Kirppispino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057318:
Tänään

poni+kampa 2€

2 ponia+ kruunut ja laukut 3,50€

Ja tämä erityisesti chefille:

muumin talviyö 60€
(hulluja on moneen junaan ja osa jää jopa asemalle)

Edulliset ponit...mutta toi muki. Jos mä joisin kahvia, olisin juuri kiskonut sitä väärään kurkkuun ja pahasti. KUUSIKYMMENTÄ EUROA yksi muki! Ei taida tuosta raaskia kahvetta edes hörppiä :D

Ei siinä, ihan kivan näköinen se on...mutta kun mä siis täällä pohdin, jotta raskinko maksaa about tuon summan VIIDESTÄ muumimukista ja sä paat sen rahatukun YHTEEN :D

Mistä sä muuten löydät noin halpoja poneja...ihme kirppistuurilainen säkn kyllä olet :D

Tommossii jäi käteen tänään:

Jos Hän ei ole tyttö, niin sitten tuo vaaleanpunaraidallinen Tutan froteehaalari menee myyntiin, mutta oli pakko ottaa se 2,50 eurolla...Norsu-leikkipuku maksoi 2 euroa.
Lisäksi ostin Baby Björnin rintarepun 5 eurolla (ajoissa olen liikkeellä juu, mutta kun halvalla sai).

Nämä ostin nettikirpalta:

Mitä maksoit tuosta hyönteishaalarista?

Edulliset ponit...mutta toi muki. Jos mä joisin kahvia, olisin juuri kiskonut sitä väärään kurkkuun ja pahasti. KUUSIKYMMENTÄ EUROA yksi muki! Ei taida tuosta raaskia kahvetta edes hörppiä :D

Ei siinä, ihan kivan näköinen se on...mutta kun mä siis täällä pohdin, jotta raskinko maksaa about tuon summan VIIDESTÄ muumimukista ja sä paat sen rahatukun YHTEEN :D

Mistä sä muuten löydät noin halpoja poneja...ihme kirppistuurilainen säkn kyllä olet :D

Kyllä mä ihan aion juoda tuosta mukista, mutta se on VAIN MINUN mukini. En ajatellut lähteä lusimaan sen takia, että nirhaan jonkun, joka sen rikkoo. :D

Kyllä mä ostin tänään 10 muutakin muumimukia...

Noita poneja on joskus täällä meillä maalla (satakunnan käpykylä) tuohon hintaan. On täällä kalliitakin, mut en mä maksa aina sitä mitä pyydetään. Siis jätän kalliit ostamatta.
Ponyvillejä ei oo näkynyt, niitä haluaisin kans.

Sit on niitä G2-poneja, mutta en osta niitäkään, kun noi pulleat on enemmän mun makuun. Keräätkö sä niitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057318:
Tänään

poni+kampa 2€

2 ponia+ kruunut ja laukut 3,50€

Ja tämä erityisesti chefille:

muumin talviyö 60€
(hulluja on moneen junaan ja osa jää jopa asemalle)[/QUOT

Ite en hennois koskaan ostaa nuin kallista kuppia vaikka ois varaakin(mitä kyl ei todellakaan oo) Mä en kerää muumimukeja,mutta mulla on niitä 13 käyttämättömänä keittiön hyllyllä:)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057458:
Kyllä mä ihan aion juoda tuosta mukista, mutta se on VAIN MINUN mukini. En ajatellut lähteä lusimaan sen takia, että nirhaan jonkun, joka sen rikkoo. :D

Kyllä mä ostin tänään 10 muutakin muumimukia...

Noita poneja on joskus täällä meillä maalla (satakunnan käpykylä) tuohon hintaan. On täällä kalliitakin, mut en mä maksa aina sitä mitä pyydetään. Siis jätän kalliit ostamatta.
Ponyvillejä ei oo näkynyt, niitä haluaisin kans.

Sit on niitä G2-poneja, mutta en osta niitäkään, kun noi pulleat on enemmän mun makuun. Keräätkö sä niitä?

Ok, ehkä tosiaan sitten parempi niin, että se on VAAN sun muki :D

Ja sulla taitaa sitten iahn pian olla ne kaikki, kun moisen kasan tänään haalit :)

No kerään ja kerään...kyllä mä niitä lapsille olen ostanut. Niitä lienee noin 30 kpl. Mutta jos noin halvalla tulis vastaan, ostasin lisää. Ovat kuitenkin päivittäin leikeissä mukana, eli varsin mieluisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;25057484:
Rottinkinen kottikärryn mallinen kukkateline 1€
2 kpl suorakaiteen muotoisia puna/kultaisia suojaruukkuja 0,50cm kpl
pojalle toppatakki 2€(kaveri sano et vastaava maksaa uutena kaupassa n.129€)

No ohhoh...melko edullisesti sitten sait sen takin :D

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;25057503:
[Ite en hennois koskaan ostaa nuin kallista kuppia vaikka ois varaakin(mitä kyl ei todellakaan oo) Mä en kerää muumimukeja,mutta mulla on niitä 13 käyttämättömänä keittiön hyllyllä:)

Mä taas en tajua sitä, että ostetaan jotain astioita hyllyyn koristeeksi.
Tai no, on meilläkin pari arabian käsin maalattua teepannua 1940-luvulta (perintönä saatuja), joita ei käytetä, mutta sekin varmaan sen takia, että meillä juodaan teetä niin hiton harvoin.

Tuolta Chefin blogista mä vihdoinkin löysin täydellisen salkun likan piirustustarvikkeille niin eiköhän lähin paikka mistä niitä sais oo 250:n kilsan pääs...
Siis se Bauhausista ostettu työkalupakki. Yritin googlata ja ilmeisesti vain Bauhaus myy tota merkkiä Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057622:
Laita joskus kuvaa teidän poneista sun blogiin (mä käyn siellä kyttäilemässä) tai tänne, jookosta?

Kyllä niitä siellä on...varmaan ainakin puolet kun on kirppiksestä. Viime ponilöydöstä vaan on jo aikaa. Hetki pieni niin mä katton löytäsinkö pikaisesti ne koneelta, niin voin laittaa ne tähän :)

Minäkin kävin kirppistelemässä tänään, ja tein mielestäni ihan hyviä löytöjä.

Keskimmäiselle 9 v:lle löytyi 140 - 150 senttisiä hyväkuntoisia Capin vaatteita, neuleliivi 4 euroa, pikee-paita 3 euroa, ja neulepusero 5 euroa. Yhtään enempää en olisi maksanut, mutta tuon kuntoisina olivat todellinen löytö.

Kuopukselle ostin Cirafin villahousut 2 eurolla.

Ja itselleni vinon pinon kirjoja hintaan 1 - 2 euroa, osan laitan pukin konttiin - siis itselleni. Osa jäi jo luettavaksi nyt.

Lisäksi mukaan tarttui matkalehti 50 sentillä ja 2 kaunista tuikkukippoa 3 eurolla yhteensä.

Tuolta Chefin blogista mä vihdoinkin löysin täydellisen salkun likan piirustustarvikkeille niin eiköhän lähin paikka mistä niitä sais oo 250:n kilsan pääs...
Siis se Bauhausista ostettu työkalupakki. Yritin googlata ja ilmeisesti vain Bauhaus myy tota merkkiä Suomessa.

Sen ei tarvitse olla ongelma. Olen mä ennenkin palstalaisille käynyt ostamassa täältä jonkun tuotteen ja pistänyt sen postiin :)

[QUOTE="poikia3";25057647]Minäkin kävin kirppistelemässä tänään, ja tein mielestäni ihan hyviä löytöjä.

Keskimmäiselle 9 v:lle löytyi 140 - 150 senttisiä hyväkuntoisia Capin vaatteita, neuleliivi 4 euroa, pikee-paita 3 euroa, ja neulepusero 5 euroa. Yhtään enempää en olisi maksanut, mutta tuon kuntoisina olivat todellinen löytö.

Kuopukselle ostin Cirafin villahousut 2 eurolla.

Ja itselleni vinon pinon kirjoja hintaan 1 - 2 euroa, osan laitan pukin konttiin - siis itselleni. Osa jäi jo luettavaksi nyt.

Lisäksi mukaan tarttui matkalehti 50 sentillä ja 2 kaunista tuikkukippoa 3 eurolla yhteensä.[/QUOTE]

Edullisia olivat kyllä Capin vaatteiksi :)

Mä en ole hetkeen kirjoja juuri löytänyt...mutta ei ole ollut hirmuista lukuintoakaan :)

P4235293.JPG

Chefille mä olen kyllä niiiin kateellinen tästä kasasta :D

Mä olen kyllä viime aikoina löytänyt aika kivasti edullisia g3-poneja, mutta noista g1-poneista tykkään enemmän :)

[QUOTE="vieras";25057778]
P4235293.JPG

Chefille mä olen kyllä niiiin kateellinen tästä kasasta :D

Mä olen kyllä viime aikoina löytänyt aika kivasti edullisia g3-poneja, mutta noista g1-poneista tykkään enemmän :)[/QUOTE]

Mistään g-jutuista en mitään tiedä, mutta jos lapset tykkää, niin mäkin tykkään. Ja lapset kyllä tykkää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057815:
Voi kuola noita sun poneja chef.
Mulla on ollut ajatiksena askarrella itse noille pinnasänkyä ja ponilinnaa sun muuta kamaa, kunhan joskus ehtisin.
Tässä pari meidänkin ponia vielä.

Kivoja poneja teilläkin! :D

Meillä oli ponilinna, mutta mä myin sen pois, kun ostin puisen nukketalon, jonne ponitkin mahtuu.

Ja nyt mä myyn sen nukketalon pois, kun mä haluan toisenlaisen...mutta ponit siis mahtuu sinne sitten edelleen :)

Mulla on koko viikonloppu varattuna juuriki tuommoiselle pikkupuuhaamiselle. Meinaan jotakin kivaa väsätä lapsille. Kyllä olen sitä odottanutkin :)

Ainiin, itelleni mieleisen löydön tein tänään ja vaikka rahat on kortilla ni oli IHAN PAKKO sijoittaa 2,5€ ja ostin kierrätyskeskukselta virheettömän kirjan Aleksis Kiven kootut teokset vuodelta -28 .se oli rakkautta ensi silmäyksellä:heart:

Yhteistyössä