L
"Liisa"
Vieras
Elikkä siis olen yksinhuoltaja,lapsi kohta 2vuotias. Isä ei paljon lastansa katsele(alkoholisti). ei puhettakaan että voisi katsoa joskus yön yli lastamme.. ihan muutamaa tuntia silloin tällöin on katsonut että olen itse päässyt kauppaan/syömään tai elokuviin ystävättärien kanssa.
Tätini on alkanut tukihenkilöksi ja kertoi että minulla olisi yksinhuoltajana "oikeus" kerran kuukaudessa viikonloppuvapaaseen. Ja ehdotti että hän voisi lastani katsoa.
Antoi sosiaalipuolelta yhteyshenkilön nimen ja puhelin numeron jolle soittaa.
Mutta netistä en osannut oikein etsiä tästä aiheesta ja näin täältä ajattelinkin kysyä olisiko muilla kokemusta??
Olisi kyllä todella ihanaa saada ihan omaa aikaa pidempäänkin.. yhden yön on lapsi ollut veljelläni hoidossa,muuten olen ollut hänen kanssaan kokoajan.
Kiitoksia etukäteen =)
Tätini on alkanut tukihenkilöksi ja kertoi että minulla olisi yksinhuoltajana "oikeus" kerran kuukaudessa viikonloppuvapaaseen. Ja ehdotti että hän voisi lastani katsoa.
Antoi sosiaalipuolelta yhteyshenkilön nimen ja puhelin numeron jolle soittaa.
Mutta netistä en osannut oikein etsiä tästä aiheesta ja näin täältä ajattelinkin kysyä olisiko muilla kokemusta??
Olisi kyllä todella ihanaa saada ihan omaa aikaa pidempäänkin.. yhden yön on lapsi ollut veljelläni hoidossa,muuten olen ollut hänen kanssaan kokoajan.
Kiitoksia etukäteen =)