tulin just kotiin, nyt oksettaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piitu"

Vieras
petin sitte miestäni. voi vittu miten sitä voi olla näin idiootti miksi???12 nyt itkettää oksettaa. kerronko miehelle? ollaan oltu yhdessä puolisen vuotta, mies on ihana rakastan sitä. mutta mikä siinä on että kun juon niin minusta tulee eri ihminen.eihän se viina mikään selitys ole mutta ei hitto heräsin yhen toisen miehen vierestä ja samantien jysähti tajuntaan mitä' oli tapahtunu. olimme siis ilman vaatteita sängyssä- mitähän on tapahtunut...... ei ei ei

mitä mä teen kerronko mun miehelle mutta se varmasti jättää minut. en voi kertoa mutta en kyllä voi katsoa häntä silmiinkään enää apua

tosi sekavaa tekstia anteeks oon viel'äki varmaan humalassa ja ihan shokissa, mä tein sen taas. edellisessä suhteesa petin miestä monet kerrat miksi mä olen tälläinen en halua pettää.mä haluan rakastaa yhtä miestä loppuelämäni mutta miksi mä silti teen näin

Öö.. ei taida kyllä suhde kauhean vahvoilla olla, jos ootte puol vuotta seurustellu, ja nyt olet jo pettämässä?
Meillä ainakin oli vielä alkuhuuma päällä tuolloin. Ei tuulu mielenkään lähtee vieraisiin. Tällä hetkellä ollaan 6 vuotta seurusteltu, eikä tulis pieneen mieleenkään.
Ja alkoholia on ihan turha syyttää.. MITÄÄN EI TEE ILMAN OMAA TAHTOA !!!

mitä jos mies jättää minut. oikeinhan se olisi, ja parempi hänelle kun näemmä koira ei karvoistaan pääse. todennäköisesti teen siis uudestaan ja muutenkin olen hänelle aivan täysi paska vaikka hän ei todellakaan ansaitse tälläistä kohtelua.
en tiedä pakko kai se on kertoa ei pysty elämään kertomatta. mä haluan tän miehen kanssa tulevaisuuden, rakastaa sitä. vaan miksi mä teen tällästä silti?
voinko mä saada apua jostakin vai pitäisiko vaan yksinkertaisesti lopettaa kokonaan alkoholi kun minulla ei ole mitään tolkkua sen jälkeen kun juon yhden niin siitä se lähtee enkä enää osaa lopettaa. ja näitä pettämisongelmiakaan ei ole ollut kuin humalassa. mutta toki itse tein valintani ei se humala sitä pienemmäksi pahaksi tee että on käyny naimassa jotakin eri miestä. ja miksi helvetissä en käsitä

on petetty minua. ei tämä nykyinen mies todellakaan mutta entinen petti. noh ei siiinä mitään itsekin petin häntä monet kerrat ja kun sai tietää, petti minuakin.

ja joo suhde on ehkä huonolla pohjalla kun näin alkuvaiheessa jo pettämässä. tosin meillä on alkuhuumaa vieläki ja mies on ihana mutta minäö olen tässä se joka on huonolla pohjalla.

[QUOTE="piitu";22858402]on petetty minua. ei tämä nykyinen mies todellakaan mutta entinen petti. noh ei siiinä mitään itsekin petin häntä monet kerrat ja kun sai tietää, petti minuakin.

ja joo suhde on ehkä huonolla pohjalla kun näin alkuvaiheessa jo pettämässä. tosin meillä on alkuhuumaa vieläki ja mies on ihana mutta minäö olen tässä se joka on huonolla pohjalla.[/QUOTE]

Pitäiskö sun hakea apua? Sulla on joku seksiriippuvuus tms..
JA jos pettää kerran, pettää aina.. SE on vaan totuus.

[QUOTE="piitu";22858391]mitä jos mies jättää minut. oikeinhan se olisi, ja parempi hänelle kun näemmä koira ei karvoistaan pääse. todennäköisesti teen siis uudestaan ja muutenkin olen hänelle aivan täysi paska vaikka hän ei todellakaan ansaitse tälläistä kohtelua.
en tiedä pakko kai se on kertoa ei pysty elämään kertomatta. mä haluan tän miehen kanssa tulevaisuuden, rakastaa sitä. vaan miksi mä teen tällästä silti?
voinko mä saada apua jostakin vai pitäisiko vaan yksinkertaisesti lopettaa kokonaan alkoholi kun minulla ei ole mitään tolkkua sen jälkeen kun juon yhden niin siitä se lähtee enkä enää osaa lopettaa. ja näitä pettämisongelmiakaan ei ole ollut kuin humalassa. mutta toki itse tein valintani ei se humala sitä pienemmäksi pahaksi tee että on käyny naimassa jotakin eri miestä. ja miksi helvetissä en käsitä[/QUOTE]

No jos sä meinaat hypätä vieraissa joka kerta kun otat häppää niin ehkä on parempi et mies tosissaa jättää sut, jossei, lopetat sen juomisen josset osaa kerta käyttäytyä humalassa.

Mutta kertoa sun on pakko, pettäminen on yks pahimmista asioista mitä voi toiselle tehdä.

Taidat itekin tietää, ettei miehes sittenkään ole sinua varten. Tapahtuiko noin sittenkään sattumalta vai yritätkö sä kertoa jotain itsellesi?

Sinuna jättäisin miehen ja keskittyisin olemaan onnellinen yksin. Vasta sitten kun sä olet tehnyt rauhan itsesi kanssa, sä voit seurustella loukkaamatta muita.

Tsemppiä!

Joo jostain voit ihan hyvin etsiä keskusteluapua, niin ehkä saat omaa elämääsi hieman selviteltyä itsellesi. Mutta ykkösjuttu ihan itsesikin auttamiseksi on lopettaa se juominen ihan kokonaan jos yks annos vie aina toiseen, kolmanteen, kymmenenteen ja lopuksi pettämään pahimmillaan.

Jos et kerro, niin huonosti käy jos mies vaistoaa että nyt on jotain käynyt viime yönä. Takuulla huomannut jos saman katon alla oleilette että ei tullut toinen kotiin.

No itse kärsinyt samasta ongelmasta. viimisin suhde joka päätyi pettämiseen kesti 1.5v. Olimme kihloissa ja menossa naimisiin. Ehkä mua alko ahdistaa se ja tein ratkaisuni. Jätin miehen, mutta pettämisestä en kertonut koska satutin jo tarpeeksi jättämällä.

Uutta miestä en etsinyt, mutta niin siinä sitten klassisesti kävi että kun vähiten odottaa niin tapaa sen oikean. En kerennyt edes muuttamaan exän luota kun tapasin nykyisen mieheni. Nyt meillä vuosia 8 takana ja 3 lasta. JA pettäminen ei ole käynyt mielessä koskaan, koska rakastan niin valtavasti miestäni ja hän on se oikea :)

en usko että on seksiriippuvuus. en edes saa mitään siitä seksistä kun on niin humalassa että taju kankaalla. lähdin tuoltakin mieheltä heti ulos kun silmät sain auki ja äkkiä kotiin.mutta joo nyt on käyny mielessä tuo alkoholin juominen kokonaan.
eikä tuo nyt mikään vahinkokaan ollut tuo pettäminen, toki itse lähdin toisen mukaan. sitäkin mietin kuin joku sanoikin että rakastanko mä oikeasti ollenkaan tätä nykyistä. mutta miksen rakastaisi, sehän on ihan mahtava ihminen, voin kuvitella olevani hänen kanssa lopun elämääni ja haluan olla ihana hänelle.mutta voinko mä oikeasti siitä välittää jos teen silti näin ?

siis oli tarkoitus kirjottaa että on käynyt mielessä lopettaa kokonaan tuo alkoholin juominen. en osaa enä kirjoittakaan kun itkettää niin pahasti.-
ei asuta saman katon alla, joten mies ei poissaoloani fyysisesti voi huomata.
mutta varmasti huomaa sitten kun näemme että kaikki ei ole hyvin. mutta en mä pysty sitä edes näkemään nyt..

ja tuo väite kerran pettää aina pettää - pitää ainakin omalla kohdallani paikkansa näköjään :(( miten tästä voi päästä eroon.

ja todellakin alkoholin vaikutuksen alaisena mä muutun ihan eri ihmiseksi. tietenkin tiedän mitä teen eikä se humala oikeuta mihinkaan mutta selvinpäin pettäminen eikä muukaan tappelut ym mitä on tapahtunut kävisin mielessäkään

Ihminen joka tykkää huorata tekee sen ilman viinaakin,sama kun tykkää tapella.Viina on vaan olevinaan puolustuskeino,se on helppo sanoa että emmä muuten mutta kun olin kännissä.
Kukaan joka toista rakastaa ei halua loukata toista pahimmalla mahdollisella tavalla.

miten mä sanon tämän miehelle. voikohan se antaa anteeksi, ja mikä tärkeämpää voinko mä muuttua`?

tekis mieli vajota maan alle ihan just nyt.

lapsikin on hoidossa, niin ei ole muuta ajateltavaa kuin tämä. ja lapsenkin vein ihan sen takia pois että sain juoda, yksin join kotona ja menin sitten baariin. ei helvetti mikä mö olen, kohta varmaan lapsen isä vie lapsenkin pois en mä sitäkään ansaitse kun käyttäydyn näin. mikähän on ihmisellä päässä vikana että pitää kaikki asiat sotkea näin pahasti.

Mun mielestä sun pitää miettiä mitä haluat - mutta miksi loukata miestä, jota rakastat, kertomalla mitä oot tehnyt ? En usko, että puoli vuotta kestänyt suhde toimii enää jos on petetty, kun ei noista pääse yli pitemmissäkään suhteissa. Eli joko pidät suusi kiinni ja jatkat suhdetta tai eroat -etkä ala seurustelemaan, ennen kuin osaat olla uskollinen yhdelle ihmiselle.

[QUOTE="piitu";22858435]en usko että on seksiriippuvuus. en edes saa mitään siitä seksistä kun on niin humalassa että taju kankaalla. lähdin tuoltakin mieheltä heti ulos kun silmät sain auki ja äkkiä kotiin.mutta joo nyt on käyny mielessä tuo alkoholin juominen kokonaan.
eikä tuo nyt mikään vahinkokaan ollut tuo pettäminen, toki itse lähdin toisen mukaan. sitäkin mietin kuin joku sanoikin että rakastanko mä oikeasti ollenkaan tätä nykyistä. mutta miksen rakastaisi, sehän on ihan mahtava ihminen, voin kuvitella olevani hänen kanssa lopun elämääni ja haluan olla ihana hänelle.mutta voinko mä oikeasti siitä välittää jos teen silti näin ?[/QUOTE]

Isoja kysymyksiä. Sun kannattaisi nyt tosissaan pistää korkki pysyvästi kiinni tai jäädä saunakaljan asteelle, baarit pois tai meet sinne selvinpäin. Moniin naisiin viina vaikuttaa niin että olo tuntuu itsevarmalta ja hehkeältä ja tulee tehtyä ylilyöntejä. Baarissa on kuitenkin niin että nainen saa aina ihailua ja seksiä jos niin haluaa. Huonoon itsetuntoon se on sitten siinä tilanteessa parasta lääkettä kun saa joltain huomiota, kehuja ja kosketusta. Mutta minkähän perässä moni mies oikeasti onkaan? Juuri sen...
Jos saat nyt koottua ajatuksesi, valitset kumpi tärkeämpää; biletys vai nykyinen miehesi niin jättäisin tämän asian kertomatta. Mutta jos teet tämän vielä toisen kerran, sitten jätä mies ja muuta luostariin.
Itse henk.koht ajattelen niin että pettäminen on julminta jota toiselle voi tehdä. Viimeks kun olin puoli vuotta sitten baarissa, eräs mies jonka kans juttelin, suuteli mua yhtäkkiä. Siinä tilanteessa tein päätökseni, irrotin miehen huulet omistani enkä jatkanut tilannetta. En halunnut pettää. Vaikka on alkoholia veressä, voi myös ajatella.

Mitäs provoa tässä nyt muka on? Pumpulimammat taas vauhdissa...

Mulle kävi nuorempana usein noin ja aina pidin omana tietonani. Se mitä toinen ei tiedä, ei voi häntä satuttaa.

[QUOTE="akka";22858498]Ihminen joka tykkää huorata tekee sen ilman viinaakin,sama kun tykkää tapella.Viina on vaan olevinaan puolustuskeino,se on helppo sanoa että emmä muuten mutta kun olin kännissä.
Kukaan joka toista rakastaa ei halua loukata toista pahimmalla mahdollisella tavalla.[/QUOTE]

NÄin se vaan on, tiedän itsestäni... olen tehnyt sen myös selvin päin.... useasti. Ainakin toistakymmentä kertaa olen pettänyt miestäni 15 vuoden yhteiselon aikana... enkä usko että koskaan pystyn lopettamaan.

Yhteistyössä