Löysin taas uuden kamalan sisustusblogin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22770212:
En kyllä todellakaan ole kateellinen kodista, jonka sisustus on niin out, kuin vain voi olla. Persoonallisuutta peliin, mammat!

Mulla ei ole mitään tarvetta olla persoonallinen tai IN, mä kun sisustan juuri oman maun mukaan vaikka olis kuinka out. Sulle voisin neuvoksi antaa että ei kannata niin hirveesti huolehtia muiden sisustuksesta, kannattaa vaikka hankkia oma elämä ettei tarttee ettiä kamalia blogeja netistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22770212:
En kyllä todellakaan ole kateellinen kodista, jonka sisustus on niin out, kuin vain voi olla. Persoonallisuutta peliin, mammat!

Jos pitää maalaisromanttisuudesta, niin miten se ei ole persoonallista? Enemmän taitaa olla niitä, jotka hakemalla hakevat erikoisuutta ollakseen jotain enemmän, ja ollakseen "persoonallisia".

Jos pitää maalaisromanttisuudesta, niin miten se ei ole persoonallista? Enemmän taitaa olla niitä, jotka hakemalla hakevat erikoisuutta ollakseen jotain enemmän, ja ollakseen "persoonallisia".

Maalaisromanttiset ja varsinkin uusvanhat huonekalut ovat jotakin, jota en pysty tajuamaan. Itse olen harrastanut antiikkia parikymmentä vuotta ja mielestäni mikään ei ole niin surullinen näky kuin huonekalu, joka pyrkii olemaan jotain muuta kuin on. Paitsi ehkä vanha huonekalu, joka on vedetty kovalla valkoisella maalilla pilalle :(.

Alkaa kyllä tulemaan korvista ulos jo tuollainen sisustus, noita samanlaisia blogeja on niin paljon.
Mutta toki kaikkien kannattaa sisustaa se oma koti niinkuin parhaaksi näkee ja sillä tyylillä mistä tykkää. :)
Itse tykkään enemmän esim. Magicpoksin "tyylistä",vaikkei nyt varsinaisesti sisustusblogi olekaan. ;)

http://magicpoks.blogspot.com/2010/08/home-sweet-home.html

Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22770355:
Maalaisromanttiset ja varsinkin uusvanhat huonekalut ovat jotakin, jota en pysty tajuamaan. Itse olen harrastanut antiikkia parikymmentä vuotta ja mielestäni mikään ei ole niin surullinen näky kuin huonekalu, joka pyrkii olemaan jotain muuta kuin on. Paitsi ehkä vanha huonekalu, joka on vedetty kovalla valkoisella maalilla pilalle :(.
Sama täällä ja nimenomaan tuo hienojen vanhojen kalusteiden tuhoaminen maalilla saa lähes itkemään.

Alkuperäinen kirjoittaja mäh;22770355:

Minä taas en jaksa tajuta ap:n kaltaisia määkijöitä joita aina suututtaa toisten tyyli. Minä vältän viimeiseen asti tiettyjä juttuja mutta en saa verenpainettani nousemaan jos joku perustaakin taaaaaaas samanlaisen blogin.

[QUOTE="ktm";22770368]Alkaa kyllä tulemaan korvista ulos jo tuollainen sisustus, noita samanlaisia blogeja on niin paljon.
Mutta toki kaikkien kannattaa sisustaa se oma koti niinkuin parhaaksi näkee ja sillä tyylillä mistä tykkää. :)
Itse tykkään enemmän esim. Magicpoksin "tyylistä",vaikkei nyt varsinaisesti sisustusblogi olekaan. ;)

Magicpoks: Home sweet home...[/QUOTE]

Liian musta miulle, mutta tykkään itsekin eri tyylien yhdistämisestä.

Siis mitä sitten jos jonkun sisustus on "Out", mitä ihmeen väliä sillä on? Siis että pitää oikein aloitus siitä tehdä, eipä paljon voisi pinnallisempaa olla. Sorry mutta minusta on NIIIIIIN junttia sanoa että jonkun rakkaudella, oman maun mukaan sisustama koti on junttimainen. Miksi kenenkään pitäisi kysyä sinulta mikä sinusta on in ja mikä out? :headwall:

[QUOTE="ktm";22770368]Alkaa kyllä tulemaan korvista ulos jo tuollainen sisustus, noita samanlaisia blogeja on niin paljon.

Joka modernista pitää niin mikäpä siinä. Minä en.

Siis mitä sitten jos jonkun sisustus on "Out", mitä ihmeen väliä sillä on? Siis että pitää oikein aloitus siitä tehdä, eipä paljon voisi pinnallisempaa olla. Sorry mutta minusta on NIIIIIIN junttia sanoa että jonkun rakkaudella, oman maun mukaan sisustama koti on junttimainen. Miksi kenenkään pitäisi kysyä sinulta mikä sinusta on in ja mikä out? :headwall:

Hyvin sanottu.

Ja olisi niin kiva nähdä näiden valittajien kodit, mitäs sieltä löytyykään? Boordia ja sininen kylpyhuone, Kiroileva Siili-laudeliinoja ja muovinen saunakiulu? Pyökin värisiä lastuisia kirjahyllyjä jotka tosin ei kirjoja ole nähneetkään? (Tämä tuli mieleen kun olen puolen vuoden ajan katsellut ihan tavallisten ihmisten koteja, asuntoa kun etsitään, että harvalla on mikään persoonallinen sisustus, saati sitten loppuun asti mietitty ja jokaisessa huoneessa joku oma juttu).

• Tykkää
Reactions: Kurmeli

Aivan ihana blogi! :heart:
Ja ihan mun näköinen... Olispa munkin koti tuollainen, samanlainen lamppu ja kirahvipalikat meiltä sentään löytyy jo :D

Ihana koti tuokin, vaikka kyllä taitaa tuokin melko tusinatavaraa olla blogeissa. Mutta siis ei haittaa mua yhtään, musta tuli tuon blogin uusi lukija kiits =)

Hyvin sanottu.

Ja olisi niin kiva nähdä näiden valittajien kodit, mitäs sieltä löytyykään? Boordia ja sininen kylpyhuone, Kiroileva Siili-laudeliinoja ja muovinen saunakiulu? Pyökin värisiä lastuisia kirjahyllyjä jotka tosin ei kirjoja ole nähneetkään? (Tämä tuli mieleen kun olen puolen vuoden ajan katsellut ihan tavallisten ihmisten koteja, asuntoa kun etsitään, että harvalla on mikään persoonallinen sisustus, saati sitten loppuun asti mietitty ja jokaisessa huoneessa joku oma juttu).

Menipä niin metsään kuin vain mennä voi :). Kuten sanoin, olen harrastanut eri aikakausien huonekalujen keräilyä jo parikymmentä vuotta. huonekaluja on 1900-luvun alusta aina 1950-luvulle. Värikkyys on mulle myös tärkeää, koska siitä saa energiaa. Mutta ennen kaikkea mun mielestä hyvä sisustus lähtee siitä, että se on oikeasti omistajansa näköinen. Maalaisromantiikka on tällä hetkellä massojen harrastus: kuten talopaketteja, voisi yhtä hyvin jo myydä maalaisromanttisia sisustuspaketteja - niin samanlaisia ne ovat. Niissä ei ole mitään aitoa, omaa persoonallista.

Toinen häiritsevä seikka tällaisessa sisustuksessa on, että kodit näyttävät sisustetun äidille; missä isän oma paikka kaiken valkoisen keskellä? Entä lasten, jotka janoavat väriä?

Mutta tietenkin, kukin taplaa tyylillään.

Yhteistyössä