Nyt on niin paljon noita kuvaketjuja mutta mahtuisko yksi vielä mukaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en jaksa kaivaa esille ku 1.5v nukkuu samassa huoneessa mutta tämmöiset löytyy ja ovat ehdottomasti mun lempparit. :heart:

http://ydnc9a.bay.livefilestore.com/y1pOt5gN8d9jw5gRwAw8wFS8GJ6Jr9byKkC3_rKFx3l1zBZ5ZByTZMtKl8JU6F5sVoYBO8H80NQhXgplaT3b-9Vpg

Mun lempparikorut on mieheltä saatuja, en jaksa ite kuvailla ni laitan linkit vaan

http://www.kultakukko.fi/kauppa/product_details.php?p=1293

http://www.kultakukko.fi/kauppa/product_details.php?p=1291

sit on vielä korvikset mut niiden kuvaa ei löytyny, ne ei siis ole samaa paria noiden edellisten kans.

Oukei :D Mulla kaapit väärällään farkkuja, henkselifarkkumekkoo jne, mutta melkeinpä voin vannoa, että farkkupaitaa ei mun kaappiin/päälle tule, eikä karvalakkiakaan :D

hihihi, tää villitys kestää tän hetken ja sitten keksin taas jotain uutta.....folklore on täysin mun juttu ja sitä mulla on vaikka kuinka.

Pinkyn tennareista tykkään. :) Kaikki muut ovat aika kaukana omasta tyylistäni, mutta varmastikin sopivat hyvin käyttäjilleen. Persoonallisia ja kauniita koruja tässä ketjussa on paljon. :) Mä en taida jaksaa nyt ainakaan mitään kuvata, mutta lempparikenkiäni ovat El Naturalistan sammakot (mulla on niitä aika monta paria).

Tuolla on esim. parit mun tämänhetkisistä lemppareista, joita ovat mallit Organigo ja Duna. Kengät | El Naturalista | BRANDOS.fi

Kesällä käytän paljon Vansin tennareita ja Ratian ikivanhaa läppälaukkua. Nyt talvella olen suosinut isoa nahkaista Lonkkariani, mikä on paras ostos ikinä. Käytän sitä lähes päivittäin.

Koruissa pidän eniten kierrätysmateriaaleista.

[QUOTE="violetta";22833444]lempparikoru:
Aijaa.com - 7264360.jpg[/QUOTE]

Kaunis. Mulla on kans yksi ketju täynnä, uutta pitäisi alkaa keräilemään. Helpottaa huomattavasti myös läheisten elämää, kun ei tarvii miettiä mitä antaisi lahjaksi. :D

Laukkuja lisää, joo! Lodellako on sit joku oikein massiivinen kokoelma? :) Ihania olleet kyllä kaikki kengät, vaatteet ja korut vaikka kaikki ei ehkä just mun tyyliä olisikaan. Varmasti silti sopivat omistajalleen just eikä melkein ja sehän on tärkeintä. :)
Helinällä on ihanat broguet edellisellä sivulla! Mulla on samantyylisiä vaikka kuinka, jotenkin huomaan aina ostavani sellaisia. Noi on kyllä hurjan kauniin väriset, tykkään.

Toi on mun yksi lempparimekoista, vaikka se on aika vanha jo ja vaikka siinä saumat kiertää ja se on hiukan nyppyinen. Se on selästä auki, mikä ei näy kyllä kuvasta.

Saatanan työlästä tää lataaminen. Huh. Tässä on nyt pari kuvaa, joissa lähes kaikissa on ihan paska kuvanlaatu, koska otin ne puhelimella, sori.

Laukut on oikeesti vähän tummemmanpunaisia, eivätkä kiillä noin paljon. Taaempana Mulberry Piccadilly ja edessä Bayswater. Diggailen tosta punasesta todella paljon.

Mekko on väriltään hyvin vaalea beessi, sellainen maitokahvi ja se on sellasta paksuhkoa neuletta. Kengät on mitä on. Noissa kuvissa MP:n ja IC:n kenkiä.

Niin, ja noi alimmat kengät on oikeesti tummemmankeltaisett.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä