?
???
Vieras
Mistä näitä pedofiiliuskonnon puolustajia oikein sikiää?
Mistä teitä idiootteja sikiää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä näitä pedofiiliuskonnon puolustajia oikein sikiää?
sopeutuminen tarkoittaa myös maassa vaalitsevien perinteiden kunnioittamista. Jos minä muuttaisin muslimi maahan ja sielä olisi tapana mennä moskeijaan jouluisin niin minä menisin ja sillä hyvä. Ei se jumala sieltä tartu vaikka sielä kävisikin kerran vuodessa.
Mistä teitä idiootteja sikiää?
Miksi tuo on osoitettu vain muslimeille? Mua on monikin kieltäytynyt kättelemästä ja kaikki ovat olleet ihan perisuomalaisia. Yksikään muslimi ei ole kieltäytynyt mua kättelemästä. Miksi muslimin ollessa kyseessä se pistetään automaattisesti uskonnon piikkiin eikä edes ajatella että voisiko olla jostian muusta kyse? Ja jos on maahan juuri tullut, mistä tietää että pitää kätellä jos kukaan ei ole sitä kertonut? Ei kai voi olettaa että kun astuu koneesta ulos, tietää heti kaikki sen maan tavat.
Länskäreillä ei ole varaa henkseleitä paukutella, sen verran tökerösti monet turistit käyttäytyvät monien turistikohteiden nähtävyyksissä, jotka ovat paikallisten pyhiä paikkoja, esimerkiksi mennään pikkuhepenissä temppeleihin jne.
Naisen ei ole sopiva koskea miestä. Eikä ole "vain" muslimi-käsitys. Harvassa kulttuurissa kätellään.
Mutta jos änkeää asumaan selliseen maahan, jossa se kuuluu hyviin tapoihin, niin sitten on vaan opeteltava uudet tavat. Tai sitten on painuttava takaisin omaan maahansa oman kulttuurinsa pariin. Miksi ihmeessä muslimit menevät maihin, joiden pääväestöä he halveksivat?