Ahdistaa. Näin yöllä tumman hahmon likkumassa eteisessä ja olohuoneessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei ollut kuolema, höpö höpö. Semmoista viikatteen kanssa kulkevaa kaapuhemmoa ei ole olemassakaan, paitsi sun mielikuvituksissa. Kuolemaa ei ole.
Joku henkiolento se saattoi olla, mutta ei kukaan joka tahtoisi viedä ketään elävää mukanansa. Unohda pelko. Joissakin tapauksissa nuo tyypit on niitä, jotka elää pelosta. Kun et pelkää, et myöskään ruoki sitä. Ne ei pysty tekemään sulle yhtään mitään.

Minkäslaisten hahmojen kanssa sä oot ollut tekemisissä? Okkultismia, yms? Onko sulla henkioppaita? Käykö sun luona enkeleitä? Vai epäiletkö murtovarkaaksi?

Yksi vaihtoehto on se, että näitä juttuja on hauska keksiä ihmisten huvitukseksi.

Hereillä ollessa. Makoilin sohvalla ja tuli sellainen olo, että joku on eteisessä (aattelin et lapsi hiippaillut). Käännyin katsomaan ja näin tumman hahmon joka tuli olohuoneeseen. Ihan tarkasti näin, että oli tumma hahmo ja liikkui.

Tai sit oon tulossa hulluksi...

Minkäslaisten hahmojen kanssa sä oot ollut tekemisissä? Okkultismia, yms? Onko sulla henkioppaita? Käykö sun luona enkeleitä? Vai epäiletkö murtovarkaaksi?

Yksi vaihtoehto on se, että näitä juttuja on hauska keksiä ihmisten huvitukseksi.

En mä ole ollut tekemisissä minkäänlaisten hahmojen kanssa. Enkä epäile murtovarkaaksi, ei ihminen liikkuisi niin äänettömästi ja katoaisi "savuna ilmaan".

En keksinyt tätä huvitukseksi vaan mua oikeasti ahdistaa ja pelottaakin.

[QUOTE="hei";22753454]No ei ollut kuolema, höpö höpö. Semmoista viikatteen kanssa kulkevaa kaapuhemmoa ei ole olemassakaan, paitsi sun mielikuvituksissa. Kuolemaa ei ole.
Joku henkiolento se saattoi olla, mutta ei kukaan joka tahtoisi viedä ketään elävää mukanansa. Unohda pelko. Joissakin tapauksissa nuo tyypit on niitä, jotka elää pelosta. Kun et pelkää, et myöskään ruoki sitä. Ne ei pysty tekemään sulle yhtään mitään.[/QUOTE]

Joo, viikate tältä hahmolta kyllä puuttui...

Jäi vain kauhea ahdistus ja pelko, että itselleni tai jollekin perheessä tapahtuu jotain pahaa.

Jos mä näkisin tommosia hahmoja, miettisin sitä, mihin olen sitoutunut ja toisaalta sitä, mistä olen sanoutunut irti. Sanoutuisin kokonaan irti tommosista hämärähahmoista ja sitoutuisin kovaa Kristukseen. Mutta se on mun neuvo, jonkun muun neuvo voi olla ihan eri.:)

[QUOTE="vieras";22753503]No etköhän sä olisi jo delannut jos kyseessä olis kuolema, vai meinaatko et se olis ihan huvikseen tullut hengaileen sun olkkariin?[/QUOTE]

Mä kerroin mun miehellekin tästä ja sanoin, että jos se vaikka tuli varoittamaan, että varaudu... Ei mun mies oikein ymmärtänyt, naurahti ja sanoi, että älä nyt viitsi.

[QUOTE="aapee";22753516]Mä kerroin mun miehellekin tästä ja sanoin, että jos se vaikka tuli varoittamaan, että varaudu... Ei mun mies oikein ymmärtänyt, naurahti ja sanoi, että älä nyt viitsi.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä se nyt varoittamaan tulis? Ei kait sitä kutsuttais kuolemaksi se jos jakais vinkkejä elämään?

[QUOTE="aapee";22753522]Miksi?[/QUOTE]

Koska ihminen lamaantuu, kun pelkää, eikä pysty toimia kuten normaalisti. Kaikki huomio menee pelkäämiseen ja se saattaa alkaa rajoittaa elämää.

[QUOTE="vieras";22753527]Miksi ihmeessä se nyt varoittamaan tulis? Ei kait sitä kutsuttais kuolemaksi se jos jakais vinkkejä elämään?[/QUOTE]

Ei vaan varoitti, että kuolen pian tai jotain... En mä tiedä.

[QUOTE="aapee";22753529]Olen ehkä tapauskovainen. Kyllä mä jollain tavalla uskon Jumalaan.[/QUOTE]

Mä uskon niin, että kun ihminen sitoutuu Kristukseen ja antaa hänelle elämänsä, silloin ihmisellä on kaikkien henkiolentojen yli valta. Silloin tommosille hahmoille voisi sanoa, että niiden pitää lähteä, eikä niillä olisi muuta valtaa, kuin pelottelun valta.

Mutta tietenkään pelkän pelon takia ei kannata tulla uskoon.

Yhteistyössä