia. eikä ne romanitkaan aina olleet leppoisimmasta päästä, joskin poikkeuksiakin löytyi.

musta on suurta viisautta että nykyään pyritään asuntopoliitikalla ehkäisemään tällaisten alueiden synty, mihin kasautuu yhteiskunnan vähäosaiset ja moniongelmaiset. tänä päivänä nuokin alueet ovat jo mainettaan parempia paikkoja asua ja siellä viihtyvät hyvin esim. monet lapsiperheet. ja lapset uskaltavat kulkea kyllä koulumatkansa pelotta ja jopa leikkiä siellä isojen kerrostalokolosseumien pihoilla.

Ensimmäinen mielikuva mikä tulee mieleen Turun Pansiosta on se kuinka suomalaisen naisen Suomeen tuoma Turkin tuliainen raiskasi 10-vuotiaan tytön siellä. :(
Mulla tulee myös mieleen tuo, ja hieman (?) sitä ennen ollut tapaus missä koulupoikaa puukotettiin selkään Pansion metsäpolulla.
Raiskaaja sai onneksi Suomen oloihin nähden aika kovan rangaistuksen.

Raiskaaja Mustafa Özen sai 4v 9kk. Taitaa olla jo vapaalla jalalla kun tapaus sattunut maaliskuussa 2007, siis tuo 10-vuotiaan raiskaus ja se äijähän oli ahdistellut kahta täysi-ikäistä naistakin! Taisi kuitenkin saada ensimmäisen tuomionsa niin vapaalla jalalla lienee on. :(

Yhteistyössä