Miksi naiset on niin vitun tyhmiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22928103]Koska naiset on luotu synnyttämistä ja kokkaamista varten, on hyvä ettei aivokapasiteettia ole liiaksi häiritsemään ko toimituksia.[/QUOTE]

Älä unohda kaljantuontia, siitähän tämä avaajakin on luultavasti hermostunut.

[QUOTE="vieras";22928103]Koska naiset on luotu synnyttämistä ja kokkaamista varten, on hyvä ettei aivokapasiteettia ole liiaksi häiritsemään ko toimituksia.[/QUOTE]

No minä olen melkolailla maho ollut koko ikäni ja keittiöön minua ei päästä kukaan vastuuntuntoinen mies. Mikähän se minun funktioni naisena sitten on? :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22928123:
No minä olen melkolailla maho ollut koko ikäni ja keittiöön minua ei päästä kukaan vastuuntuntoinen mies. Mikähän se minun funktioni naisena sitten on? :D

Tuoda kaljaa ja olla hiljaa kun mies keskittyy tärkeisiin asioihin jota nainen ei voi ymmärtää.

[QUOTE="vieras";22928138]Ei ne kovin älykkäämpinä jaksaisi katsella vielä idiootimpia miehiä, joiden äo on tohvelieläimen tasoa[/QUOTE]

Harmi että sulla on käynyt kovin huono tsäkä miesten suhteen.:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22928123:

Pitäähän täälläkin jonkun olla järkenä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22928339:
No sinäpä sen sanoit! Minä olen järkinaisia :)

Kahden minuutin päästä alkaa Teemalla ÄÄLIÖ ULKOMAILLA, hauska matkaohjelma.

Menkää KATSOMAAN! Minäkin menen. Ääliöitä on kiva katsoa!!!

Katsottu on. Se jonka piti olla ääliö, se olikin järkevin kaikista. Intialaiset ovat ääliöitä :(

säälittävämpää on se että naiset kuvittelevat että kaikki heitä arvostelevat ovat miehiä ketkä on jäänyt ilman pillua taikka on jätetty naisen toimesta. Tämä todistaa vaan naisten pohjattoman typeryyden......
Osa on homoja ketkä eivät tarvitse naisia mihenkään ja välttävät kaikin keinoin heidän seuraansa koska naiset ajattelevat vaan itseään ja miten hyötyä miehestä jopa homoista. Apua mitä nautoja.

Yhteistyössä