Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Erittäin kätevä. Voi kirppistellä, eikä tarvitse persettään penkistä nostaaKaikkee ne näemmä keksii. Mutta varmasti varsin kätevä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057318:
Tommossii jäi käteen tänään:
Jos Hän ei ole tyttö, niin sitten tuo vaaleanpunaraidallinen Tutan froteehaalari menee myyntiin, mutta oli pakko ottaa se 2,50 eurolla...Norsu-leikkipuku maksoi 2 euroa.
Lisäksi ostin Baby Björnin rintarepun 5 eurolla (ajoissa olen liikkeellä juu, mutta kun halvalla sai).
Nämä ostin nettikirpalta:
![]()
Edulliset ponit...mutta toi muki. Jos mä joisin kahvia, olisin juuri kiskonut sitä väärään kurkkuun ja pahasti. KUUSIKYMMENTÄ EUROA yksi muki! Ei taida tuosta raaskia kahvetta edes hörppiä
Ei siinä, ihan kivan näköinen se on...mutta kun mä siis täällä pohdin, jotta raskinko maksaa about tuon summan VIIDESTÄ muumimukista ja sä paat sen rahatukun YHTEEN
Mistä sä muuten löydät noin halpoja poneja...ihme kirppistuurilainen säkn kyllä olet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057318:Tänään
poni+kampa 2
2 ponia+ kruunut ja laukut 3,50
Ja tämä erityisesti chefille:
muumin talviyö 60
(hulluja on moneen junaan ja osa jää jopa asemalle)[/QUOT
Ite en hennois koskaan ostaa nuin kallista kuppia vaikka ois varaakin(mitä kyl ei todellakaan oo) Mä en kerää muumimukeja,mutta mulla on niitä 13 käyttämättömänä keittiön hyllyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057458:Kyllä mä ihan aion juoda tuosta mukista, mutta se on VAIN MINUN mukini. En ajatellut lähteä lusimaan sen takia, että nirhaan jonkun, joka sen rikkoo.
Kyllä mä ostin tänään 10 muutakin muumimukia...
Noita poneja on joskus täällä meillä maalla (satakunnan käpykylä) tuohon hintaan. On täällä kalliitakin, mut en mä maksa aina sitä mitä pyydetään. Siis jätän kalliit ostamatta.
Ponyvillejä ei oo näkynyt, niitä haluaisin kans.
Sit on niitä G2-poneja, mutta en osta niitäkään, kun noi pulleat on enemmän mun makuun. Keräätkö sä niitä?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;25057484:Rottinkinen kottikärryn mallinen kukkateline 1
2 kpl suorakaiteen muotoisia puna/kultaisia suojaruukkuja 0,50cm kpl
pojalle toppatakki 2(kaveri sano et vastaava maksaa uutena kaupassa n.129)
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa;25057503:[Ite en hennois koskaan ostaa nuin kallista kuppia vaikka ois varaakin(mitä kyl ei todellakaan oo) Mä en kerää muumimukeja,mutta mulla on niitä 13 käyttämättömänä keittiön hyllyllä![]()
No kerään ja kerään...kyllä mä niitä lapsille olen ostanut. Niitä lienee noin 30 kpl. Mutta jos noin halvalla tulis vastaan, ostasin lisää. Ovat kuitenkin päivittäin leikeissä mukana, eli varsin mieluisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057622:Laita joskus kuvaa teidän poneista sun blogiin (mä käyn siellä kyttäilemässä) tai tänne, jookosta?
Tuolta Chefin blogista mä vihdoinkin löysin täydellisen salkun likan piirustustarvikkeille niin eiköhän lähin paikka mistä niitä sais oo 250:n kilsan pääs...
Siis se Bauhausista ostettu työkalupakki. Yritin googlata ja ilmeisesti vain Bauhaus myy tota merkkiä Suomessa.

Mistään g-jutuista en mitään tiedä, mutta jos lapset tykkää, niin mäkin tykkään. Ja lapset kyllä tykkää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057815: