Piiripuheenjohtajat: Perussuomalaiset ratsastaa muiden "töppäyksillä" | Vaalit 2011 | Teemat | YLE Uutiset | yle.fi
Mitään ei viitsitä tehdä itse :saint:
Mitään ei viitsitä tehdä itse :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
samaa ne kaikki tekee, puoleesta huolimatta, perus politiikkaahan tuo on.
Mua ei kyllä käännä enää mikään äänestämästä persuja. Jos ei muuten niin jo pelkän viihdearvon ja poltiikan värikkyyden lisäämiseksi. Ja jos he eivät osaa hoitaa asioita niin se kyllä näkyy viimeistään seuraavissa vaaleissa.
samaa ne kaikki tekee, puoleesta huolimatta, perus politiikkaahan tuo on.
Mua ei kyllä käännä enää mikään äänestämästä persuja. Jos ei muuten niin jo pelkän viihdearvon ja poltiikan värikkyyden lisäämiseksi. Ja jos he eivät osaa hoitaa asioita niin se kyllä näkyy viimeistään seuraavissa vaaleissa.
Mitä epäkohtia korjaisit ensisijaisesti?
Vika on myös siinä ettei suomalaisilla ole tapana hoitaa tai olla tukena omalle vanhemmalle ettei he joutuisi hoitokotiin. Vanhemmat kasvattaa lapset erilleen ja eivät saata edes käydä vanhemmillaan enään. Perussuomalaiset eivät liikuta persettään työnsä eteen. Ja mistähän sinulla tuli nyt niinku heti mieleen muslimit?? onhan täällä muitakin mamujasyysi on vain että et itse halua just muslimeja. Perussuomalaiset eivät voi tehdä asiaan muutosta, äänestäkää vain mutta ei asiat muutu noin vain ajamalla muslimeja pois (niitä on suomalaisiakin aika paljo tällä hetkellä ja lisää tulee!)
Persut ei halunnu Frederikiä eduskuntavaaliehdokkaaks. Mikä tahansa muu puolue olis heti ollut laittamassa listoille, onhan hän julkkis! Osoittaa että PS:llä on selkärankaa eikä vaan tavoitella huomiota.
Joo ja hyvä olikin etteivät Frederikiä ottaneet. Mieshän vähät välittää PerSujen politiikasta, ainoa tavoite Frederikillä on oma etu ja sen maksimointi. Uhkasi polttaa jäsenkirjansa kun ei kerta pääse ehdolle leveään leipään eli eduskuntaan. Sen pituinen se Frederikin puolueuskollisuus![]()
Jokainen äänestää oman arvomaailmansa mukaan. Sehän nähdään sitten vaaleissa, minkä puolueen puolesta puhujia on eniten. Seuraaviin vaaleihin on aikaa tehdä jotain asioiden eteen. Jos toimii hyvin, kansa äänestää, jos ei, niin jää oppositioon tai peräti sivuun kokonaan. Ei tähän maailma kaadu, mikä puolue milloinkin on hallituksessa.
Minusta kaikki puolueet ratsastaa toisten epäonnistumisilla. Lisäksi nykyään sekoitetaan puolueet ja yksittäiset henkilöt. Media on nykyisin tärkeässä osassa ja kaikki yksityiselämänkin kuviot nostetaan esiin.
Sivistäkää, jos olen väärässä, mutta minun mielikuva on että juuri perussuomalaiset ottee ketä tahansa. Onhan siellä ollu viime vuosina mm.
Tony Halme (Mitäs hän saikaan aikaan koko kansanedustaja aikanaan?