Eiliset kirpputorilöydökset kuvina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva mansikkapaita ja palapeli :) Mutta mikäs tuolta alimman kuvan takaata pilkistää? Onko se joku arkkupöytä? Tuommonen passais meillekin! :D

Siitä mansikkapaidasta vielä.
Se menee uuslapsenlapsellleni (pojan vaimokkeen lapselle) ja naureskelinkin kun noita valitsin, että olen harvinaisen onnekkaassa asemassa, kun lapsilla on niin erilaiset maut. Teen AINA löytöjä, joista joku ilahtuu.

Esikoisen lapsi on suunnilleen saman ikäinen, vuoden, mutta hänellä aivan erilainen maku; suosii pelkistettyjä kuvioita, perusvärejä, yskinkertaisia malleja.
Ja sitten taas tämä miniäkokelas sallii mummelin pitkästä aikaa innostua hm:n ja lindexin lastenvaatteista, sillä juuri sellaisia hän omalla lapsellaan suosii.

:)

Viimeksi muokattu:
Siitä mansikkapaidasta vielä.
Se menee uuslapsnelapsellleni (pojan vaimokkeen lapselle) ja naureskelinkin kun noita valitsin, että olen harvinaisen onnekkaassa asemassa, kun lapsilla on niin erilaiset maut. Teen AINA löytöjä, joista joku ilahtuu.

Esikoisen lapsi on suunnilleen saman ikäinen , vuoden, mutta hänellä aivan erilainen maku; suosii pelksitettyjä kuvioita, perusvärejä, yskinkertsiia malleja.
Ja sitten taas tämä miniäkokelas sallii mummelin pitkästä aikaa innostua hm:n ja lindexin lastenvaatteista, sillä juuri sellaisia hän omalla lapsellaan suosii.

No melko kätevää tosiaan :D Meidänkin suvussa se menee niin, että anoppi ostalee tyttärensä lapsille sellaisia romanttistyylisiä vaatteita ja 80-luvun froteepotkareita, ja meille sitten näitä H&M malliston vaatteita. Hän ei itse niistä niin pidä, mutta on tottunut sietämään :D

Ihanaa, kun olet niin mukana ottamassa avosylin vastaan vaimoketta ja uuslapsenlasta. Toisaalta enpä mä ois susta muuta kuvitellutkaan :hug:

On onni saada ihana anoppi. Nimimerkillä: kokemusta löytyy :)

• Tykkää
Reactions: SininenSatutar
Kyllä käy kateeks kun kattelee noita teidän löytöjä. Täällä meilläpäin kirppiksillä pyydetään ihan hirveitä hintoja ihan kulahtaneistakin vaatteista (alesta saa uusia vaatteita lähes samaan hintaan), siksipä en oikeastaan kirppiksillä edes käy.

Kyllä käy kateeks kun kattelee noita teidän löytöjä. Täällä meilläpäin kirppiksillä pyydetään ihan hirveitä hintoja ihan kulahtaneistakin vaatteista (alesta saa uusia vaatteita lähes samaan hintaan), siksipä en oikeastaan kirppiksillä edes käy.

Ennen kuin mä löysin kirppikset, tein melko paljon kauppoja nettikirppiksillä. JOten niitä voi kokeilla, vaikka asuisi hyvien kirppisten ulottumattomissa :)

Toki postikulut nostaa vaatteiden hintoja, mutta jos samalta myyjältä löytää isomman paketin, niin postikulut yhtä vaatetta kohtaan ei ole niin kovat. Ja nythän Itella tietyllä tapaa laskee hintoja, kun tulee se 2. luokkavaihtoehto :)

Eilisiä vaateostoksia kirpulta listasin jo tuonne: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1947327-vaateostosketju/sivu6.html

Tähän sitten niitä muita löytöjä eli syöttötuoli yhdelle lapsenlapsista, 10 euroa:

kirppis5_01042011.jpg

Palapelit samalle pikkuneidille (2, 5 ja 3 euroa)

kirppis6_01042011.jpg

Kirja pikkupuutarhureille 1 euro:

kirppis2_01042011.jpg

Kirja itselle, 1 euro:

kirppis1_01042011.jpg

Tyttärenpojalle 8 kk, vanha muovilelu 0,2 euroa:

kirppis4_01042011.jpg

Omalle tyttärelle petshophärpäkettä 5 euroa:

kirppis3_01042011.jpg

Omalle pojalle 4 v huoltoasema autoineen 5 euroa:

autopesula.jpg

Viimeksi muokattu:
Pitkästä aikaa kirpputorilöytöjä minulla:

Teinineidille peili ja kirjoja. Peili 15 euroa, kirjat 3 euroa kipale.

peilijakirjat.jpg

Lapsille leluja ja kirjoja. (Taskari 50 senttiä, dinosauruskirja 4 euroa, peli 3 euroa, uusi koira 3 euroa, kaukoohjattava kuormaaja 10 euroa)

lelut.jpg

Itselleni villakangastakki, 15 euroa:

takki.jpg

Kotiin pyykkikori, 12 euroa:

kori.jpg

Tänään kirpparilta

Vino pino Roope Ankan taskukirjoja yhteensä 9 euroa

tammikirppis1.jpg

Tyttärelle sisustustyyny 6 euroa ja kotiin iso valkoinen tarjoiluastia 4 euroa

tammikirppis2.jpg

Kaksi 70-lukulaista lastentuolia 20 euroa

tammikirppis3.jpg

Kaksi koria , pienempi 4 euroa, isompi 12 euroa:

tammikirppis4.jpg

Öljyvärjeä 8 euroa, jääkiekkokypärä 6 euroa, vanha puulelu 7 euroa, kirja 0,5 euroa ja kolme paria sukkia 3 euroa:

tammikirppis5.jpg

Itselle bolero 2 euroa ja kengät 15 euroa:

tammikirppis6.jpg

tammikirppis7.jpg

Viimeksi muokattu:
Tänään kirpulta nämä.

Sokevan käsityötä eli lattiaharja ja rikkalapio, 10 euroa:

kirpult1.jpg

Tyttären petshopeille lelutalo, 2,5 euroa:

kirpult2.jpg

Roope Ankan pokkareita 50 senttiä kappale, Uppo-Nallen Kultahippu-kirja, 6 euroa ja Saksan sanakirja 3, 5 euroa.

kirpult3.jpg

Iso valurautapata, 1 euro

kirpultt4.jpg

Luistelukypärä lapsenlapselle, 3 euroa:

kirpult5.jpg

Itselle Lingon&Blåbärin tunika 5 euroa, lapsenlapselle vaunutossut 1,5 euroa

kirpult6.jpg

• Tykkää
Reactions: chef
Tänään pyrähdin kirpulla sillä aikaa kun pojat olivat muskarissa.
Kuvata en jaksa mutta listana näin:

Suksipaketti tyttärenpojalle 30 euroa
70-luvun enstexhaalari tyttärentyttärelle 3,50
Kahdet legginsit edellämainitulle 1 euro ja 1,50.
Tyttärelle tunika 4 euroa
Tyttärelle legginsit 2 euroa
Tyttärelle lämpökerrasto 3 euroa
3 Aku Ankan taskukirjaa 2 euroa kipale

Tänään tämmöistä.

Tyttärelle paita 1,50:

paita.jpg

Vanha kaappi (Peilikaappikokoa) 13 euroa.
Puinen omenalaatikko 6 euroa:

kaappijaloota.jpg

Aku Ankan taskarit euron kipale, kanin juomapullo 3 euroa (uusi), lehmäjengikirja 2 euroa ja kaksi -valittujen palojen isoa niksikirjaa a 5 euroa kipale.
Cars-vaahtokumihahmot menevät pikkupojan huoneen seinälle ja maksoivat euron kipale.

kirjojajakoristeita.jpg

Ja vikana viisivuotiana löytö eli parkkitalo pikkuautoilleen. 10 euroa:

kirpputalo4.jpg

[QUOTE="Mira";25703006]Aika moista törkyä kyllä kotiisi kannat. Hyi helvetti. Itse ostan kaiken uutena ja puhtaana.[/QUOTE]

Minä taas en halua uutta.
Joskus hymähdellytkin että käytännössä saman maksan mieluummin vanhasta kuin uudesta.
Erityisesti talonpoikasantiikkihuutokauppoja suorastaan "rrrrrakastan".

Yhteistyössä