Reilu viikko sitten ostettiin pojalle sukset Prismasta (ihan semmoiset kenkiin laitettavat ensisukset täksi talveksi ) ja kerran niillä kerkis hiihtämään kunnes tänään siteitä kun säädettiin, ni säätöruuvit paskana. Niis ei ollu kierteitä lähestulkoon ollenkaan, joten irtos helposti ja takasin ku koitti ruuvata ni pyöri vaan tyhjää. Poika oli surkeana ku ei päässy tänään hiihtämään. Huomenna kun kauppa aukeaa ni mie marssin suksien kera sinne.