Nyt sapettaa! Lapsi lähetettiin pakkasella KÄVELLEN koulusta röntgeniin sormivammaa kuvauttamaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmetys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no jos koulu ei maksaisi takai niin olsiko sulla varaa se taksi?
ajatella, meidän poika PYÖRÄILI sairaalaan vaikka olikin jalka murtunut. kipeää se teki mutta kun oli pakko mennä.

Ajatella että sulla taas on pokkaa tulla pätemään :O Itse et saanut edes itteäs sinne himputin taxiin jolla olisit voinut hakea ne sossun ruoka avustukset.
Ja en todellakaan usko että lapsesi jalka oli murtunut kun pyörällä ajeli.
Ja muutenkin voisin kertoa sinusta vaikka mitä tässä tiivistettynä mutta en jaksa vaivautua.

Alkuperäinen kirjoittaja älä taas aloita;22826053:
Ajatella että sulla taas on pokkaa tulla pätemään :O Itse et saanut edes itteäs sinne himputin taxiin jolla olisit voinut hakea ne sossun ruoka avustukset.
Ja en todellakaan usko että lapsesi jalka oli murtunut kun pyörällä ajeli.
Ja muutenkin voisin kertoa sinusta vaikka mitä tässä tiivistettynä mutta en jaksa vaivautua.
joo tästä ihmisestä kyllä kerrottavaa riittäis. mutta antaa olla

Niin, sanoiko ap missään vaiheessa että oliko häneen otettu yhteys kun lapsi oli loukkaantunut?

Mie yritin jo eka sivulla kysyä, että eikö poika soittanut äidilleen tai kellekään. Ei vaan saa vastausta. Eiks tuon ikäisillä kännykät ole aina mukana? Luulis että siinä vaiheessa kun terkka on sanonut että kävele sairaalaan, olis VIIMEISTÄÄN soittanut mutsille että tuu apuun?

Juu, mutta täytyyhän siinä sillä hetkellä jonkinverran sille taksille maksaa, joten vararahastoa on oltava!!

Tottahan toki. Rollon tapauksessa ei taida olla... Mikä on sinänsä kumma kun kerran Rollolla on varaa ajaa silloin tällöin kaupasta taksilla kotiin. Niin luulsi että Rollolla on myös silloin varaa pistää rahaa jemiskaan hätätaksi matkoja varten.

[QUOTE="mie";22826056]5-luokkalainen selvisi siis matkasta mallikkaasti kun aloittaja ei muuta ainakaan kerro. Mikä tässä siis oli ongelma?[/QUOTE]

Periaate. Mitäs jos kipu olisikin yltynyt ihan kamalaksi yhtäkkiä ja lapsi esim pyörtynyt? Tai lapsi olisi eksynyt? Mitäs jos lapsi olisi ollut niin ujo ettei olisi saanut kysyttyä neuvoa keneltäkään?

[QUOTE="vieras";22826078]Mie yritin jo eka sivulla kysyä, että eikö poika soittanut äidilleen tai kellekään. Ei vaan saa vastausta. Eiks tuon ikäisillä kännykät ole aina mukana? Luulis että siinä vaiheessa kun terkka on sanonut että kävele sairaalaan, olis VIIMEISTÄÄN soittanut mutsille että tuu apuun?[/QUOTE]täällä päin ei ainakaan ala-asteella olevalla saa olla känny mukana. ja kyllä koulun olisi kuulunut soittaa

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22825908:
sä oletkin sellainen sadisti äiti, että taatusti laitat lapsen pyöräilemään murtuneella jalalla.
ja sitä paitsi toi vamma oli sattunut koulussa ja silloin koulu on vastuussa siitä, niillä on vakuutus. ja ovat toimineet väärin kyseisessä tapauksessa.

mä en käskenyt poikaa pyörällä menemään pyörällä, oli harkoissa loukannut jalkansa.

ja polika omasta halustaan polki takaisnkin jallka kipsissä, vaikka olis päsyt taksilla, olisin sen perillä maksnut. kyse ei ollut siitä että EN OLIS SUOSTUNUT niitä maksamaan, vaan poika itte vaan halus mennä pyörällä.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22826068:
joo tästä ihmisestä kyllä kerrottavaa riittäis. mutta antaa olla

juujuu, varmaan tiedät paljonkin ihmisestä jota et edes ole nähnyt , salli munnauraa =DDDDD

Mutta pidä sä van kaikki olettamukset MUKA-tietona

[QUOTE="vieras";22826078]Mie yritin jo eka sivulla kysyä, että eikö poika soittanut äidilleen tai kellekään. Ei vaan saa vastausta. Eiks tuon ikäisillä kännykät ole aina mukana? Luulis että siinä vaiheessa kun terkka on sanonut että kävele sairaalaan, olis VIIMEISTÄÄN soittanut mutsille että tuu apuun?[/QUOTE]

Vai olisko tässä käynyt niin että koululta soitettu että vanhemman pitää tulla viemään lapsi terkkariin. Äiti ei ole päässyt ja koululla ollut joku poikkeustilanne että kukaan ei vaan ole päässyt viemään poikaa. Silloin se jää periaatteessa roikkumaan se tilanne. Koulu velvoittaa vanhemman ja jos vanhempi ei tule niin mitä jää jäljelle..?

no jos koulu ei maksaisi takai niin olsiko sulla varaa se taksi?
ajatella, meidän poika PYÖRÄILI sairaalaan vaikka olikin jalka murtunut. kipeää se teki mutta kun oli pakko mennä.

Ajattelen, ja suurella surulla. On oikeasti uskomatonta, jos jalkansa murtanut lapsi laitetaan pyöräilemään sairaalaan. Minusta se on lapsen laiminlyöntiä.

Ja mitä rahaan tulee, niin aikuisilla ihmisillä yleensä ON rahaa sen verran, ettei koirat kuse kintuille, ja että pääsee vaikka sairaalaan jos on tarvetta sinne mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22826101:
täällä päin ei ainakaan ala-asteella olevalla saa olla känny mukana. ja kyllä koulun olisi kuulunut soittaa

No eikö sitten koulusta ole muka soitettu? Mitä se poika siitä sanoi, eikö kukaan yrittänyt ottaa vanhempiin yhteyttä ollenkaan? Jos ap ei vaan ole sattunut esim. töissä oleen puhelimen ääressä eikä tiedä soitosta?

mä en käskenyt poikaa pyörällä menemään pyörällä, oli harkoissa loukannut jalkansa.

ja polika omasta halustaan polki takaisnkin jallka kipsissä, vaikka olis päsyt taksilla, olisin sen perillä maksnut. kyse ei ollut siitä että EN OLIS SUOSTUNUT niitä maksamaan, vaan poika itte vaan halus mennä pyörällä.

Paskan marjat! Sinä äitinä olet vastuussa siitä että lapsi pääsee ehjänä kotiin. Eikä kipsatulla jalalla pyörää ajaen! Kuinka vastuuton sä oot? Pitääkö lapsen antaa hypätä roskiksen katolta alas, koska lapsi haluaa (noin niinku esimerkkinä ) ?

[QUOTE="vieras";22826112]Oliko liian ujo soittamaan äidilleen?[/QUOTE]

Sitä kun ei tiedä kun ap ei vastannut siihen kysymykseen että oliko hänellä tieto tapahtuneesta.

Mä oon ollu töissä yläasteella ja siellä tehtiin heti selväksi se että jos joku oppilas loukkaantuu koulupäivän aikana hänelle tilataan taksi ja joku henkilökunnasta käy saattamassa oppilaan terveyskeskukseen taksilla ja matkaa sinne oli alle kilometri!!!!! Myöskin se tehtiin selväksi että henkilökunta ei saa kyyditä oppilaita vaan aina täytyy mennä taksilla!

No kuule jos lapsi joutuu terkkakeskukseen, silloin kyllä jompikumpi vanhempi voi lähteä töistä!

Sä oot oikeasti vähän höhlä jos kuvittelet että 5 luokkalisen voi pistää yksin menemään terkkakeskukseen. Tai no sä ehkä voit, mutta mä en. Mulla on vanhempana vastuu lapsesta, jopa töissä ollessani ja koululla on vastuu lapsesta siihen asti kunnes hän on vanhemman valvonnan alaisena.
että esim kirurgi lähtee kesken leikkauksen tai vanhempi on töissä vaika 200 km päässä, ei sieltä niin vaan lähdetä
sanotko sinä esim potilaalle etä mä lähden NYT; ku mun lapsi tarvii apua aj potilas siten sen takia jää ilma hoitoa ja voi olla hengestä kyse.

että esim kirurgi lähtee kesken leikkauksen tai vanhempi on töissä vaika 200 km päässä, ei sieltä niin vaan lähdetä
sanotko sinä esim potilaalle etä mä lähden NYT; ku mun lapsi tarvii apua aj potilas siten sen takia jää ilma hoitoa ja voi olla hengestä kyse.

No, sä et oo kirurgi. Ja oliko tässä nyt ylipäätään edes soitettu ap:lle koulun toimesta?!

Jos lapselle sattuu vahinko reeneissä niin siitä ilmoitetaan huoltajalle joka tulee viemään lapsen lääkäriin. Ei kukaan ohjaaja päästä lasta lähtemään pyörällä yksin sairaalaan kipsattavaksi ilman että edes soittaa vanhemmille. Ja siinä vaiheessa kun jalka oli kipsattu en olisi poikaa kuunnellut vaan hän olisi tullut taksilla kotiin vaikka kuinka olisi pistänyt hanttiin. Ja muutenkin joko minä tai lapsen isä olisi muutenkin ollut lapsen tukena siellä sairaalassa. Vanhemman velvollisuus pitää hyvää huolta lapsestaan!

Eiköhän lekureilla ja muilla sellaisilla ole joku varahenkilö tällaisia tapauksia varten. Sä oot oikeasti aika yksinkertainen, ei voi muuta sanoa.

ja hah ja ha. treenien vetäjä ei taatusti ole laittanut poikaa pyörällä sairaalaan ja yksi vaikka lapsi olisi halunnut. kyllä sieltä on myös sinulle soitettu ja sairaalasta ei päästetä lasta pyörällä kipsatun jalan kanssa pyöräilemään kotiin. että keksippä vähä parempi

Yhteistyössä