Haravan ihailijoiden kerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tosimies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Paola";22965318]ei mun maailma onneksi ole niin pieni kuitenkaan... hankkikaa elämä![/QUOTE]

Peesi!

Tämä alootus ei kyllä ole varmastikaan mitään muuta kuin vittuulua joltakin elämäänsä kyllästyneeltä kotiäidiltä.

[QUOTE="tosimies";22965476]Oot väärässä:D.

V*ttu ku oot noin peruspessimistinen:(. Sulle kun yrittää olla ystävällinen niin se on vittuilua. Ei sitäkään montaa kertaa jaksa.[/QUOTE]

Vuosia päänaukomista täällä ja mun pitääs ottaa tosissaan tälläänen alootus? Sori ei onnistu.

[QUOTE="tosimies";22965564]En tiedä mitä pitäisi sanoa:(? Mitä mun oikein pitäis sanoa sulle?

:heart:[/QUOTE]

Älä sano mitään koska mä kattelen miesseurani oikiasta elämästä enkä mammapalstalta jostakin miestä esittävästä kirjoottajasta.

Haravahan niin painava ja huono itsetunto, ettei mitään voi uskoa. Vanhan näköinenkin, ainakin kuvissaan.
Olisi minunkin sadan kilon keijukaisena uskoa jonkun vakuutteluja ihanuudestani ja vielä niin piikikäskin, olisiko miestä vailla.

Alkuperäinen kirjoittaja sitä miettien;22965665:
Haravahan niin painava ja huono itsetunto, ettei mitään voi uskoa. Vanhan näköinenkin, ainakin kuvissaan.
Olisi minunkin sadan kilon keijukaisena uskoa jonkun vakuutteluja ihanuudestani ja vielä niin piikikäskin, olisiko miestä vailla.

Taas joku keittiöpsykologi vauhdissa. :kiss:

[QUOTE="vieras";22965675]Miehetkö sulle täällä vittuilee ku tunnut olevan kaikista eniten miehiä vastaan?[/QUOTE]

Miehiä vastaan olen sen takia mitä olen kokenut irl. Sillä asialla ei ole mitään tekemistä palstan kanssa. Mulle kun palsta ja oikia elämä on kaksi eria asiaa ja suosittelen sitä teille muillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja sitä miettien;22965665:

ootpas ilkee!!

[QUOTE="vieras";22965702]Miks sit oot täällä palstalla sitä mieltä, että miehet piilovittuilee sulle? Naiset kun vittuilee täällä sulle suoraan.[/QUOTE]

Luuleks aivan tosissaan, että tämän ketjun ap on mies. :D

Yhteistyössä