L
Lunatic
Vieras
No niin varmaan sinun silmissä mutta ei muiden.![]()
Näin juuri.
Tämä on valkoisen huoran maailma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No niin varmaan sinun silmissä mutta ei muiden.![]()
Näin juuri.
Näin juuri.
Oletko itse huora![]()
Minun mies ei ole. Mulla on hyvä mies.
Ai sinun mielestä huorat ei oo siis hyviä ihmisiä?
Oletko itse huora![]()
En ku oon nainen. Jos oisin mies niin oisin varsinainen big ho.
Ai sinun mielestä huorat ei oo siis hyviä ihmisiä?
Huora ei olisi puolisona hyvä.
En ku oon nainen. Jos oisin mies niin oisin varsinainen big ho.
Mistä moinen kauna miehiä kohtaan?
Huora ei olisi puolisona hyvä.
:xmas:
:xmas:
Ottaisitko sinä kumppaniksi prostituoidun? Olisitko sinä prostituoidun kanssaa? mä en vaan ois.
Huora=prostioitu.
Mistä moinen kauna miehiä kohtaan?
Ihan muuten vaan. Laittakaapa mies-sanan tilalle aina huora, niin olette asian ytimessä. Silmänne avautuvat.
"Mun huora ei tullu yöksi kotiin!"
"Mun huora haluaa levätä töiden jälkeen"
"Huorani juo joka viikonloppu ja jättää kaikki työt mulle"
ja mitä näitä huora-alotuksia aina onkaan.
Ottaisitko sinä kumppaniksi prostituoidun? Olisitko sinä prostituoidun kanssaa? mä en vaan ois.
Joo en ottais.
Kyllä mies voi olla huora yhtälailla. Huora pettää puolisoaan tai on varatun kanssa jos on itse vapaa. Tai maksullinen seksityöläinen on huora. Vaikka makaisi tuhansien kanssa ei ole huora jos molemmat ovat vapaita.
Ihan muuten vaan. Laittakaapa mies-sanan tilalle aina huora, niin olette asian ytimessä. Silmänne avautuvat.
"Mun huora ei tullu yöksi kotiin!"
"Mun huora haluaa levätä töiden jälkeen"
"Huorani juo joka viikonloppu ja jättää kaikki työt mulle"
ja mitä näitä huora-alotuksia aina onkaan.
Mä olen mies ja en hyväksy ajattelutapaasi, laita itsesi kohdalle sana huora niin saat myös totuuden mukaisen lauseen aikaiseksi. :/
Mä olen mies ja en hyväksy ajattelutapaasi, laita itsesi kohdalle sana huora niin saat myös totuuden mukaisen lauseen aikaiseksi. :/
Miehet on huoritelleet naisia vuosisatoja, nyt on vastaiskun aika.
Miehet on huoritelleet naisia vuosisatoja, nyt on vastaiskun aika.
Mua ei ole ikinä huoritellut kukaan mies.
Mua ei ole ikinä huoritellut kukaan mies.
No minua on ja miljoonia muita naista.
No minua on ja miljoonia muita naista.
Mutta näköjään sä oot ittekkin kova huorittelemaan. Mun mielestä kannattas käyttää paremminkin sanaa prostituoitu ja sitäkin vain silloin, kun siitä asiasta oikeasti on kyse.
Mutta näköjään sä oot ittekkin kova huorittelemaan. Mun mielestä kannattas käyttää paremminkin sanaa prostituoitu ja sitäkin vain silloin, kun siitä asiasta oikeasti on kyse.
En ole vielä ollut, mutta ajattelin opetella.
Seuraavaa miestä jonka kanssa alotan jonkun suhteen tapaisen, alankin kutsumaan heti huoraksi. Oppii sitten nimensä, ettei tule yllätyksenä jossain kiperässä tilanteessa.
Seuraavaa miestä jonka kanssa alotan jonkun suhteen tapaisen, alankin kutsumaan heti huoraksi. Oppii sitten nimensä, ettei tule yllätyksenä jossain kiperässä tilanteessa.
Onnea matkaan vaan. Jotenkin luulen, että jos kohtelet ihmisiä tuolleen, saat oikeasti maksaa siitä kahisevalla.
En kyllä maksa huorille mitään.
Mutta kato siinä on se juttu, että sitten sä joudut vankilaan, koska prostituoidut eivät suostu temppuaan tekemään ilmattiks.
Itse en kehtaisi mainostaa makaavani prostituoidun kanssa.