Pistäkääs tatuoinneistanne kuvia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä mun kaksi kolmesta tatskasta. Toi selän tatuointi on otettu 18v ja sen kyllä huomaa. Tykkään siitä sydämestä, mutta ne siivet vois muuttaa joksikin muuksi, mutta ne on hakattu liian syvälle, eli ovat tosi kohollaan. :( No, onneks mä en itse näe sitä eli en juurikaan ees muista sen olemassaoloa. Ai niin, ja kerran uimahallissa yks mies sanoi mulle "redbull antaa siivet", ja mä repesin todella pahasti. :D Vieläkin naurattaa toi läppä. :P

No siksi kun tietävät paljonko painan. 30kg pois, niin sitten olisin normaalipainon ylärajalla.

Mitä merkitystä sillä lukemalla on, mun mielestä et näytä ainakaan noissa kuvissa mitenkään valtaisan kokoiselta. Jotkut on pulleita ja jotkut on tikkuja, niin sen kuuluukin olla, mä en käsitä miten joku jaksaa kiusata jostain ulkonäköasiasta. Mä painan tällä hetkellä lukemallisesti enemmän ku ikinä ja bmi on kans normaalipainon ylärajalla, mutta silti ihmiset molpottaa että oon liian laiha. Ja tää paino ei tosiaankaan johdu lihaksista ku ei mulla oo sellasia. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23053623:
No joo... aika harvassa ovat oikeasti kauniit tatuoinnit mutta tärkeintä lienee niiden merkitys kantajalleen.
"Sesonkitatskoja" eli juuri tatskanottohetkellä olevia fiiliksia kuvaavia tatuointeja en kyllä ymmärrä lainkaan. Pahimpia näistä ovat tietysti tyttö-/poikaystävän nimi.
Sitten vanhempana on varmasti myös mukavaa kiikkustuolissa istua ja kuunnella suosikkibändiään Mattia ja Teppoa Rammsteinin tatuointi otsassa.

Jokainen toki tekee itse valintansa. Itselläni ei ole tatuointeja.

no jos sä ajattelit alkaa kuuntelemaan jotain mattia ja teppoa papparaisena, ei se estä mua kuuntelemasta vaikka sitä rammsteiniä siinä kiikkustuolissa.
Kaikki ei oo tollasia nyhveröitä niinku sä.

[QUOTE="vieras";23054318]Kaikki ei oo tollasia nyhveröitä niinku sä.[/QUOTE]
Nyhveröä kasvaa aikuiseksi ja muuttaa mielipiteitään? No joo, kyllä mullakin oli joskus teininä radikaaleja ajatuksia josta "tiesin" pitäväni kiinni loppuelämäni.

Mä olen kai sitten vieläkin teini, kun diggailen vielä 20 vuoden jälkeenkin mm. Kissia. :)

No eipä se haittaa, mun mielestä sekin on aika teiniä, jos pitää toisista ihmisistä jatkuvasti (?) etsiä piirteitä, jotta heitä voisi kutusua esimerkiksi teiniksi, white trashiksi, matalasti koulutetuksi jne. mitä näitä muotitermejä milloinkin nyt palstalla on. :)

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23054481:
Nyhveröä kasvaa aikuiseksi ja muuttaa mielipiteitään? No joo, kyllä mullakin oli joskus teininä radikaaleja ajatuksia josta "tiesin" pitäväni kiinni loppuelämäni.

Radikaalit ajatukset on eri asia kuin musiikkimaku. En mä ainakaan pysty kuvittelemaan että yht' äkkiä tietyn iän ylitettyäni alkaisin kuuntelemaan jotain humppaa. Nykyajan vanhukset on varmaan alun alkaenkin tykänneet matista ja teposta tai kari tapiosta tms., ei heidän nuoruudessaan oo ollu räppiä tai heviä.

v.php
[/URL][/IMG] Toi on ensimmäinen ja selässä on siivet, mut en löytäny kuvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23054481:

No jos mä nyt reilu nelikymppisenä kuuntelen heviä ym miksi mun pitäs lopettaa se 20 vuoden kuluttua?
Mun anoppini muuten kuuntelee palefacea ja on 70 vuotias,ja hyvä niin.

Radikaalit ajatukset on eri asia kuin musiikkimaku. En mä ainakaan pysty kuvittelemaan että yht' äkkiä tietyn iän ylitettyäni alkaisin kuuntelemaan jotain humppaa. Nykyajan vanhukset on varmaan alun alkaenkin tykänneet matista ja teposta tai kari tapiosta tms., ei heidän nuoruudessaan oo ollu räppiä tai heviä.
Minun nuoruudessani oli Teddy And the Tigers, Matchbox, Crazy Cavan, Straycats ja vaikka mitä Rock'a billy-bändejä ja mulla oli tukka tötteröllä ja splittarit. Vannoin että tulen olemaan genrelle uskollinen loppuelämäni.

Myöhemmin kuuminta hottia oli Sex Pistols, Sensuuri, Ratsia, Maukka perusjätkä ja vaikka mitä ja tötterö ja pussihousut olivat vaihtuneet vihreään/punaiseen piikkitukkaan, niittirotsiin ja hakaneuloihin. Olin varma että vanhainkodissakin olen aina se kakskyt kiloa painava rotsi niskassa.

Näin ne mielipiteet muuttuu. Mattia ja Teppoa en tosin vielä kuuntele enkä oikeastaan mitään muutakaan paitsi mitä nyt sattuu radiosta tulemaan.

Jos mä jotain katuisinkin vanhempana niin se on sitten voi voi. Mun nahkani kertoo eletystä elämästä.
Tossa kohden mää kaatusin ja tossa kohden olin raskaana, nää on mun tatskat jne.

Mä olen elävä todiste siitä että ihminen voi kuunnella Rammsteinia ja Reijo taipaletta ja kaikkea siltä väliltä :D

Mulla ei mitään tatutointeja ole eikä tule, mutta jos ois aivan pakko ottaa niin olen miettinyt näitä:
- ruusu oikeaan nilkkaan
- risti vasempaan pikkuvarpaaseen
- pieni punainen sydän jompaankumpaan pakaraan
- ja nyt tämän ketjun innoittaman keksin että vaikka Spice Girls 4ever hauikseen

Jokainen noista olis mun mielestä kierolla tavalla siisti :D

Yhteistyössä