Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siirto meni hyvin ja blastoa kehuttiin kauniiksi <3
Virallinen testipäivä on 12.1. mutta kyllähän se epävirallinen testailu käynnistynee ihan tässä lähipäivinä jo kun ei sitä Ovitrelleakaan nyt tosiaan tarvittu.
Lääkäri kysyi että jos tulee negaa niin lähdetäänkös heti uudelle kierrokselle. Sanoin että joo mutta että eksä on hiihtolomaviikon poissa. Lääkäri sanoi että kierros on siihen mennessä jo ohi, joten en tiedä ajatteleeko hän siis jotain lyhyttä kaavaa nyt? Ja että se alkaisi suoraan sen negatestin jälkeen? Ainakin hän haluaa mut käymään seuraavana päivänä testistä jos se on negatiivinen. Mutta mullahan saattaa alkaa vuoto jo päiviä ennen sitä testiä. Että joo en nyt oikein tajua mutta eihän siinä mitään menetäkään jos 13.1. katsoo onko tilanne sellainen että stimulaation voi aloittaa.

Hedelmällistä, vauvantuoksuista uuttavuotta myös minulta kaikille ❤️
Mun eilinen siirto oli muuten Helsingin Felicitaksen vuoden 2025 viimeinen toimenpide.😄
Ei ole mitään kiinnittymistuntemuksia tai -vuotoja täällä ilmennyt. Muistan että viime kierrossa bongasin jonkun keskellä alavatsaa olevan vihlonnan jonka ajattelin voivan liittyä kiinnittymiseen. Sellaista mulla kyllä oli tässäkin kierrossa - eilen junassa kun olin vasta matkalla sinne siirtoon. 🤣 Nyt muutenkin tajuaa paremmin, mistä kaikesta Lugesteronit on vastuussa, kun muita syyllisiä ei ole näköpiirissä. Stimulaatio- ja tuoresiirtokierroissa olen pistänyt paljon oireita punktiosta toipumisen piikkiin. No munasarjoissa nyt ei olekaan mitään ylimääräisiä tuntemuksia mutta näemmä kaikki kohdunseudun tuntemukset on lugejen syytä. No mutta eipä auta kuin piinailla edelleen.

• Rakkaus
Reactions: Karhurouvanen

Yhteistyössä