Vai ollaanko sitä vapaalla 
Mä heräsin ja kannoin sisälle pojan uuden sängyn ja ruokailuryhmän tuolit (pöytää en jaksanu
), vein tytön tarhaan, sit kannettiin ukon kanssa pöytä sisälle ja vanha terassille. Ukko läks töihin ja mä kannoin sängyn paikoilleen samoin tuolit. Vaihdoin maton pojan huoneesta ja pesin yhden ison maton(curry on muuten vaikee saada pois vaaleesta matosta). Silitin verhot ja vaihdoin ruokahuoneeseen.
Keräsin lojuvat lelut lattialta ja imuroin, rikoin imurin suuttimen lopullisesti
Pistin pyykki koneen päälle ja nyt mää ajattelin et saan varmaan pitää kaffe paussin
Niin juu ja raahasin mä sen poikaan pinnasängyn varastoon 
Sit tarttis viel laittaa tiskit, tehdä ruokaa, laittaa ne pyykit kuivumaan, pestä lattiat ja pyyhkiä pölyt sekä vaihtaa meittin lakanat.. ON siinä vielä hommaa
mitäs te?
Mä heräsin ja kannoin sisälle pojan uuden sängyn ja ruokailuryhmän tuolit (pöytää en jaksanu
Keräsin lojuvat lelut lattialta ja imuroin, rikoin imurin suuttimen lopullisesti
Sit tarttis viel laittaa tiskit, tehdä ruokaa, laittaa ne pyykit kuivumaan, pestä lattiat ja pyyhkiä pölyt sekä vaihtaa meittin lakanat.. ON siinä vielä hommaa
mitäs te?