[QUOTE="Mina";23066938]No itse voin käydä baareissa ja viihtyä siellä! Ihan yhtä hyvin kuin vanhoina hyvinä sinkkuaikoina

Laittaudun ja tykkään olla hyvännäköinen ja ehkä vähän flirttaillakin, jos sillä tarkoitetaan tuntemattomille juttelemista ja hymyilemistä. Enkä nää siinä mitään pahaa tai outoa. Ihan samalla tavalla käyttäytyisin jos mies olisi mukana. Ja yksin en kyllä yleensä lähde, vaan kavereiden kanssa.
Jotenkin vaan tuntuu oudolta, että kun tulee äidiksi, niin ei enää tykkäisi niistä samoista asioista, kuin ennen äitiyttä.. Ei siellä baareissa joka viikonloppu tarvitse käydä, mutta itse kyllä viihdyn siellä ihan selvinkinpäin. Mutta itselleni siellä on paljon tuttuja ja on ihanaa päästä juttelemaan niiden kanssa, sekä kuuntelemaan livemusiikkia. Ja kun joku tuolla kommentoi, että miks ei voi nähdä niitä tuttuja jossain muualla, niin monestikin ne on ns. baarituttuja, eli ei mitään parhaita kavereita joiden kanssa kahvitellaan. Mutta silti niitä on ihana nähdä!
Mutta eiköhän tämäkin riipu siitä, minkälainen ihminen on ollut ennen lapsen syntymää. Ei kaikki viihdy sinkkuinakaan baarissa ja toiset taas viihtyy vielä keski-ikäisinä kotiäiteinäkin. Ja ei kaikki baarit ole mitään Seduloita, vaan on olemassa oikeesti viihtyisiä paikkoja!!! Ja itse en ole ikinä liittänyt sitä alkoholin käyttöä välttämättömänä asiana baareissa käyntiin. Useasti lähdenkin autolla liikenteeseen. Ja osaan käyttäytyä myös siellä baarissa ja viihdyn ihmisten keskellä paremmin kuin esim. kahdestaan jonkun kaverin kanssa saunomassa.[/QUOTE]
Siis miestäsi ei haittaa vaikka flirtailet vieraan miehen kanssa ja jäät jutulle? Mites toistepäin, saako miehesi vaikka iskeä silmää toiselle naiselle ja mennä jutulle, kun vaan on flirtaus mielessä?
Juu ja täällä on puhuttu siitä että ollaan liki joka viikonloppu baarissa. Niin, ei sen äidin elämän tartte muuttua. Mutta jos mieskin on viikot töissä niin miks se/ne ainoat vapaa illat käytetään siihen että molemmat on rimpsalla? Vuoronperään tai yhtäaikaa. Siis ne päivät kun sais rauhassa nautti perheestä. Arki kuitenkin on tosi raskasta ja hektistäkin, ja sit ne yhteiset hetket tärvellään baarissa...eikö erotilastotkin kerro jo tarpeeks siitä että niistä parisuhteista tarttis pitää huolta, siinä missä omasta jaksamisesta.