T
"Touko"
Vieras
Minulla on viikkoja vasta 24 mutta olen jo monta viikkoa kärsinyt liitoskivuista jotka koko ajan pahenevat. Nivuset ja häpyluu tosi kipeät kun kävelee, ja esimerkiksi en pysty ollenkaan kävelemään reipasta vauhtia ja sängyssä kyljen kääntäminen on tuskallista. Lantio/lonkat niin kipeät että välillä meinaa mennä jalka alta kun vihlaisee niin kovasti koko jalan läpi. Töissä ensimmäinen tunti menee ok, mutta sen jälkeen seisominen ja kävely on tuskallista ja yritänkin istua ja venytellä niin paljon kuin voin (mikä on vaikeaa koska en voi tehdä silloin töitä), ja joten kuten selviän jos teen sitä 2-3 kertaa tunnissa. Siltikin sattuu paljon ja kävely on sellaista varovaista. Työni on siis täysin jalkojen päällä oloa ja kävelemistä sekä kumartelua.
Työnantaja olettaa että pystyn olemaan hyvinkin lähelle äitiyslomaa töissä! Neuvolassa taas ovat sanoneet että sairaslomaa vaan heti kun tuntuu siltä. Pelkäänpä vaan että jos tästä jään kerran sairaslomalle niin olen sitten loppuajan, ei tämä lepäämällä parane. Huono omatunto siis.. Mutta toisaalta tämä vaikuttaa jo työsuoritukseeni, eli en pysty enää tekemään töitäni niin hyvin kun pitäisi koska pitää istua ja lepäillä kesken työpäivän niin paljon.
Työnantaja olettaa että pystyn olemaan hyvinkin lähelle äitiyslomaa töissä! Neuvolassa taas ovat sanoneet että sairaslomaa vaan heti kun tuntuu siltä. Pelkäänpä vaan että jos tästä jään kerran sairaslomalle niin olen sitten loppuajan, ei tämä lepäämällä parane. Huono omatunto siis.. Mutta toisaalta tämä vaikuttaa jo työsuoritukseeni, eli en pysty enää tekemään töitäni niin hyvin kun pitäisi koska pitää istua ja lepäillä kesken työpäivän niin paljon.