Joo voisin olla noin hoikka, mutta silareita ynnä muita en halua. Haluisin myös päästä painamaan Eskoa, se on namun näkönen!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voin kyllä myöntää, että jossain määrin kadehdin sitä, miten nopeasti synnytyksen jälkeen Martina näytti olevan taas ihan timmissä kuosissa.
Sinänsä kyseisen naisen ulkonäkö ei ihan vastaa omaa kauneusihannetta, eli en kyllä haluaisi olla tuon näköinen, mutta tahdonvoimaa ja itsekuria häneltä kyllä näköjään löytyy.
Mä en kyl tajua, jos on Eskon näköinen mies niin mikä tarve vielä pettää?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22931103:Silikonitissejä on turha kadehtia ainakaan.
Niitä saa kaupasta. Aivoja ei.
Tosi hyvin minunkin mielestäni Martina yhdisti työn ja perheen
Kyllä on kateuteen aihetta, olen ihan vihreä naamastani .... ja kun on vielä minua nuorempikin niin nyt ottaa pärstävärkkini jo tummanvihreitä sävyjä.
Jokainen ei todellakaan voi saada samanlaista vartaloa kuin Martinalla.Tosta voin olla kateelllinen, ja vartalosta(joka sekin on kokoelma erilaisia tuotteita, eli ei kuitenkaan niin kadehdittava koska jokainen voisi saada sellaisen). Muuten en.
Miksi olisin pettämisestä kateellinen, tai avioerosta, tai elämäntyylistä (ei ole mun makuuni), tai rahoista (jotka olivatkin sitten Eskon, Martina ei tienaakaan juuri mitään), tai pisteliäisyydestä ja muista ei-niin-toivotuista-luonteenpiirteistä, tai työstä (tanssista voin olla, mutta tulla yömyöhään keikoilta ei, mielummin teen omaa työtäni ja tienaan ihan hyvin), vaiko siitä että kaikki tienatut rahat menee elämäntyylin ylläpitoon ja osa laskuista ulosottoon, joo ei..
Itsekyydestä voisin olla kateellinen. Ottaa oman aikansa itsensä laittamiseen ja huoltamiseen viikoittain. Mutta kun miettii mistä se on pois niin yllättäen en enää kadehdikaan. Pienemmälläkin selviää. Lapsi on ihana ja terve, mutta niinkuin joku muukin totesi, niin on minunkin. Koira on kiva, mutta mulla on vastaava. Asunto on kiva, mutta mulla on omakotitalo koska mun ei tarvitse asua Helsingissä. Mies on ok, mutta en pidä meikkaavista ja kynsiään lakkaavista miehistä (tosin jos tilanteeni olisi toinen niin voisin kokeilla, parisuhdetta kyseisen miehen kanssa tuskin haluaisin kuitenkaan).
Mitä muuta kadehdittavaa jää jäljelle?
Miten persjalkainen suomiakka voi saada vaikka pitkät kauniit sääret?No tietenkin omat henk.koht. kurvit on otettava huomioon mutta sinne päin kuitenkin. Tekemällähän sekin on tehty. Kaikki muutkin saisivat vastaavan jos siihen yhtä paljon panostaisivat.