Uskon että moni on kateellinen Martinalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jeh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voin kyllä myöntää, että jossain määrin kadehdin sitä, miten nopeasti synnytyksen jälkeen Martina näytti olevan taas ihan timmissä kuosissa.
Sinänsä kyseisen naisen ulkonäkö ei ihan vastaa omaa kauneusihannetta, eli en kyllä haluaisi olla tuon näköinen, mutta tahdonvoimaa ja itsekuria häneltä kyllä näköjään löytyy.

Tosta voin olla kateelllinen, ja vartalosta(joka sekin on kokoelma erilaisia tuotteita, eli ei kuitenkaan niin kadehdittava koska jokainen voisi saada sellaisen). Muuten en.

Miksi olisin pettämisestä kateellinen, tai avioerosta, tai elämäntyylistä (ei ole mun makuuni), tai rahoista (jotka olivatkin sitten Eskon, Martina ei tienaakaan juuri mitään), tai pisteliäisyydestä ja muista ei-niin-toivotuista-luonteenpiirteistä, tai työstä (tanssista voin olla, mutta tulla yömyöhään keikoilta ei, mielummin teen omaa työtäni ja tienaan ihan hyvin), vaiko siitä että kaikki tienatut rahat menee elämäntyylin ylläpitoon ja osa laskuista ulosottoon, joo ei..

Itsekyydestä voisin olla kateellinen. Ottaa oman aikansa itsensä laittamiseen ja huoltamiseen viikoittain. Mutta kun miettii mistä se on pois niin yllättäen en enää kadehdikaan. Pienemmälläkin selviää. Lapsi on ihana ja terve, mutta niinkuin joku muukin totesi, niin on minunkin. Koira on kiva, mutta mulla on vastaava. Asunto on kiva, mutta mulla on omakotitalo koska mun ei tarvitse asua Helsingissä. Mies on ok, mutta en pidä meikkaavista ja kynsiään lakkaavista miehistä (tosin jos tilanteeni olisi toinen niin voisin kokeilla, parisuhdetta kyseisen miehen kanssa tuskin haluaisin kuitenkaan).

Mitä muuta kadehdittavaa jää jäljelle?

Hah, kateellinen :D Salli mun nauraa!

En ole kateellinen ulkonäöstä tai muustakaan. Olen kahden lapsen äiti ja yhden miehen puoliso. Eikä muu kiinnosta. En edes tajua koko pettämisjuttua. Miten ihminen voi kyllästyä niin toiseen... :(

Tottakai Martinalla on timmi kroppa ja varmasti moni haluisi samanlaisen. Minä en kuitenkaan välitä, jos omani ei ole yhtä timmi kuin hänellä. Mutta ei nyt kaukanakaan. Tyytyväinen ihminen asuu tässä kropassa :)

[QUOTE="vieras";22930715]Vartalosta olen kateellinen (kun itse olen laiska sen suhteen), mutta muuten en kyllä kadehdi[/QUOTE]

Silikonitissejä on turha kadehtia ainakaan.
Niitä saa kaupasta. Aivoja ei.

Tosi hyvin minunkin mielestäni Martina yhdisti työn ja perheen :D

Kyllä on kateuteen aihetta, olen ihan vihreä naamastani .... ja kun on vielä minua nuorempikin niin nyt ottaa pärstävärkkini jo tummanvihreitä sävyjä.

[QUOTE="-p-";22930705]täysin rehellisesti: en ole kateellinen, en sitten niin miltään kantilta katsottuna.[/QUOTE]

Mun pitää rehellisesti sanoa etten kadehdi Martina missään asiassa. Ihan rehellisesti.

Mä en keksi mitään syytä olla kateellinen. En haluaisi olla julkkis, en haluaisi olla lööpeissä milloin minkäkin parisuhdesotkujen takia, en haluaisi leikellä itseäni tai silikonirintoja, en haluaisi avioeroa tai sen revittelyä lööpeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22931103:
Silikonitissejä on turha kadehtia ainakaan.
Niitä saa kaupasta. Aivoja ei.

Tosi hyvin minunkin mielestäni Martina yhdisti työn ja perheen :D

Kyllä on kateuteen aihetta, olen ihan vihreä naamastani .... ja kun on vielä minua nuorempikin niin nyt ottaa pärstävärkkini jo tummanvihreitä sävyjä.

Tarkotin lähinnä muuta vartaloa, hoikkuutta ja kiinteyttä

Tosta voin olla kateelllinen, ja vartalosta(joka sekin on kokoelma erilaisia tuotteita, eli ei kuitenkaan niin kadehdittava koska jokainen voisi saada sellaisen). Muuten en.

Miksi olisin pettämisestä kateellinen, tai avioerosta, tai elämäntyylistä (ei ole mun makuuni), tai rahoista (jotka olivatkin sitten Eskon, Martina ei tienaakaan juuri mitään), tai pisteliäisyydestä ja muista ei-niin-toivotuista-luonteenpiirteistä, tai työstä (tanssista voin olla, mutta tulla yömyöhään keikoilta ei, mielummin teen omaa työtäni ja tienaan ihan hyvin), vaiko siitä että kaikki tienatut rahat menee elämäntyylin ylläpitoon ja osa laskuista ulosottoon, joo ei..

Itsekyydestä voisin olla kateellinen. Ottaa oman aikansa itsensä laittamiseen ja huoltamiseen viikoittain. Mutta kun miettii mistä se on pois niin yllättäen en enää kadehdikaan. Pienemmälläkin selviää. Lapsi on ihana ja terve, mutta niinkuin joku muukin totesi, niin on minunkin. Koira on kiva, mutta mulla on vastaava. Asunto on kiva, mutta mulla on omakotitalo koska mun ei tarvitse asua Helsingissä. Mies on ok, mutta en pidä meikkaavista ja kynsiään lakkaavista miehistä (tosin jos tilanteeni olisi toinen niin voisin kokeilla, parisuhdetta kyseisen miehen kanssa tuskin haluaisin kuitenkaan).

Mitä muuta kadehdittavaa jää jäljelle?
Jokainen ei todellakaan voi saada samanlaista vartaloa kuin Martinalla.

Martinan kroppa on ihan kiva, mutta en mä siitä jaksa kateellinen olla. Silikonirinnat on kyllä iso miinus, en ikinä haluaasi sellaasia ja mä haluan pienemmät rinnat. Eikä kyllä ole mitään kadehdittavaa siinä, että menee ottamaan näyttävän tatuoinnin jota esittelee lehdissä ja sitten siinä onkin tekstit aivan väärin ja kuvaa pitää muokata niin, että tekstit saa peittoon. Enkä pidä mitenkään kadehdittavana sitäkään, että pitää mennä nätti naamansa pilaamaan botoxilla. Ei Martina ruma ole nytkään, mutta olisi antanut kasvonsa olla rauhassa.

Niin aivan kuin kukaan muu ei tekisi paljon töitä ja/tai opiskelisi... Eikä tuo näyttänyt oikeen putkeen menevän Martinalla työn ja perheen yhdistäminen kun kerran pettämään piti lähtiä ja nyt on tulossa ero. Mitähän tuossa on sitten kadehtimista?

Mä luulen, että ap itte on Martinalle kateellinen eikä tajua, että ei kaikki tosiaankaan ole. Mä ainakin voin myöntää jos olen kateellinen ja aika harvassa on ihmiset joille mä olen kateellinen. Mä olen kateellinen esim. Catherine Zeta Jonesille hänen vartalostaan ja kauneudestaan.

[QUOTE="vieras";22931279]Jokainen ei todellakaan voi saada samanlaista vartaloa kuin Martinalla.[/QUOTE]

Mun elämä koostuu niin monesta muustakin asiasta, että pelkkä vartalo (jollaista minäkään en voi saada) ei aiheuta kateuden tunnetta. Martinankin vartalo vanhenee ja kadottaa kauneutensa, joten mitä jää jäljelle? Teot ja sanat.

Onko sulla tapana kadehtia toisia kun se tulee ensimmäisenä mieleen? On paljon ihmisiä, joilla on jotain asioita joita ehkä haluisin itselleni. Mä en kuitenkaan osaa kadehtia. Keskityn tekemään omasta elämästäni mahdollisimman mukavan ja hyvän. Turhaa energiaa kuluu kun alkaa kadehtimaan.

On aika pieni osa mitä kukaan tietää heidänkään elämästä. Sitä paitsi jokaisen elämässä on hyvät ja huonot asiat, kaikilla ne on vaan erilaiset.

[QUOTE="vieras";22931279]Jokainen ei todellakaan voi saada samanlaista vartaloa kuin Martinalla.[/QUOTE]

No tietenkin omat henk.koht. kurvit on otettava huomioon mutta sinne päin kuitenkin. Tekemällähän sekin on tehty. Kaikki muutkin saisivat vastaavan jos siihen yhtä paljon panostaisivat.

hehheh, vuoden vitsi? kasvonpiirteet eivät miellytä minua ja jos kyse olisi nyt madonnan tyyppisestä esiintyjästä niin eri juttu. ei kuitenkan tuolla taidonpuutteella voi edes oikeiksi töiksi kutsua tuota, mitä ikinä hän touhuaakin.

[QUOTE="Hansu";22931340]Kelle mikäkin sitten on elämässä tärkeintä, panostakoon siihen!Jos merkkivaatteet ja silikonit yms tekee onnelliseksi niin onko se keneltäkään toiselta pois?[/QUOTE]

No ei tietenkään ole pois, mutta eiköhän tässä moni ole nuo asiat maininnut koska noiden syitten takia ei ole kateellinen Martinalle. Miksi olla kateellinen ihmiselle jollaanen ei haluaasi olla?

ukko katsoi niiden ohjelmaa kerran ja sanoi että ei voi olla noin hölmöjä kukaan. Mä inhoon eskoo (rumakin) ja ukko inho martinaa. kaameita ihmisiä. täytyykin mennä oksentamaan.

[QUOTE="vvv";22931365]Ei lehtijutuista kannata kaikkea uskoa! Kyllä se Eskokin on voinut PETTÄÄ !!![/QUOTE]

No ei sitäkään tiedä, mutta loppujen lopuksi eron syyt ei kuulu meille muille. Sille ei sitten voi mitään joskus rupiavat eroaan rääpimään lehtien palstoolla, mutta jokaanen voi jättää ne jutut lukematta jos tahtoo.

Yhteistyössä