[QUOTE="vieras";22849296]Ei se lastensuojeluasiakkaana mitään kummoisempaa ole jos vapaasta tahdosta siihen mennyt että on tukiperheen saanut! Ei kannattais olla ennakkoluulonen.[/QUOTE]
Peesi. Lastensuojelusta on tehty aikamoinen mörkö.
Olemme mekin olleet asiakkaina (erossa oli turvakodin tarve) ja pelkkää hyvää sanottavaa. Ainoa velvoite mulle oli käydä näyttämässä naamaa siellä paikanpäällä pari kertaa ja kertoa kuulumiset. Kun exän kanssa ilmeni ongelmaa, mua kuunneltiin ja mun päätöksiä tuettiin.
Kysyin tuolloin tukiperheestä, niin meille ei kuulema ollut sen tarvetta kun ei meidän arjessa ollut mikään vialla. Jos olisin sanonut etten jaksa huolehtia kodista, itsestä ja lapsista, niin sitten varmaan asia olisi ollut eri.
Peesi. Lastensuojelusta on tehty aikamoinen mörkö.
Olemme mekin olleet asiakkaina (erossa oli turvakodin tarve) ja pelkkää hyvää sanottavaa. Ainoa velvoite mulle oli käydä näyttämässä naamaa siellä paikanpäällä pari kertaa ja kertoa kuulumiset. Kun exän kanssa ilmeni ongelmaa, mua kuunneltiin ja mun päätöksiä tuettiin.
Kysyin tuolloin tukiperheestä, niin meille ei kuulema ollut sen tarvetta kun ei meidän arjessa ollut mikään vialla. Jos olisin sanonut etten jaksa huolehtia kodista, itsestä ja lapsista, niin sitten varmaan asia olisi ollut eri.
Mun tuntemista yksinhuoltajista vain kolmasosa saa ruokot suoraan mieheltään.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22849240:Suurin osa elatusvelvollisista taitaa kuitenkin maksaa ne elarit itse eikä maksattaa niitä veronmaksajilla.