I
IhaNainen harmaana
Vieras
Mitä kummaa, miksi ihmiset kiusaa sua superläskiksi täällä kun et kerran edes oo??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Mitä kummaa, miksi ihmiset kiusaa sua superläskiksi täällä kun et kerran edes oo??
No siksi kun tietävät paljonko painan. 30kg pois, niin sitten olisin normaalipainon ylärajalla.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23053623:No joo... aika harvassa ovat oikeasti kauniit tatuoinnit mutta tärkeintä lienee niiden merkitys kantajalleen.
"Sesonkitatskoja" eli juuri tatskanottohetkellä olevia fiiliksia kuvaavia tatuointeja en kyllä ymmärrä lainkaan. Pahimpia näistä ovat tietysti tyttö-/poikaystävän nimi.
Sitten vanhempana on varmasti myös mukavaa kiikkustuolissa istua ja kuunnella suosikkibändiään Mattia ja Teppoa Rammsteinin tatuointi otsassa.
Jokainen toki tekee itse valintansa. Itselläni ei ole tatuointeja.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23054481:Nyhveröä kasvaa aikuiseksi ja muuttaa mielipiteitään? No joo, kyllä mullakin oli joskus teininä radikaaleja ajatuksia josta "tiesin" pitäväni kiinni loppuelämäni.
OHo tuli jätti kuvaDD
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23054481:Nyhveröä kasvaa aikuiseksi ja muuttaa mielipiteitään? No joo, kyllä mullakin oli joskus teininä radikaaleja ajatuksia josta "tiesin" pitäväni kiinni loppuelämäni.
Minun nuoruudessani oli Teddy And the Tigers, Matchbox, Crazy Cavan, Straycats ja vaikka mitä Rock'a billy-bändejä ja mulla oli tukka tötteröllä ja splittarit. Vannoin että tulen olemaan genrelle uskollinen loppuelämäni.Radikaalit ajatukset on eri asia kuin musiikkimaku. En mä ainakaan pysty kuvittelemaan että yht' äkkiä tietyn iän ylitettyäni alkaisin kuuntelemaan jotain humppaa. Nykyajan vanhukset on varmaan alun alkaenkin tykänneet matista ja teposta tai kari tapiosta tms., ei heidän nuoruudessaan oo ollu räppiä tai heviä.
Hui miten kaunis sä olet! :O