Tiedättekös mitä. Mua vähän harmittaa nuo jotka on viihteellä joka viikonloppu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kenguru";23066695] Eihän edes rattiin saa mennä krapulassa![/QUOTE]

Ja missäköhän laissa tämä on kielletty?

Promilleja ei saa olla (kuin se vähäinen määrä) mutta krapulaa ei ole kielletty.

[QUOTE="-p-";23066684]mutta miksi on niin vaikea uskoa, että kaikki ei harrasta baareilua tuossa mielessä? ikinä en ole baarista miestä ottanut, enkä tule ottamaankaan.[/QUOTE]

Niin sä käyt juttelemassa siellä mekkalassa kavereiden kanssa...etkä panosta sen suuremmin ulkonäköön, näytät hyvin samalta kuin vaikkapa kaupoilla käydessä, et yritä näyttää houkuttelevalta vastakaisen sukupuolen mieleen. Kuuntelet vaan selvinpäin musiikkia ja tanssit siellä onnessasi humalaisten tönittävänä. Tosiaa, rentouttavaa =)

Porukka todistelee täällä minkä kerkee "ettei käy esiintymässä baarissa, tahi kattelemassa muita". No itseensä voi huijata niin monella tapaa...

No jos mä käyn baareissa niin en ole kyllä esittelemässä itseäni :O Saati kattelemassa muita. :D Mutta jos tää nyt on sulle absoluuttinen totuus, niin mitäs minä oon siihen sitten puuttumaan :)
Ja mä en todistele, mä totean.

[QUOTE="niin";23066722]Niin sä käyt juttelemassa siellä mekkalassa kavereiden kanssa...etkä panosta sen suuremmin ulkonäköön, näytät hyvin samalta kuin vaikkapa kaupoilla käydessä, et yritä näyttää houkuttelevalta vastakaisen sukupuolen mieleen. Kuuntelet vaan selvinpäin musiikkia ja tanssit siellä onnessasi humalaisten tönittävänä. Tosiaa, rentouttavaa =)[/QUOTE]

voi hyvä tavaton. olen sanaton ihmisten ahdasmielisyyden takia.

[QUOTE="Kenguru";23066738]On sekin jos haittaa ajoa. Samalla tavalla kuin kipeänä olemine jos haittaa ajoa.[/QUOTE]

Siis kipeänä autolla ajaminen on kielletty, esim kovassa kuumeessa, ja siis kaikessa pökkyrä olossa mikä haittaa huomiokykyä.

[QUOTE="niin";23066722]Niin sä käyt juttelemassa siellä mekkalassa kavereiden kanssa...etkä panosta sen suuremmin ulkonäköön, näytät hyvin samalta kuin vaikkapa kaupoilla käydessä, et yritä näyttää houkuttelevalta vastakaisen sukupuolen mieleen. Kuuntelet vaan selvinpäin musiikkia ja tanssit siellä onnessasi humalaisten tönittävänä. Tosiaa, rentouttavaa =)[/QUOTE]

Näin minä ainakin teen paitsi, että meikkaan ja laitan vähän siistimpää päälle. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ketään oisin iskemässä, se on vaan tapa ja joskus on kiva tälläytyä.

[QUOTE="niin";23066767]Niin etkä yhtään, salaakaan toivo, että joku tulis edes hieman vonkaamaan?[/QUOTE]

sulla on kyllä vähintäänkin perverssi käsitys ihmisistä; miehistä ja naisista.

[QUOTE="niin";23066767]Niin etkä yhtään, salaakaan toivo, että joku tulis edes hieman vonkaamaan?[/QUOTE]

En. Vaihdatko sinä aamutakin päivävaatteisiin kun menet kauppaan? Kamala, haluat siis iskeä miehiä! Harjaatko hiukset kun lähdet töihin? Haluat sänkyyn työkavereittesi kanssa!

lisättäköön nyt vielä, että laitan hiukset ja meikkaan joka päivä vaikka olisin vain pojan kanssa kahdestaan kotona. ketäköhän mä silloin odotan vonkaamaan? tai kenelle yritän silloin esitellä itseäni? laittaudun siksi, että mulle tulee siitä _itselle_ parempi olo ja haluan nauttia naiseudestani. miten tätä voi olla niin vaikea ymmärtää? ja jotta palstamammat järkyttyy, niin kerrottakoon, että saatan myös käydä baarissa miespuolisen ystävän kanssa, ja silloinkin laittaudun! mies ja nainen voivat olla katsokaas myös ystäviä, ja luottamus toimii oman miehen kanssa puolin ja toisin.

Joklaisella on oma elämä, oma tilanne, omat asenteet ja moraali.
En tajua nyt ap miksi sä viitsit noin kamalasti stressata muiden asioista. Ainut mikä tulee mieleen on se, että tuo on tapa jolla saat itseäsi jalustalle ja koet oevasi parempi äiti. Se on ymmärrettävää. mutta miksi sulla vaan on niin heikko itsetunto äitiyteen, sitä miettisin.
Se, että sä käyt ulkona harvoin, ei tarkoita etteikö muut saisi käydä.
Se, että muut elävät arkeaan erilailla, ei tee muista huonoja. Mä ainakin elän just niin kun mulle ja meille sopii.

Keilaamassa ei olla iskemässä uusia puoliskoja. Baarit taas kuuluu vähän siihen reviiriin jossa esiinnytään ja kattellaan niitä toisia sillä silmällä. Tai jos ei ihan sillä silmällä niin haetaan ainakin vastausta siihen että "onko vielä vientiä". Hauskin väite on se että menen baariin vaan tanssimaan...niinpä niin, miks sit vedetään "Bilehile" kuteet niskaan ja meikataan tuntitolkulla? Ei ne ole ehto tanssimiselle ;)

Öö..sitä on aika monenlaisia baareja olemassa.Esim.me käydään usein kattomassa keikkoja ja sinne suurinosa tulee kuuntelemaan sitä musiikkia,vaikka varmasti jotkut sieltä yhdessä lähtee mutta noin suuremmaksi osaksi.Noi paikat minne tarkotuksella mennään etsimään seuraa on yleensä jotain seduloita.
Ja jos mä meen yökerhoon niin meen sinne just sen takia että pääsee tanssimaan ja olen myös laittautunut koska tykkään siitä.Tai siis mikä siinä väitteessä on niin hauskaa?Mä tykkään tanssia vaikka tuntitolkulla mutta ois se vähän kummallista jos mä jossain treenikamppeissa sinne yökerhoon menisin..:D

No itse voin käydä baareissa ja viihtyä siellä! Ihan yhtä hyvin kuin vanhoina hyvinä sinkkuaikoina :D Laittaudun ja tykkään olla hyvännäköinen ja ehkä vähän flirttaillakin, jos sillä tarkoitetaan tuntemattomille juttelemista ja hymyilemistä. Enkä nää siinä mitään pahaa tai outoa. Ihan samalla tavalla käyttäytyisin jos mies olisi mukana. Ja yksin en kyllä yleensä lähde, vaan kavereiden kanssa.

Jotenkin vaan tuntuu oudolta, että kun tulee äidiksi, niin ei enää tykkäisi niistä samoista asioista, kuin ennen äitiyttä.. Ei siellä baareissa joka viikonloppu tarvitse käydä, mutta itse kyllä viihdyn siellä ihan selvinkinpäin. Mutta itselleni siellä on paljon tuttuja ja on ihanaa päästä juttelemaan niiden kanssa, sekä kuuntelemaan livemusiikkia. Ja kun joku tuolla kommentoi, että miks ei voi nähdä niitä tuttuja jossain muualla, niin monestikin ne on ns. baarituttuja, eli ei mitään parhaita kavereita joiden kanssa kahvitellaan. Mutta silti niitä on ihana nähdä!

Mutta eiköhän tämäkin riipu siitä, minkälainen ihminen on ollut ennen lapsen syntymää. Ei kaikki viihdy sinkkuinakaan baarissa ja toiset taas viihtyy vielä keski-ikäisinä kotiäiteinäkin. Ja ei kaikki baarit ole mitään Seduloita, vaan on olemassa oikeesti viihtyisiä paikkoja!!! Ja itse en ole ikinä liittänyt sitä alkoholin käyttöä välttämättömänä asiana baareissa käyntiin. Useasti lähdenkin autolla liikenteeseen. Ja osaan käyttäytyä myös siellä baarissa ja viihdyn ihmisten keskellä paremmin kuin esim. kahdestaan jonkun kaverin kanssa saunomassa.

Öö..sitä on aika monenlaisia baareja olemassa.Esim.me käydään usein kattomassa keikkoja ja sinne suurinosa tulee kuuntelemaan sitä musiikkia,vaikka varmasti jotkut sieltä yhdessä lähtee mutta noin suuremmaksi osaksi.Noi paikat minne tarkotuksella mennään etsimään seuraa on yleensä jotain seduloita.
Ja jos mä meen yökerhoon niin meen sinne just sen takia että pääsee tanssimaan ja olen myös laittautunut koska tykkään siitä.Tai siis mikä siinä väitteessä on niin hauskaa?Mä tykkään tanssia vaikka tuntitolkulla mutta ois se vähän kummallista jos mä jossain treenikamppeissa sinne yökerhoon menisin..:D

Juuri näin! Tanssiminen ON kivaa. Ja laittautuneena on kivaa olla liikenteessä. Ei kai se ketään haittaa jos näyttää helvetin hyvältä :P

[QUOTE="Mina";23066938]No itse voin käydä baareissa ja viihtyä siellä! Ihan yhtä hyvin kuin vanhoina hyvinä sinkkuaikoina :D Laittaudun ja tykkään olla hyvännäköinen ja ehkä vähän flirttaillakin, jos sillä tarkoitetaan tuntemattomille juttelemista ja hymyilemistä. Enkä nää siinä mitään pahaa tai outoa. Ihan samalla tavalla käyttäytyisin jos mies olisi mukana. Ja yksin en kyllä yleensä lähde, vaan kavereiden kanssa.

Jotenkin vaan tuntuu oudolta, että kun tulee äidiksi, niin ei enää tykkäisi niistä samoista asioista, kuin ennen äitiyttä.. Ei siellä baareissa joka viikonloppu tarvitse käydä, mutta itse kyllä viihdyn siellä ihan selvinkinpäin. Mutta itselleni siellä on paljon tuttuja ja on ihanaa päästä juttelemaan niiden kanssa, sekä kuuntelemaan livemusiikkia. Ja kun joku tuolla kommentoi, että miks ei voi nähdä niitä tuttuja jossain muualla, niin monestikin ne on ns. baarituttuja, eli ei mitään parhaita kavereita joiden kanssa kahvitellaan. Mutta silti niitä on ihana nähdä!

Mutta eiköhän tämäkin riipu siitä, minkälainen ihminen on ollut ennen lapsen syntymää. Ei kaikki viihdy sinkkuinakaan baarissa ja toiset taas viihtyy vielä keski-ikäisinä kotiäiteinäkin. Ja ei kaikki baarit ole mitään Seduloita, vaan on olemassa oikeesti viihtyisiä paikkoja!!! Ja itse en ole ikinä liittänyt sitä alkoholin käyttöä välttämättömänä asiana baareissa käyntiin. Useasti lähdenkin autolla liikenteeseen. Ja osaan käyttäytyä myös siellä baarissa ja viihdyn ihmisten keskellä paremmin kuin esim. kahdestaan jonkun kaverin kanssa saunomassa.[/QUOTE]

Siis miestäsi ei haittaa vaikka flirtailet vieraan miehen kanssa ja jäät jutulle? Mites toistepäin, saako miehesi vaikka iskeä silmää toiselle naiselle ja mennä jutulle, kun vaan on flirtaus mielessä?

Juu ja täällä on puhuttu siitä että ollaan liki joka viikonloppu baarissa. Niin, ei sen äidin elämän tartte muuttua. Mutta jos mieskin on viikot töissä niin miks se/ne ainoat vapaa illat käytetään siihen että molemmat on rimpsalla? Vuoronperään tai yhtäaikaa. Siis ne päivät kun sais rauhassa nautti perheestä. Arki kuitenkin on tosi raskasta ja hektistäkin, ja sit ne yhteiset hetket tärvellään baarissa...eikö erotilastotkin kerro jo tarpeeks siitä että niistä parisuhteista tarttis pitää huolta, siinä missä omasta jaksamisesta.

[QUOTE="Kenguru";23066695]Ihminen ei toimi samalla tavalla krapulassa kun normi olotilassa. En ole vielä tavannut yhtä ainutta ihmistä kenen viinanjuonnin seurauksena seuraava päivä ei olis poikkeava siitä jos ei olisi juonut. Ihan alkkikset oppii toimimaan krapulassakin melko hyvin, mutta se jos mikä on pelottavaa, ja silti siinäkin on eroa selvään aamuun.
En kyllä mitenkään voi uskoa ettet muka tiedä mitä eroa on seuraavalla päivällä onko juonut vai ei. Eihän edes rattiin saa mennä krapulassa! Mutta pakko kai se on uskoa jos niin sanot.[/QUOTE]

Ei krapula ole este rattiin menemiselle, jos ei promilleja enää ole.

Eikä mun olotilalla ainakaan ole suurta eroa, jos käyn bilettämässä illan, juon sen muutaman ja joraan, tai vaihtoehtoisesti lähden aamulla tallille, juon vettä ja siivoan karsinat ja ratsastan kopukan tai kaksi. Sen jälkeen olen rättiväsynyt, lihaksia särkee ja olen rentoutunut.

[QUOTE="-p-";23066445]en tajua. täälläkin aina itketään, kun miehet eivät osallistu perhe-elämään, mutta onko se joku ihme, jos asenne on tämä? isä on _tasaveroinen_ vanhempi äidin kanssa, ja myös isät osaavat hoivata, hoitaa ja rakastaa. itse lähden välillä mielelläni kavereita tapaamaan baariin ja "jätän" 4kk vanhan vauvan isälle, joka huolehtii hänestä aivan yhtä hyvin kuin minäkin. ja ei, en ole seuraavana päivänä krapulassa. sitä paitsi, vauva tuskin yöllä edes huomaa, että olen poissa, koska isä on koko vauvan olemassaolon ajan osallistunut myös yösyöttöihin. ja tästäkö sitten lapsi kärsii?[/QUOTE]

Ilmaisin ehkä asiani väärin? Tarkoitin, että jos äiti on joka vloppu poissa niin minkälainen suhde silloin lapsella on äitiinsä!

[QUOTE="pimpelipom";23067010]Siis miestäsi ei haittaa vaikka flirtailet vieraan miehen kanssa ja jäät jutulle? Mites toistepäin, saako miehesi vaikka iskeä silmää toiselle naiselle ja mennä jutulle, kun vaan on flirtaus mielessä?

Juu ja täällä on puhuttu siitä että ollaan liki joka viikonloppu baarissa. Niin, ei sen äidin elämän tartte muuttua. Mutta jos mieskin on viikot töissä niin miks se/ne ainoat vapaa illat käytetään siihen että molemmat on rimpsalla? Vuoronperään tai yhtäaikaa. Siis ne päivät kun sais rauhassa nautti perheestä. Arki kuitenkin on tosi raskasta ja hektistäkin, ja sit ne yhteiset hetket tärvellään baarissa...eikö erotilastotkin kerro jo tarpeeks siitä että niistä parisuhteista tarttis pitää huolta, siinä missä omasta jaksamisesta.[/QUOTE]

Tai sitten ne erotilanteet kertoo siitä, että äiti viettää 24/7 vauvan kanssa ja unohtaa miehensä ja itsensä ja äiti palaa loppuun ja mies ei saa enää mitään huomiota... Asiat eivät aina ole niin mustvalkoisia

No mä en nyt ihan koko ketjua jaksanut kahlata läpi...
Mä ajattelen, että lapsi ei tosiaan varmaan kärsi, jos on isänsä kanssa aina, kun äiti käy pilettämässä. MUTTA ei tommonen voi tehdä kovin hyvää parisuhteelle?

Yhteistyössä