Kivoja nuo miehen työvuorot taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aatto ja eilinen oli vapaata. Tänään lähti neljäksi töihin ja ei ole vielä tullut. Yöllä pitäis lähteä yhdeltä linjalle. Eli nukkua ehtii pari tuntia. Linjalta tulee huomenna joskus viiden kuuden maissa iltapäivällä. En tiedä montako linjaa on ens viikolla. Palkkakuskit ajaa tuota linjaa 3-4 krt viikossa ja loput on vapaata. Mut miehellä on sit nuo välitkin töitä hallilla toimistossa terminaalissa millon missäkin...
HUoh lupaavalta näyttää uuden vuoden alku.

Kellään muulla samaa tilannetta? Pitäis tässä keksiä itelle jotain elämää ettei ehdi noita miehen töitä ajatella. Joskus vaan tuntuu et tarvis toisenkin tähän huushollia pyörittämään.

Ei miehesi tekee melkein kahden ihmisen työt. Ei reilua. Mies palaa puhki ja vie työpaikan joltain muulta. Kyllähän pomot voi vaatia. Ei pitäisi kaikkeen suostua.

Mies siis ite pomo. Eli tekee sen mikä muilta jää tekemättä. Esim tuo linja mihin yöllä lähti niin oli ylimääräinen kun joku työntekijöistä soitti et on sairaana. Sellanen ala ettei voi ketä vaan laittaa auton rattiin et ajappa tuo linja.

Kehitä joku oma harrastus josta ei ole välttämättä MITÄÄN hyötyä mutta jonka tekemisestä nautit.

Käsityöt, tietokoneet, pajunpunonta (materiaali ilmaista kun vaan kysyy luvan), lukeminen, lenkkeily jne

Ei auta itse ongelmaan mutta saa ajan kulumaan :)

[QUOTE="vieras";22751986]Kehitä joku oma harrastus josta ei ole välttämättä MITÄÄN hyötyä mutta jonka tekemisestä nautit.

Käsityöt, tietokoneet, pajunpunonta (materiaali ilmaista kun vaan kysyy luvan), lukeminen, lenkkeily jne

Ei auta itse ongelmaan mutta saa ajan kulumaan :)[/QUOTE]

Tässä yrittäny jo pidemmän aikaa miettiä mikä se harrastus vois olla. Uimisesta oon haaveillu mut nuo lapset sitoo aika tiukasti kotiin. Tietokoneella tulee istuttua sit liikaakin kun on tässä käsillä ja voi keskeyttää kun tarvii.
Ennen luin tosi paljon nykyään vähemmän. Käsitöitä tulee tehtyä kausiluontoisesti.

Mulla mies on ollut lähes koko joulukuun töissä 10-20, eli lähes koko lapsen hereillä olo ajan. Joulun pyhät oli vapaata, ja tänään on töissä 9-20, kyllä on aika raskasta. Ja vielä kun pakkanen on ollut niin kova ettei ole päässyt lapsen kanssa edes ulkoilemaan.
Tuntuu että alkaa pää levitä.

Mulla mies on ollut lähes koko joulukuun töissä 10-20, eli lähes koko lapsen hereillä olo ajan. Joulun pyhät oli vapaata, ja tänään on töissä 9-20, kyllä on aika raskasta. Ja vielä kun pakkanen on ollut niin kova ettei ole päässyt lapsen kanssa edes ulkoilemaan.
Tuntuu että alkaa pää levitä.

Meillä tuo ois jo aikaisin jos mies tulis kahdeksalta illalla kotiin. Välillä saattaa joku lapsista sanoa ettei oo nähny isää pariin kolmeen päivään vaikka kyllä tuo yleensä jossain välissä vuorokautta käy kotona nukkumassa.
Mutta ei tuohon oiken oo muuta neuvoa kuin et lähde ite kyläileen tai pyydä teille vieraita. JA nuo pakkasetkin jo lauhtunu et pääsee ulkonakin käymään.

Yhteistyössä