M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
toihan oli ihan ku meiltä kuvattu. :heart: taidat vaan olla kateellinen kauniista kodista, miksi muuten ihminen varta vasten etsisi junttien blogeja.
Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22770212:En kyllä todellakaan ole kateellinen kodista, jonka sisustus on niin out, kuin vain voi olla. Persoonallisuutta peliin, mammat!
Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22770212:En kyllä todellakaan ole kateellinen kodista, jonka sisustus on niin out, kuin vain voi olla. Persoonallisuutta peliin, mammat!
Jos pitää maalaisromanttisuudesta, niin miten se ei ole persoonallista? Enemmän taitaa olla niitä, jotka hakemalla hakevat erikoisuutta ollakseen jotain enemmän, ja ollakseen "persoonallisia".
Sama täällä ja nimenomaan tuo hienojen vanhojen kalusteiden tuhoaminen maalilla saa lähes itkemään.Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22770355:Maalaisromanttiset ja varsinkin uusvanhat huonekalut ovat jotakin, jota en pysty tajuamaan. Itse olen harrastanut antiikkia parikymmentä vuotta ja mielestäni mikään ei ole niin surullinen näky kuin huonekalu, joka pyrkii olemaan jotain muuta kuin on. Paitsi ehkä vanha huonekalu, joka on vedetty kovalla valkoisella maalilla pilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22770355:Maalaisromanttiset ja varsinkin uusvanhat huonekalut ovat jotakin, jota en pysty tajuamaan. Itse olen harrastanut antiikkia parikymmentä vuotta ja mielestäni mikään ei ole niin surullinen näky kuin huonekalu, joka pyrkii olemaan jotain muuta kuin on. Paitsi ehkä vanha huonekalu, joka on vedetty kovalla valkoisella maalilla pilalle.
Siis mitä sitten jos jonkun sisustus on "Out", mitä ihmeen väliä sillä on? Siis että pitää oikein aloitus siitä tehdä, eipä paljon voisi pinnallisempaa olla. Sorry mutta minusta on NIIIIIIN junttia sanoa että jonkun rakkaudella, oman maun mukaan sisustama koti on junttimainen. Miksi kenenkään pitäisi kysyä sinulta mikä sinusta on in ja mikä out? :headwall:
Hyvin sanottu.
Ja olisi niin kiva nähdä näiden valittajien kodit, mitäs sieltä löytyykään? Boordia ja sininen kylpyhuone, Kiroileva Siili-laudeliinoja ja muovinen saunakiulu? Pyökin värisiä lastuisia kirjahyllyjä jotka tosin ei kirjoja ole nähneetkään? (Tämä tuli mieleen kun olen puolen vuoden ajan katsellut ihan tavallisten ihmisten koteja, asuntoa kun etsitään, että harvalla on mikään persoonallinen sisustus, saati sitten loppuun asti mietitty ja jokaisessa huoneessa joku oma juttu).