Olipas paskat sukset!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Reilu viikko sitten ostettiin pojalle sukset Prismasta (ihan semmoiset kenkiin laitettavat ensisukset täksi talveksi ) ja kerran niillä kerkis hiihtämään kunnes tänään siteitä kun säädettiin, ni säätöruuvit paskana. Niis ei ollu kierteitä lähestulkoon ollenkaan, joten irtos helposti ja takasin ku koitti ruuvata ni pyöri vaan tyhjää. Poika oli surkeana ku ei päässy tänään hiihtämään. Huomenna kun kauppa aukeaa ni mie marssin suksien kera sinne.
 
suosittelen reklamaation tekemistä.

Meillä oli jotkut ikivanhat Karhut - olleet ties kuinka monella lapsella ja ne eivät pettäneet kertaakaan. Ennemuinoin taidettiin tehdä parempaa laatua useammassa tapauksessa. Tosin siinä ei ollut mitään säätöruuveja vaan ihan lenksuilla toimi. Idioottivarmaa :)
 
suosittelen reklamaation tekemistä.

Meillä oli jotkut ikivanhat Karhut - olleet ties kuinka monella lapsella ja ne eivät pettäneet kertaakaan. Ennemuinoin taidettiin tehdä parempaa laatua useammassa tapauksessa. Tosin siinä ei ollut mitään säätöruuveja vaan ihan lenksuilla toimi. Idioottivarmaa :)

Tuossa ne siteet on suksissa kiinni melko perusruuveilla ja niillä samalla saa säädettyä etuosan leveyttä ja siteen pituutta. Katselinkin Cittarissa, et oli semmoisia perinteisen mallisia karhun ensisuksia, missä tulee se jousilenkki kannan taakse ja se kiristetään edestä "klipsulla". Semmoset itsellänikin on ollu lapsena.

Reklamaatiota teenkin.
 
Meiän pojat on 2-vuotiaina yrittäneet kukin vielä hiihdellä noilla kenkiin kiinnitettävillä versioilla, mutta onhan se aika ärsyttävää, kun se kenkä usein lähtee irti sieltä jne. Saati nyt sit vielä, jos niitä ei p.skojen ruuvien takia ois saanu säädettyäkään ollenkaan. Onneksi löysimme ihan tavissukset monoilla ja siteillä sit 3-vuotiaille, johan menokin oli ihan toisennäköistä, kun ei tarvinnut koko ajan miettiä, milloin suksi irtoo jalasta. Nyt meidän kuopus (3v) hiihtelee tolla reilut 8 vuotta sit ostetulla tavissetillä. Seuraavaksi taitaa noi sukset lähteä serkuille, meillä kun ei noita enää tulla tarvitsemaan. :D
 
Meiän pojat on 2-vuotiaina yrittäneet kukin vielä hiihdellä noilla kenkiin kiinnitettävillä versioilla, mutta onhan se aika ärsyttävää, kun se kenkä usein lähtee irti sieltä jne. Saati nyt sit vielä, jos niitä ei p.skojen ruuvien takia ois saanu säädettyäkään ollenkaan. Onneksi löysimme ihan tavissukset monoilla ja siteillä sit 3-vuotiaille, johan menokin oli ihan toisennäköistä, kun ei tarvinnut koko ajan miettiä, milloin suksi irtoo jalasta. Nyt meidän kuopus (3v) hiihtelee tolla reilut 8 vuotta sit ostetulla tavissetillä. Seuraavaksi taitaa noi sukset lähteä serkuille, meillä kun ei noita enää tulla tarvitsemaan. :D

Poika nyt hiihtelee vasta ekaa talvea, ni ajateltiin, et tän talven menis noilla kun ei kummiskaan joka päivä tai edes joka viikko välttämättä hiihdä. Ens talveks olikin tarkoitus ostaa kärkisiteelliset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ja meillä;22794873:
meillä oli heti ns. kunnon sukset, meillä tavara kiertää kavereiden kesken niin hyvin että raaskii ostaa :)

Myö niin vähän hiihdellään, ni saapi noilla opetella. Meillä ei kavereilla pahemmin vanhempia lapsia oo tai sit asuu toisella puolella Suomea, ni pakko oli ostaa.
 
oliko peltosen? sonicit. itse tein kyseisistä suksista viimetalvena tehtaalle reklamaation, vastausta en ole saanut vieläkään, ruuvi irtosi ja hiihtäminen loppui siihen. valitettavasti olivat ollu käytössä n.2kk niin en lähtenyt kyselemään kaupasta että saisko uudet.
eilen käytiin ostamassa "oikeet" sukset monoilla.
 
Tuossa ne siteet on suksissa kiinni melko perusruuveilla ja niillä samalla saa säädettyä etuosan leveyttä ja siteen pituutta. Katselinkin Cittarissa, et oli semmoisia perinteisen mallisia karhun ensisuksia, missä tulee se jousilenkki kannan taakse ja se kiristetään edestä "klipsulla". Semmoset itsellänikin on ollu lapsena.

Reklamaatiota teenkin.

Tuollaiset jousisiteelliset on paremmat kuin ne remmihärvelit. Ihan pienellä 1-2v:llä on mun mielestä ei monosukset kuitenkin kätevämmät, koska lapsi voi innostua hiihtämään yht' äkkiä ja jos siinä lähtee monoja vaihtamaan, niin eipä taida enää hiihtäminen innostaa ja myös toisinpäin eli innostus voi myös lopahtaa nopeasti ja sitten sukset pois ja muihin leikkeihin eikä tartte taas niitä kenkiä mennä vaihtamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22795683:
oliko peltosen? sonicit. itse tein kyseisistä suksista viimetalvena tehtaalle reklamaation, vastausta en ole saanut vieläkään, ruuvi irtosi ja hiihtäminen loppui siihen. valitettavasti olivat ollu käytössä n.2kk niin en lähtenyt kyselemään kaupasta että saisko uudet.
eilen käytiin ostamassa "oikeet" sukset monoilla.

Ei ku jotkut Free... semmoset siniset. En muista koko merkkiä, enkä jaksa lähteä katsomaan :D Maksoikin vaan 30€
 

Yhteistyössä