Ei hemmetti. Musta on tullu vanha...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Freiya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Freiya

Aktiivinen jäsen
02.09.2010
3 576
2
38
Mulla on siis jo kauan ollu unirytmi sekaisin ja kun sain illalla kuulla etten pääse kouluun huomenna (eli tänään) päätin et valvon koko yön ja seuraavan päivän. Ainakin ennen niin sain unirytmin kuntoon :D Mut nyt kello on vast pikkasen yli neljä ja mä oon ihan superväsyny :(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22865710:
Minä jaksan vieläkin. Ja päivälläkään ei tarvitse silti vuoteenomana virua :D

Kateeks käy :( Mulla om unirytmi niin sekaisin et ihan itkettää, ihan sama mihin aikaan meen nukkumaan niin mä pyörin joku 5h nukkuen välillä pieniä pätkiä. Vasta aamulla saan nukuttua kun talo on mua ja koiria lukuunottamatta tyhjä... Ja nyt multa loppu loma eli mä en saa nukuttua varmaan enää ollenkaan...

Kateeks käy :( Mulla om unirytmi niin sekaisin et ihan itkettää, ihan sama mihin aikaan meen nukkumaan niin mä pyörin joku 5h nukkuen välillä pieniä pätkiä. Vasta aamulla saan nukuttua kun talo on mua ja koiria lukuunottamatta tyhjä... Ja nyt multa loppu loma eli mä en saa nukuttua varmaan enää ollenkaan...

Mistäs tuo johtuu?

Minä olen aina ollut "hyvä" valvomaan, unettomuudesta en nykyisin kärsi. Joskus on kyllä ollut paha unettomuusjaksokin elämässä, sikäli tuttua sekin.

Kokeile nukkua koirien kanssa sohvassa. Minä monesti nukun koirien kanssa yhdessä läjässä ja kyllä rentouttaa ihana lämmin koiranläheisyys!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22865716:
Mistäs tuo johtuu?

Minä olen aina ollut "hyvä" valvomaan, unettomuudesta en nykyisin kärsi. Joskus on kyllä ollut paha unettomuusjaksokin elämässä, sikäli tuttua sekin.

Kokeile nukkua koirien kanssa sohvassa. Minä monesti nukun koirien kanssa yhdessä läjässä ja kyllä rentouttaa ihana lämmin koiranläheisyys!

Lapset heräilee ja mies kuorsaa ja tönii mua unissaan. Sit en vaan jostain syystä saa siinä välissä unta, varsinki jos alan pohtimaan kaikenlaisia juttuja...

Lapset heräilee ja mies kuorsaa ja tönii mua unissaan. Sit en vaan jostain syystä saa siinä välissä unta, varsinki jos alan pohtimaan kaikenlaisia juttuja...

No jos tuo on ongelma niin nuku toisessa huoneessa jonkin aikaa niin saat miehen kuorsauksen ainakin eliminoitua.

Minkä ikäiset lapset sulla? Mulla on ollut hyvä tsägä kun lapset eivät ikinä ole olleet yöheräilijöitä. On saanut valvoa yöt ihan yksin :D

Jotainhan sinun on asialle tehtävä kun se on ongelma. Kauanko kestänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22865725:
No jos tuo on ongelma niin nuku toisessa huoneessa jonkin aikaa niin saat miehen kuorsauksen ainakin eliminoitua.

Minkä ikäiset lapset sulla? Mulla on ollut hyvä tsägä kun lapset eivät ikinä ole olleet yöheräilijöitä. On saanut valvoa yöt ihan yksin :D

Jotainhan sinun on asialle tehtävä kun se on ongelma. Kauanko kestänyt?

Ei onnistu kun meillä ei ole edes sohvaa... :ashamed: Oiskohan joku 3-4 kuukaut..?

Mä en ole varmaan 36h ikinä valvonu, en ainakaan muista. 28h menee kyllä ihan heittämällä ja sen verran yleensä valvonkin ensimmäisenä ja toisena valvontapäivänä. Kun teen yöduunia siis.

Minä saan olla kuolemanväsynyt ennenkuin päivällä nukun. Nuorempana en pystynyt nukkumaan päivisin ollenkaan.

Jos siis oli vaikka tilanne että päivän päätteeksi valvoin yön läpi niin seuraavana päivänä en nukkunut myöskään kun ei uni tullut. Ja tämä on testattu ihan vastikään että vielä sujuu. Ehkä ei ole mikään ylpeilyn aihe mutta sujuu kuin sujuukin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22865729:
Hanki vaikka Anttilasta superlonpatja ja makaa sillä!

Onpas jännä sisustus kun ei sohvaa ole! Pelkkiä nojatuoleja? Vai japanilainen kotiko teillä on?

Eiku entinen asunto oli kaksio missä meidän jenkkisänky vei puolet olkkarista :D Ei vaan olla jaksettu metsästää eikä sopivaa oo tullu vastaan.

Eiku entinen asunto oli kaksio missä meidän jenkkisänky vei puolet olkkarista :D Ei vaan olla jaksettu metsästää eikä sopivaa oo tullu vastaan.

Ei ne tule vastaan. Sohvat. Itse on mentävä.

Mene koirien kanssa nyt johonkin makoilemaan, vaikka lattialle ja ota tyynyjä ja vilttejä! Kyllä siihen nukahtaa, minä ainakin olen elukoiden kanssa lattiallakin nukkunut joskus :D

Mä taidan tehdä saman liikun, tosin menen sohvaan kun meillä sellainen on. Otan koirat kavereiksi, tähän aikaan aamuyöstä jos makkariin rymistelen niin joku voi herätä. Parempi että pysyn olkkarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22865726:
ihan siinä missä itestäs tuntuu :D
sanoin että vanhempana, ei vanhana. mä en ainakaan tunnusta olevani vanha :xmas:

No ehkä mä alan ulkoisesti jo rapistumaan, mutta henkisesti mä olen kyllä varmaan ikinuori. :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22865728:
Minä saan olla kuolemanväsynyt ennenkuin päivällä nukun. Nuorempana en pystynyt nukkumaan päivisin ollenkaan.

Jos siis oli vaikka tilanne että päivän päätteeksi valvoin yön läpi niin seuraavana päivänä en nukkunut myöskään kun ei uni tullut. Ja tämä on testattu ihan vastikään että vielä sujuu. Ehkä ei ole mikään ylpeilyn aihe mutta sujuu kuin sujuukin.

Mä olen vapaillakin vähän semmonen yöhilluja. Valvon helposti kolmeen, välillä jopa kuuteen ja käyn sitten aamupäiväksi nukkumaan. Ei hyvä heilu, kun pitää vaihtaa toviksi päiväduuniin helmikuussa...

Yhteistyössä