onko mulla nyt sitte tyttö- vai poikamaha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai sä tarkotit, että ihan yksityisellä viestillä alkaisit häiriköidä! :D:D Hyihyi! :P Ja niinku sanoin, kyllä mä olen rekisteröityny, kun noilla muilla palstoilla tarvii olla... ehkä mä jonain päivänä "julkistan" itseni tälläkin puolella ;) Sittehä se nährään, tykkääkkö, mä voin yllättää! ;)

tytöt on ihan tyhmiksii, mä voin nyt leikkii hyvin että sä oot vaan kieroutunut mieshenkilö ! ha! et tainnut odottaa tuota :D

Näyttää siltä että pullistat mahaasi, eihän sulle ole la kun vasta heinäkuussa ja nyt jo muka maha pömpöttää noin, vai koskas se olikaan? Eli ei voi vielä sanoa, koska maha ei edes ole vauvamaha!!
ap. minkä ikänen muuten oot, aika nuori vissiin?

La heinäkuussa ja tuollainen maha? Mulla on la 23.7. ja mulla on vielä lähes pyykkilauta! :O Ollaan me kyllä erilaisia.

tytöt on ihan tyhmiksii, mä voin nyt leikkii hyvin että sä oot vaan kieroutunut mieshenkilö ! ha! et tainnut odottaa tuota :D

Höpsistä, me tytöt ollaan ihquja! :D Ja ei, en osannu odottaa, mieshenkilöä musta ei saa tekemälläkään :D:D Mut whatever juu want, muruseni! ;) <3

Nyt taas palstaa hiillostettu sen verran, että voi mennä hyvillä mielin nukkumaan ;) Hyvää yötä Kepsuli! <3

Yhteistyössä