P
"piitu"
Vieras
petin sitte miestäni. voi vittu miten sitä voi olla näin idiootti miksi???12 nyt itkettää oksettaa. kerronko miehelle? ollaan oltu yhdessä puolisen vuotta, mies on ihana rakastan sitä. mutta mikä siinä on että kun juon niin minusta tulee eri ihminen.eihän se viina mikään selitys ole mutta ei hitto heräsin yhen toisen miehen vierestä ja samantien jysähti tajuntaan mitä' oli tapahtunu. olimme siis ilman vaatteita sängyssä- mitähän on tapahtunut...... ei ei ei
mitä mä teen kerronko mun miehelle mutta se varmasti jättää minut. en voi kertoa mutta en kyllä voi katsoa häntä silmiinkään enää apua
tosi sekavaa tekstia anteeks oon viel'äki varmaan humalassa ja ihan shokissa, mä tein sen taas. edellisessä suhteesa petin miestä monet kerrat miksi mä olen tälläinen en halua pettää.mä haluan rakastaa yhtä miestä loppuelämäni mutta miksi mä silti teen näin
mitä mä teen kerronko mun miehelle mutta se varmasti jättää minut. en voi kertoa mutta en kyllä voi katsoa häntä silmiinkään enää apua
tosi sekavaa tekstia anteeks oon viel'äki varmaan humalassa ja ihan shokissa, mä tein sen taas. edellisessä suhteesa petin miestä monet kerrat miksi mä olen tälläinen en halua pettää.mä haluan rakastaa yhtä miestä loppuelämäni mutta miksi mä silti teen näin