Persussuomalaiset ratsastavat muitten töpeillä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ei kyllä käännä enää mikään äänestämästä persuja. Jos ei muuten niin jo pelkän viihdearvon ja poltiikan värikkyyden lisäämiseksi. Ja jos he eivät osaa hoitaa asioita niin se kyllä näkyy viimeistään seuraavissa vaaleissa.

[QUOTE="viekas";22815723]Eihän ns. vanhat puolueet osaa asioita hoitaa mutta idioottikansa äänestää heitä vuosikymmenestä toiseen.[/QUOTE]

Mitä epäkohtia korjaisit ensisijaisesti?

[QUOTE="vieras";22815783]Muslimien roudaaminen tänne täydelle ylöspidolle kun omat vanhukset ja vammaiset ja muut heikot maatuvat laitossänkyihin rahan puutteen vuoksi. Jos ei rahaa riitä omille huono-osaisille on turha puskea rahaa elintasopakolaisille jotka sitten vielä lomailevat kotimaissaan veronmaksajan piikkiin.[/QUOTE]

Jep, tässä hyviä muutosehdotukia näin ensihätään. Myös tavallisen normiväestön sorsiminen ja maahanmuuttajien suosiminen alkuperäisväestön kustannuksella pitäisi lopettaa.

[QUOTE="vieras";22815783]Muslimien roudaaminen tänne täydelle ylöspidolle kun omat vanhukset ja vammaiset ja muut heikot maatuvat laitossänkyihin rahan puutteen vuoksi. Jos ei rahaa riitä omille huono-osaisille on turha puskea rahaa elintasopakolaisille jotka sitten vielä lomailevat kotimaissaan veronmaksajan piikkiin.[/QUOTE]

Vika on myös siinä ettei suomalaisilla ole tapana hoitaa tai olla tukena omalle vanhemmalle ettei he joutuisi hoitokotiin. Vanhemmat kasvattaa lapset erilleen ja eivät saata edes käydä vanhemmillaan enään. Perussuomalaiset eivät liikuta persettään työnsä eteen. Ja mistähän sinulla tuli nyt niinku heti mieleen muslimit?? onhan täällä muitakin mamuja :D syysi on vain että et itse halua just muslimeja. Perussuomalaiset eivät voi tehdä asiaan muutosta, äänestäkää vain mutta ei asiat muutu noin vain ajamalla muslimeja pois (niitä on suomalaisiakin aika paljo tällä hetkellä ja lisää tulee!)

Persut haluavat nostaa eläikää!! Sitäkö tekin haluatte? Ja mitä vanhempi käy töissä, sitä vähemmän heille maksettaisiin palkkaa, siis vähemmän kuin nuoremmille!
Että äänestäkääpä vaan!

Jokainen äänestää oman arvomaailmansa mukaan. Sehän nähdään sitten vaaleissa, minkä puolueen puolesta puhujia on eniten. Seuraaviin vaaleihin on aikaa tehdä jotain asioiden eteen. Jos toimii hyvin, kansa äänestää, jos ei, niin jää oppositioon tai peräti sivuun kokonaan. Ei tähän maailma kaadu, mikä puolue milloinkin on hallituksessa.

Minusta kaikki puolueet ratsastaa toisten epäonnistumisilla. Lisäksi nykyään sekoitetaan puolueet ja yksittäiset henkilöt. Media on nykyisin tärkeässä osassa ja kaikki yksityiselämänkin kuviot nostetaan esiin.

Vika on myös siinä ettei suomalaisilla ole tapana hoitaa tai olla tukena omalle vanhemmalle ettei he joutuisi hoitokotiin. Vanhemmat kasvattaa lapset erilleen ja eivät saata edes käydä vanhemmillaan enään. Perussuomalaiset eivät liikuta persettään työnsä eteen. Ja mistähän sinulla tuli nyt niinku heti mieleen muslimit?? onhan täällä muitakin mamuja :D syysi on vain että et itse halua just muslimeja. Perussuomalaiset eivät voi tehdä asiaan muutosta, äänestäkää vain mutta ei asiat muutu noin vain ajamalla muslimeja pois (niitä on suomalaisiakin aika paljo tällä hetkellä ja lisää tulee!)

Suomalaisten on pakko käydä työssä ja ansaita rahaa, siksi lapsetkin ovat päiväkodeissa ja kasvavat erilleen. Vieraantuvat elämästä.

Sitten tänne onkin hyvä tulla somalialaisen perheen ja kasvattaa lapsensa huolehtimaan vanhuksista kun sekä isällä että äidillä on varaa olla kotona lasten kanssa veronmaksajan piikkiin.

Itsekö haluat lisää muslimeita? Kadehditko Ruotsin ongelmalähiöitä ja pommi-iskuja? Haluat samaa muslimiterrorismia meillekin? Toivottavasti saat henkilökohtaisesti tuta nämä rikasteet!

Persut ei halunnu Frederikiä eduskuntavaaliehdokkaaks. Mikä tahansa muu puolue olis heti ollut laittamassa listoille, onhan hän julkkis! Osoittaa että PS:llä on selkärankaa eikä vaan tavoitella huomiota.

Persut ei halunnu Frederikiä eduskuntavaaliehdokkaaks. Mikä tahansa muu puolue olis heti ollut laittamassa listoille, onhan hän julkkis! Osoittaa että PS:llä on selkärankaa eikä vaan tavoitella huomiota.

Joo ja hyvä olikin etteivät Frederikiä ottaneet. Mieshän vähät välittää PerSujen politiikasta, ainoa tavoite Frederikillä on oma etu ja sen maksimointi. Uhkasi polttaa jäsenkirjansa kun ei kerta pääse ehdolle leveään leipään eli eduskuntaan. Sen pituinen se Frederikin puolueuskollisuus :D

Joo ja hyvä olikin etteivät Frederikiä ottaneet. Mieshän vähät välittää PerSujen politiikasta, ainoa tavoite Frederikillä on oma etu ja sen maksimointi. Uhkasi polttaa jäsenkirjansa kun ei kerta pääse ehdolle leveään leipään eli eduskuntaan. Sen pituinen se Frederikin puolueuskollisuus :D

No todellakin, eihän sekään tyyppi tosiaan tiedä mistään mitään. Mut muut puolueet ottaa ilolla ketä tahansa julkkiksia ääniä keräämään, onneks PS on toista maata. Oon aina ihmetellyt niitä turhia julkkiksia eduskuntaan pyrkimässä että miks ne sinne tunkee kun ei ees tajua koko hommasta...

Sivistäkää, jos olen väärässä, mutta minun mielikuva on että juuri perussuomalaiset ottee ketä tahansa. Onhan siellä ollu viime vuosina mm.

Tony Halme (Mitäs hän saikaan aikaan koko kansanedustaja aikanaan? Ei mitään järkevää eduskunnassa, tietääkseni. Ei pärjännyt sanallisissa mittelöissä muille kansanedustajille, ainakaan niiden vaalipaneelien mukaan, mitä kattelin televisosta. Ei osannut järkevästi perustella kantaansa, jos joutui sanalliseen mittelöön.)

Pertti "Veltto" Virtanen (Oma persoona jo sinällään. En ole ihan varma, mutta ei ole tainut itse saada aikaan yhtään ehdotusta mihinkään suuntaan, äänestää monesti tyhjää tai loistaa poissa olollaan. Tosin ehdottihan hän radikaalin vihreän puolueen edustajana, että jalankulkijat ja pyöräilijän käyttäis enemmän pelisilmää liikenteessä, jottei autoilijat tarvi jauhaa tyhjään punaisissa valoissa.)

Markku Uusipaavalniemi (Jotain kirjanpitosotkuja omassa curlinghallihankkeessaan. Loikkasi keskustasta perussuomalaisiin. Keskustapuolueen kanta erosi monesti Uusiksen kannasta ja teki monia "erikoisia" äänestysvalintoja keskustan leivissä.)

Ritva "Kike" Elomaa (ehdokkaan, ei kyllä päässyt etenemään)

Jussi Halla-aho (Lukuisia kanteluja ja tutkintapyyntöjä, varsinkin hänen blogiaan koskien. Syytetty kansan kiihottamisesta :D. Ehkä kuitenkin yksi älykkäimmistä PS:n ehdokkaista, oli hänen kantansa mikä hyvänsä. Huvittavinta tuo Korkeasaaren eläintarhan johtokunnan jäsenyys.)

Entisistä ehdokkaista tuee vielä mieleen:

Carl J. Danhammer (Matti Nykäsen manageri. Oli ehdokkaana siihen asti, että hänen raiskaustuomionsa tuli yleiseen tietoon.)

Jokainen äänestää oman arvomaailmansa mukaan. Sehän nähdään sitten vaaleissa, minkä puolueen puolesta puhujia on eniten. Seuraaviin vaaleihin on aikaa tehdä jotain asioiden eteen. Jos toimii hyvin, kansa äänestää, jos ei, niin jää oppositioon tai peräti sivuun kokonaan. Ei tähän maailma kaadu, mikä puolue milloinkin on hallituksessa.

Minusta kaikki puolueet ratsastaa toisten epäonnistumisilla. Lisäksi nykyään sekoitetaan puolueet ja yksittäiset henkilöt. Media on nykyisin tärkeässä osassa ja kaikki yksityiselämänkin kuviot nostetaan esiin.

Korjaan että jokainen LUULEE äänestävänsä oman arvomaailmansa mukaan. Todellisuudessa se voittaa aina joka näkyy eniten julkisuudessa, koska ihmiset eivät vaivaudu selvittämään asioita. Tuskin monenkaan arvomaailma on sitä mitä äänestää.

Sivistäkää, jos olen väärässä, mutta minun mielikuva on että juuri perussuomalaiset ottee ketä tahansa. Onhan siellä ollu viime vuosina mm.

Tony Halme (Mitäs hän saikaan aikaan koko kansanedustaja aikanaan?

Häpeäisitte edes. Halme teki enemmän kuin yksikään edustaja tähän asti ja yhtä lyhyessä ajassa. Se mies ajoi juuri niitä asioita aktiivisesti joita ihmiset hänet äänestivät ajamaan. Ja kaikki nämä aloitteet on luettavissa eduskunnan sivuilta. Voisit näin äkkiseltään lonkalta sanoa yhdenkin asian mitä yksikään edustaja on yksinään saanut aikaan? Ai, et osaa vai? No pitäishän se nyt osata kuin tuollaista heittelet.

Ja minä äänestän persuja koska heidän listoillaan on ehdottomasti eniten koulutettuja ja päteviä ihmisiä. Ei kannata toistella median mantroja vaan ajatella itse ja katsoa itse niitä ehdokaslistoja. Silmä käteen ihmiset ja vähän viitseliäisyyttä. Katsokaa nyt mitkä puolueet ovat täynnä missejä ja hölöhölö-julkkiksia.

Mun kotikadun varrella on Persujen joku paikallistoimisto. Yritän kovasti olla arvostelematta ihmisiä ulkonäon ja olemuksen perusteella, mutta mutta. Mä en voisi ikinä kuvitella äänestäväni puoluetta, jolla on niin juntihtavaa kannattajajoukkoa. Ollaan kyllä niin eri maailmasta. Enkä minäkään mikään svenskatalandeporoporvari ole, mutta en tosiaankaan mitään Persujen kohderyhmääkään. Mä en vain halua samastua siihen porukkaan.

Yhteistyössä