Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ajattele positiivisesti lisää liikuntaa kun lopettaminen kuulema lihottaa![]()
Mun mies lopetti ton Champixin avulla, on nyt ollu kaiketi viikon polttamatta. Mandariinejä se kuorii töissä isoimpiin tuskiinsatosin niitä tais olla ihan pari ensimmäistä päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23043012:Tsemppiä lopetukseen!
Oletko muuten jutellut lääkärin kanssa siitä että Champixien lisäksi otat nikotiinivalmistetta. Champixin ideahan on nimenomaan päästä eroon nikotiiniriippuvuudesta mutta nyt ruokit sitä toisella nikotiinivalmisteilla. Champixissahan ei ole nikotiinia.
Tietysti jos susta itsestäsi tuntuu siltä että näin on paras ja helpointa niin sitten mutta kannattaisi kuitenkin jutella lääkärin kanssa.
Jossain vaiheessa Champixit alkaa tekemään erilaisia ikäviäkin sivuvaikutuksia mutta jatkat niitä siitä huolimatta. Ratkeamisen vaara on suurin Champixin lopettamisen jälkeen.
Itse lopetin Champixilla reilut 3 vuotta sitten reilun 25 vuoden polttamisen jälkeen.
Vielä kerran, tsemppiä.
Minen oo vielä keksiny mitää korvaavaa sillee tolle röökille, se tässä on ny kovasti mietinnässä. Millä mä sen röökihetken korvaan. Sillon ku tulee aikamoiset tuskat eikä oikee tiiä et mitä tekis..
Pahimmat on just ruuan tai kahvin jälkeen, duunista kotiin lähtö, dösärillä seisoskelu.. Ne on just niitä tilanteita millon on aina röökaillu.
Itse vedin kaikkia pikkupastilleja ihan hulluna. OIkeasti hampaita koski, mutta kun koko ajan oli suussa jotain, niin selvisi paremmin.