Mun mies oli 4 päivää työmatkalla naisen kanssa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fff

Vieras
Tuli jotenkin äkkilähtö. Tuli töistä ja sano että seuraavana päivänä lähtö Milanoon työmatkalle. Asia ok. Sitten kysyin et kenen kanssa lähtee niin kierteli ja vastasi " yhen työkaverin"
Mä olin että joo, niin tietysti mutta kenen. Ja sit tuli vaivaantunut vastaus että "Liisan"

No sinne menivät. Kävivät iltasin kuulemma yhdessä syömässä, ei muuta. Sen lisöks mies kanniskeli sen naisen ostoksi, olivat siis ostoksilla yhdessä. Kerran soitin miehelle ja samalla kuulu hotellin oven koputus. kysyin, että kuka sun huoneeseen tulee.
"Liisa tulee hakemaan ostoksiaan"

WTF???

En haluis epäillä mutta...

No, itse olen miesvaltaisella alalla, ja jos firmasta pari tyyppiä johonkin yhdessä lähetettäis, niin taatusti olisin sillä reissulla vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa... Ja kai sitä nyt sitten kaupunkia silti olisi tuttujen kanssa kimpassa kivempi kiertää kuin yksin... Että sinänsä kyllä mies saisi pitää turpansa rullalla matkaseurastani. Mutta toki vähän hämmentävää, että sun mies oli tuosta matkaseuransa kertomisesta noin vaivautunut...

Ap onko sinulla taipumusta mustasukkaisuuteen. Jos on niin varmaankin miehesi on jo siitä osansa saanut ja siksi vaiavutuneesti kertoo työkavereistaan.

Olen ollut usein miesten kanssa työmatkoilla, koska työskentelen miesvaltaisella alalla. Enkä ole osannut pitää sitä mitenkään outona.

Ainoa outo juttu tuossa on se, että miehesi kertoi asiasta noin vaivaantuneesti. Mutta siihenkin voi olla kahdensorttista selitystä:

Joko mies itse koki matkaseuransa vaivaannuttavana, tai sitten pelkäsi sinun reaktiotasi. Siis ensimmäiseenkään vaihtoehtoon ei välttämättä sisälly se, että miehesi olisi pettänyt sinua.

Minä matkustan jatkuvasti miespuolisten työkavereiden kanssa, minkäs teet kun ei naispuolisia työkavreita juuri ole. Samoin mies on jatkuvasti työmatkalla naispuolisen työkaverin kanssa, kaikenlisäksi aina sen saman naisen. Tottakai ovat iltaisinkin tekemisissä, miksipä ei kun vieraalla paikkakunnalla ovat useamman illan. Yksin on tylsä syödä ja tämä nainen on osannut antaa kivoja vinkkejä tuliaisiksi, osannut jopa arvioida minun vaatekokoani :)

Jos sulla on taipumusta mustasukkaisuuteen, niin en ihmettele miksei mies heti halunnut kertoa kenen kanssa lähtee. Ja jos tällaiset äkkilähdöt on muutenkin tyypillisiä miehesi työssä, niin en epäilisi mitään. Varsinkaan, jos mies ei ole osoittautunut epäluotettavaksi.

Mä olen ollut kollegojen kanssa matkalla niin, että olen yöpynytkin vastakkaisen sukupuolen kanssa samassa huoneessa. Eikä mun mies ollut siitä moksiskaan.

Kokemuksesta voin sanoa että 99-prosenttisella varmuudella Liisa on nauttinut miehesi nahkapampusta reissun aikana ja todennäköisesti useita kertoja. Mikä voisi olla parempi syy ja paikka pienelle piristävälle syrjähypylle kuin työmatka Italiaan vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Miksi miehesi olisi kantanut Liisan ostokset omaan huoneeseensa kun olisi samalla voinut ne viedä Liisan huoneeseen? Ainoa syy miksi ne sinne päätyivät on se että Liisa ja miehesi päätyivät yhdessä saman peiton alle. Jos tuosta nyt jotain hyviä puolia haluaa hakea niin miehesi on varmaan piristynyt ja jaksaa paremmin teidän parisuhteessanne.

Yhteistyössä