T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Peesi!
Tämä alootus ei kyllä ole varmastikaan mitään muuta kuin vittuulua joltakin elämäänsä kyllästyneeltä kotiäidiltä.
En tiedä mitä pitäisi sanoaVuosia päänaukomista täällä ja mun pitääs ottaa tosissaan tälläänen alootus? Sori ei onnistu.
Et sä nyt nin inhottu ole, mää ainakin pirän susta =)!
Mullakaan ei oo koskaan (muistaakseni) ollut mitään sua vastaan, ihmetellyt vaan kun on tuntunut että Scarlett Haravainen ajattelee kai niin että on isomminkin inhottu. Tuskinpa!
Älä sano mitään koska mä kattelen miesseurani oikiasta elämästä enkä mammapalstalta jostakin miestä esittävästä kirjoottajasta.
Alkuperäinen kirjoittaja sitä miettien;22965665:Haravahan niin painava ja huono itsetunto, ettei mitään voi uskoa. Vanhan näköinenkin, ainakin kuvissaan.
Olisi minunkin sadan kilon keijukaisena uskoa jonkun vakuutteluja ihanuudestani ja vielä niin piikikäskin, olisiko miestä vailla.
Miks sit oot täällä palstalla sitä mieltä, että miehet piilovittuilee sulle? Naiset kun vittuilee täällä sulle suoraan.Miehiä vastaan olen sen takia mitä olen kokenut irl. Sillä asialla ei ole mitään tekemistä palstan kanssa. Mulle kun palsta ja oikia elämä on kaksi eria asiaa ja suosittelen sitä teille muillekin.
Joo kaikki ne haukkumiset on sanottu rakkaudella. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sitä miettien;22965665:Haravahan niin painava ja huono itsetunto, ettei mitään voi uskoa. Vanhan näköinenkin, ainakin kuvissaan.
Olisi minunkin sadan kilon keijukaisena uskoa jonkun vakuutteluja ihanuudestani ja vielä niin piikikäskin, olisiko miestä vailla.