On tää hemmetin vaikeeta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies lopetti ton Champixin avulla, on nyt ollu kaiketi viikon polttamatta. Mandariinejä se kuorii töissä isoimpiin tuskiinsa :D tosin niitä tais olla ihan pari ensimmäistä päivää.

[QUOTE="Kenguru";23042886]Yritä olla korvaamatta millään. Silloin pääset siitä oikeasti eroon, etkä vain siirrä addiktiota toisaalle, jolloin röökiin palaaminenkin on heppoisamman päätöksen päässä. Nyt vaan puret hammasta, ja ajattelet että nyt kidun, mutta kahden viikon päästä pystyn elämään normaalisti ilman röökiä. Kyllä se sisua vaatii, mutta onhan sinulla sitä:)

Itse ymmärrän paremmin narkkareita ja alkoholisteja röökin polton lopettamisen jälkeen.
Ei se todellakaan ole helppoa, ja sitä lopputulosta pitää osata haluta.

Itseäni auttoi se, etten halunnut niitä seurauksia röökaamisesta (sairaudet, ruma iho, rumat hampaat...).[/QUOTE]

No tuossa oot kyllä ihan oikeessa.. Ja kyllähän siitä aikamoiset kiksit saa joka kerta ku selättää tollaset törkeet tupakantuskat :D Ja ei tää mitää helppoo oo, ei todellakaan.. Mun aikasemmat yrityskerrat on ollu suht hepposia, sellasia soitellen sotaan yrityksiä tyylillä "Lopetan huomenna". Ja senhän tietää et kuin niis käy. Tätä kertaa mä oon mietiskelly jo pitkään, tuo astman paheneminen vaan oikeestaa vähän joudutti päätöstä..

Mul on miljoona syytä lopettaa. Yleisesti terveys. Sairaudet joita röökaaminen pahentaa (astma, fibro, rytmihäiriöt jne jne.). Surkee yleiskunto. Turha rahanmeno. Esimerkki lapselle. Ja kyl mua niin riepo aina mennä röökille, ihan sen takia et mun täytyy mennä röökille ku mä oon siitä riippuvainen..

Syitä on miljoonia ja niitä mä aina mietiskelen ku tulee se tuska..

Mun mies lopetti ton Champixin avulla, on nyt ollu kaiketi viikon polttamatta. Mandariinejä se kuorii töissä isoimpiin tuskiinsa :D tosin niitä tais olla ihan pari ensimmäistä päivää.

Hieno homma!! :flower:

Mulla menee duunipäivät ihan helposti, ei oikeestaa tuu ees mietittyä röökiä :) Mut illalla sit, kotona ku on aikaa.. Mandariineja menee täälläki, eilen illallaki söin 8 putkeen.. :laugh:

Tsemppiä lopetukseen!

Oletko muuten jutellut lääkärin kanssa siitä että Champixien lisäksi otat nikotiinivalmistetta. Champixin ideahan on nimenomaan päästä eroon nikotiiniriippuvuudesta mutta nyt ruokit sitä toisella nikotiinivalmisteilla. Champixissahan ei ole nikotiinia.
Tietysti jos susta itsestäsi tuntuu siltä että näin on paras ja helpointa niin sitten mutta kannattaisi kuitenkin jutella lääkärin kanssa.

Jossain vaiheessa Champixit alkaa tekemään erilaisia ikäviäkin sivuvaikutuksia mutta jatkat niitä siitä huolimatta. Ratkeamisen vaara on suurin Champixin lopettamisen jälkeen.

Itse lopetin Champixilla reilut 3 vuotta sitten reilun 25 vuoden polttamisen jälkeen.

Vielä kerran, tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23043012:
Tsemppiä lopetukseen!

Oletko muuten jutellut lääkärin kanssa siitä että Champixien lisäksi otat nikotiinivalmistetta. Champixin ideahan on nimenomaan päästä eroon nikotiiniriippuvuudesta mutta nyt ruokit sitä toisella nikotiinivalmisteilla. Champixissahan ei ole nikotiinia.
Tietysti jos susta itsestäsi tuntuu siltä että näin on paras ja helpointa niin sitten mutta kannattaisi kuitenkin jutella lääkärin kanssa.

Jossain vaiheessa Champixit alkaa tekemään erilaisia ikäviäkin sivuvaikutuksia mutta jatkat niitä siitä huolimatta. Ratkeamisen vaara on suurin Champixin lopettamisen jälkeen.

Itse lopetin Champixilla reilut 3 vuotta sitten reilun 25 vuoden polttamisen jälkeen.

Vielä kerran, tsemppiä.

Kiitoksia :)

En oo jutellu lääkärin kans asiasta. Tiedän tuon puolen mutta tunnen myös niin hyvin itseni tämän asian kanssa että tiedän että näin tää on tehtävä jos meinaa et onnistuu. Sen lisäks et mä oon törkeen riippuvainen nikotiinista, oon myös riippuvainen siitä tavasta. Näin mun on helpompi päästä eroon röökistä ku ensin totuttaudun ulos siitä tavasta. Aikasemmin oon lopettanu pelkillä näillä valmisteilla mut enää ei oo onnistunu. Niitä kuitenki loppupeleis menee tosi vähän nyt..

Mulla on Champixia jäljellä nyt viel kaks viikkoo ja sen jälkeen en meinaa sitä enää käyttää. Mä tiedän että se riittää mulle. Aikasemmin ku oon noilla nikotiinipurkilla jne. lopettanu ni reilusti vajaa kuukaus on niitä vaan tarvinnu. Lopettamisessa eka viikko on mulle yhtä helvettii, toka viikko menee jo jotenki ja sit onki jo ihan helppoo. Alku vaan tökkii niiiiiin paljo.

Mä oon polttanu nyt 19 vuotta enkä haluu sanoo koskaan et oon 20 vuotta röökaillu..

Niin ja onnee sulle lopettamisesta! :flower:

Minen oo vielä keksiny mitää korvaavaa sillee tolle röökille, se tässä on ny kovasti mietinnässä. Millä mä sen röökihetken korvaan. Sillon ku tulee aikamoiset tuskat eikä oikee tiiä et mitä tekis..

Pahimmat on just ruuan tai kahvin jälkeen, duunista kotiin lähtö, dösärillä seisoskelu.. Ne on just niitä tilanteita millon on aina röökaillu.

Itse vedin kaikkia pikkupastilleja ihan hulluna. OIkeasti hampaita koski, mutta kun koko ajan oli suussa jotain, niin selvisi paremmin.

http://4257101956894272058-a-1802744773732722657-s-sites.googlegroups.com/site/hymiot/galleria6/197.gif?attachauth=ANoY7cqgnqnCLLx9ioeHwSRgVzcY7MsHN9Wzj3rmtKkERS3JQdW7Ag8Z7X28MhkjpaXi5G-Fi9_gbqM5VQVEJqFkYPmmrNWb6S4hpTvN7B1tNuQLlEy9SbPOv4jUkujBc_-KZpPI_NVEhr4wMqSJt2GCNnm4NLKe5JMS_gl3qwguXS-SMDFm8v5D4tdwBoSU1iBCLeHt9Xh_&attredirects=0

Yhteistyössä