Terve!! Mitä ootta tänään saanu aikaseks??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Vai ollaanko sitä vapaalla :D

Mä heräsin ja kannoin sisälle pojan uuden sängyn ja ruokailuryhmän tuolit (pöytää en jaksanu :D ), vein tytön tarhaan, sit kannettiin ukon kanssa pöytä sisälle ja vanha terassille. Ukko läks töihin ja mä kannoin sängyn paikoilleen samoin tuolit. Vaihdoin maton pojan huoneesta ja pesin yhden ison maton(curry on muuten vaikee saada pois vaaleesta matosta). Silitin verhot ja vaihdoin ruokahuoneeseen.
Keräsin lojuvat lelut lattialta ja imuroin, rikoin imurin suuttimen lopullisesti :D Pistin pyykki koneen päälle ja nyt mää ajattelin et saan varmaan pitää kaffe paussin :) Niin juu ja raahasin mä sen poikaan pinnasängyn varastoon :D

Sit tarttis viel laittaa tiskit, tehdä ruokaa, laittaa ne pyykit kuivumaan, pestä lattiat ja pyyhkiä pölyt sekä vaihtaa meittin lakanat.. ON siinä vielä hommaa :)

mitäs te?

Saatoin lapset kouluun, kävin solariumissa ja tein 10km lenkin.
Nyt sitten istuskellut tässä koneessa, tekisi mieli siivota mutta mies nukkuu yötöiden jäljiltä enkä raaski herättää. Keitän ehkä kahvit ja jatkan tässä notkumista:)
Ikeaan olisi tarkoitus vielä mennä tänään ja muuten vaan relata, huomenna sitten 16h työpäivä.

poika menny hoitoon ennen 8 ja ite kärvistelen töissä :D kohta kaikki päivän työt tehty ja pitäis neljään asti olla täällä :D jää mukavat 4 tuntia palstailuun :D

[QUOTE="noh";23054921]lapsi on viety klo:7 päiväkoyiin ja just miehen kanssa herättiin ... :D[/QUOTE]

Miksi jo niin aikasi veitte? :D Oi, unta kun saisin minäkin noin pitkään. Vauva valvottaa..zzz.

Aika paljon oot jo ehitnyt:)
Itse oon vaan ruokkinut kissat, tyhjentänyt astianpesukoneen, tullut töihin, ja täällä töiden ohalla oon ehtinyt vastailemaan muutamaan 2+ viestiin:D.
Olen myös ehtinyt vanheta, siis tänään vaihtui taas vuosi iässä:)

Kävin itkemässä ammatinvalintapsykologille, sain päänsäryn ja tulin kotiin lepäämään.
Meinasin et jos sais pyykkiä pestyä ja sit pitäs lapset hakea iltapäivästä.

Siivonnu kanien häkin(niinkuin joka aamu ;) ),vienyt kävellen lapsen tarhaan,saattanut toisen kouluun,ja kävellyt kotoa hakemaan koululaisen luistimet ja vienyt ne kuoluun(ope sanoi kadulla,että on luistelua..)pessyt koneellisen pyykkiä,laittan ne kuivumaan,soittan kolme puhelua,koskien sunnuntaina olevia kolmia koululaisen kaverisynttäreitä(huh,mikä päivä su)laittan tarhalaisen vaatteet valmiiksi illan kaverisynttäreitävarten,syönyt puuron,lukenut meidän perhettä,silittän edelliset pyykit.Kohta teen ruuan koululaiselle ja minulle,läksyt tehdään,sitten pyöräilemään töihin...

[QUOTE="Kenguru";23054977]Aika paljon oot jo ehitnyt:)
Itse oon vaan ruokkinut kissat, tyhjentänyt astianpesukoneen, tullut töihin, ja täällä töiden ohalla oon ehtinyt vastailemaan muutamaan 2+ viestiin:D.
Olen myös ehtinyt vanheta, siis tänään vaihtui taas vuosi iässä:)[/QUOTE]

Onneks olkoon :)
Oonhan mä juu kanssa kissoille ruoat antanu ja jotain muuta pikkulisää tehny :D En tiiä mikä intopuuska muhun iski :laugh:
Varmaan ku turvotus laskenu taas niin loistavasti et olo on ku eläis taas ja parantuminen on suoritettu loppuun :D Jo tää kämppä oliki kamalassa kunnossa :O

Saas nähä miten toi poika sopeutuu omaan sänkyynsä :O Täytyyki varustautua hyvällä leffaputkella illan "takas sänkyyn" taistoon :D

[QUOTE="vieras";23054997]Siivonnu kanien häkin(niinkuin joka aamu ;) ),vienyt kävellen lapsen tarhaan,saattanut toisen kouluun,ja kävellyt kotoa hakemaan koululaisen luistimet ja vienyt ne kuoluun(ope sanoi kadulla,että on luistelua..)pessyt koneellisen pyykkiä,laittan ne kuivumaan,soittan kolme puhelua,koskien sunnuntaina olevia kolmia koululaisen kaverisynttäreitä(huh,mikä päivä su)laittan tarhalaisen vaatteet valmiiksi illan kaverisynttäreitävarten,syönyt puuron,lukenut meidän perhettä,silittän edelliset pyykit.Kohta teen ruuan koululaiselle ja minulle,läksyt tehdään,sitten pyöräilemään töihin...[/QUOTE]

Ainiin, hyvä ku muistutit ;) Kanin häkki pitää kans siivota mut se hoituu onneks nopsaan :)
Sullahan on aika rumba tiedossa :D
Mun pitäs kanssa lukee toi meidän perhe, mut mä en vaan oo ehtiny ku pääkirjotuksen lukia :laugh:

Heräsin, syötin pojan, puettiin päälle, pesin hampaat, leikittiin, syötin lounaan, söin 2 karjalanpiirakkaa, pistin pojan nukkumaan, tulin koneelle ja katson samalla emmerdalea.

Tosi tylsä päivä, kun kipeenä ollaan pojan kanssa, ei jaksa tehdä mitään eikä uloskaan voi mennä.

Heräsin, syötin pojan, puettiin päälle, pesin hampaat, leikittiin, syötin lounaan, söin 2 karjalanpiirakkaa, pistin pojan nukkumaan, tulin koneelle ja katson samalla emmerdalea.

Tosi tylsä päivä, kun kipeenä ollaan pojan kanssa, ei jaksa tehdä mitään eikä uloskaan voi mennä.

Nyt on kyllä niiin paljon flunssaa liikkeellä et koko aika on joku täälläkin kipeenä.. No, kohta on kevät ja kesä ni sit helpottaa :) KOittakaahan parantua ja muut kanssa jotka sano olevansa kipiänä :hug:

Tänään tähän mennessä tehtyä

- käyty suihkussa
- herätetty lapset
- laitettu aamupalaa
- kuulusteltu koululaiselta kertotauluja
- saatettu eskarilainen eskariin
- saatettu pienempi seurakunnan kerhoon
- ulkoiltu kuopuksen kanssa
- annetttu lounas kuopukselle
- laitettu kuopus päiväunille
- syöty itse lounas
- laitettu yksi koneellinen pyykkiä koneeseen
- ja istuttu tietokoneen ääressä :-)

Onneks olkoon :)
Oonhan mä juu kanssa kissoille ruoat antanu ja jotain muuta pikkulisää tehny :D En tiiä mikä intopuuska muhun iski :laugh:
Varmaan ku turvotus laskenu taas niin loistavasti et olo on ku eläis taas ja parantuminen on suoritettu loppuun :D Jo tää kämppä oliki kamalassa kunnossa :O

Saas nähä miten toi poika sopeutuu omaan sänkyynsä :O Täytyyki varustautua hyvällä leffaputkella illan "takas sänkyyn" taistoon :D

Kiitos:)
Niin joo, elukoitten ruokkiminen on kai sama kun luettelis että on pessyt hampaansa:D.
Mäkun oon saanut niin vähän aikaiseksi, niin piti laittaa sekin että tuli edes pari asiaa "listalle":D.

Mukavaa lopppupäivää Sinulle, ja muillekin!

Yhteistyössä