Kirppispino!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ole aikoihin käyny kirpparilla, pitäs ottaa sen sijaan pöytä. Muutossa ilmeni aika paljon tavaraa minkä voisi laittaa kiertoon :) Lisäksi olen näköjään haalinut aivan liikaa vauvalle vaatteita. Ei mitenkään keretä kaikkea pitämään joten niitäkin pitäisi alkaa hinnoittelemaan.

Sun blogia seuraan päivittäin :heart:

Mä en ole aikoihin käyny kirpparilla, pitäs ottaa sen sijaan pöytä. Muutossa ilmeni aika paljon tavaraa minkä voisi laittaa kiertoon :) Lisäksi olen näköjään haalinut aivan liikaa vauvalle vaatteita. Ei mitenkään keretä kaikkea pitämään joten niitäkin pitäisi alkaa hinnoittelemaan.

Sun blogia seuraan päivittäin :heart:

Mä tein sellaisen ratkaisun, että kun löytyy myyntiin joutava tuote, niin hinnoittelen sen heti ja laitan "myyntilaatikoon". Näin ollen se myymään lähteminen sujuu paljopn vaivattomammin :)

Tosin nyt olen myynyt kaiken mitä myytävänä vaan on, eli seuraavan kerran kun menen myymään, on käsissä kaikki koon 80 cm vaatteet, mitkä jää siis aikalailla kerralla pieneksi. Tuota hinnoitteluhommaa varten pitänee kyllä varata yksi, jos toinenkin ilta :)

Ja kiva kuulla, että käyt blogia kurkkimassa. On aina kivempi kirjoitella, jos blogilla on lukijoita :)

Joo, oispa tuon tajunnu sillon.. lastasin vaan laatikkoon ne mitkä joutaa kirpparille. En varmaan ennen vauvan syntymää sitä pöytää kuitenkaan ota. Laskettuun aikaan enää 21 päivää, keväämmällä sitten :)

Kerrankin mulla on jotain kirppispinoon =)
Eli tänään Jyväskylästä Fidan kirpparilta tytölle löytyi nämä vaatteet yhteensä 8 €, Marimekon paidassa on jotain tahraa, mutta vaikuttaa siltä että lähtee pois (rapsuttelin vähän ja lupaavalta vaikutti)
Sitten itselleni löysin tuon neuleen ja tunikan tuolta meidän naapurikaupungista perjanatina, ne taisi maksaa yhteensä 6,5 € ( en enään muista niiden hintaa tarkkaan)
Näiden hinta oli 2 €

3€ Kapp Ahl:in housut

2€ (tässä siis tahraa)
1 € Takataskussa Hello Kittyn "naama"

Marimekon paidasta lähti tahrat joten oli edullinen löytö mielestäni.

Viimeksi muokattu:
Mä tosiaan tykkään tästä tunikasta, vähän vaan jäi kurttuun kuvaan kun piti päältä otttaa pois et sain kuvan. Neuleen ostin oikeestan siksi kun meillä koulussa aina kylmä...

Niin ja chef mä käyn kans aika usein kurkkimassa sun blogia. Teet ihan mahtavia löytöjä aina.

Viimeksi muokattu:
Mä tosiaan tykkään tästä tunikasta, vähän vaan jäi kurttuun kuvaan kun piti päältä otttaa pois et sain kuvan. Neuleen ostin oikeestan siksi kun meillä koulussa aina kylmä...

Niin ja chef mä käyn kans aika usein kurkkimassa sun blogia. Teet ihan mahtavia löytöjä aina.

En mäkään aina osta vain ns. suosikkivaatteita, vaan ihan perus arkivaatteita juuri johonkin tiettyyn käyttöön. Ei nää mun kirppikseltä ostamat koticollarit kovinkaan hienot ole, muta tarpeelliset :)

Ja kiitos :)

Mäkin nyt sitten kuvasin tänään ostetut.:)

v.php
[/URL][/IMG]

Pitkähihaiset paidat 1.5e kpl,verkkatakki 2e,pipo e,laukku 3e,t-paita 0.5e (piirsin ite kuvan).

v.php
[/URL]][/IMG]

Matot 3e kpl ja kori 0.5e

Viimeksi muokattu:
Oon valokuvauksen mestari :D Kivasti toi salama räpsähtää tossa tokassa kuvassa..Mutta toi on ihana toi vaaleenpunanen kori.Menee keittiöön tyhjiä piltti-ym. lasipurkkeja varten.
Enemmänkin tavaraa ostin mutta en jaksanut nyt kuvata.Oon tällä viikolla kolunnu lähes kaikki kaupungin kirpparit.

Joo noi matot on ihanat.Nyt on tullut jostain syystä paljon vastaan noita virkattuja mattoja ja mä ainakin maksaisin niistä enemmänkin.Noi mun matot oli ainakin selkeesti ihan uusia,ja eihän tollasen virkkaamiseen varmasti kauaa mee mutta 3 euroa on silti tosi vähän.Ja kaikki noi matot on ollut samaa hintaluokkaa.

Ja kerrankin löytyi myös pojalle vaatteita,oli vielä pari paitaa lisää mutta ne oli pesussa.Kaikki myy aina vaan tyttöjen vaatteita :D Tai jos on poikien niin ne on joko alle 74 cm tai sitten yli 122cm (me käytetää n.86cm).

Mä ostin viimeks tytölle Reimatecin 80 cm vk-haalarin 5€. Keltainen yläosa, ja beige alaosa. Pojalle hokkarit 10€.

Tänään löysin itselleni uudet farkut 4€ jotka istuivat kuin valettu. :D Lisäksi käyttämättömät Hummelin sandaalit (laput kiinni) kesäksi pojalle. Sitten lapsille pari paitaa, kuvia ei nyt valitettavasti ole.

Mä ostin viimeks tytölle Reimatecin 80 cm vk-haalarin 5€. Keltainen yläosa, ja beige alaosa. Pojalle hokkarit 10€.

Tänään löysin itselleni uudet farkut 4€ jotka istuivat kuin valettu. :D Lisäksi käyttämättömät Hummelin sandaalit (laput kiinni) kesäksi pojalle. Sitten lapsille pari paitaa, kuvia ei nyt valitettavasti ole.

Edullinen Reimatecci! :)

Kivoja löytöjä :)
Mä ostin viimeks tytölle hameen, shortsit ja pitkähih trikoopaidan. Kaikki maksoi 50cent/kpl. Ja pojalle collegehousut 2,50.
Itselleni olen keskittynyt huutelemaan huutonetistä keväisempää päällepantavaa, katsotaan kuinka huutojen käy. Niille kyllä tulee ilkeesti lisähintaa postikuluista. Joku päivä kun ehdin aion katsastaa farkkuja itselleni (tietenkään ei sit löydy kun oikein etsii)

Kivoja löytöjä :)
Mä ostin viimeks tytölle hameen, shortsit ja pitkähih trikoopaidan. Kaikki maksoi 50cent/kpl. Ja pojalle collegehousut 2,50.
Itselleni olen keskittynyt huutelemaan huutonetistä keväisempää päällepantavaa, katsotaan kuinka huutojen käy. Niille kyllä tulee ilkeesti lisähintaa postikuluista. Joku päivä kun ehdin aion katsastaa farkkuja itselleni (tietenkään ei sit löydy kun oikein etsii)

Oli kyllä edullisia vaatteita tytölle :)

Postarit tekee tosiaan melko suuren summan niihen vaatteiden päälle, jos on kyse aikuisen vaatteesta, tai lasten ulkovaatteista.

Vihdoin minäkin löysin kirppikseltä jotain ostettavaa, taitaa kaupoissa alet olla lopussa, kun vihdoin kirppispöydät alkaa täyttyä myytävistä=)
Eli tässä löytöni;
Nuorimmaiselleni punainen kappahlin Kitty pipo, hienossa kunnossa 0,50e
sekä kesäksi kukkakuvioin somistetut hopeanväriset juhla/kesäkengät 1,80e

Isompi tyttö sai turkoosi-vihreän Lindexin T-paidan 134/140cm, 0,50e sekä
Yöpyjaman 1e, molemmat siistissä käytetyssä kunnossa.
Nappasinpa nyt vielä kuvankin ...

Aika edullinen ostosreissu=)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä