Meinaan kokata huomenna "sunnuntaipäivällisen", eli ylitän itseni tekemällä muuta kuin makaronilaatikkoa. Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo kyllä koskaan nuijinut kananfilettä ohueksi tai suolavedessä luikauttanut täytettyä kananrintaa tehdessäni. Miten se suolavedessä luikautteleminen vaikuttaa siihen, miten täyte pysyy sisässä? Itse en ainakaan sinun ohjeesi mukaan tehdessäni laittaisi muita mausteita, suolaahan tuossa tulee sitten jo aika paljon. Liika maustaminen pilaa ruoan omat aidot maut. :) Tässähän on monta hyvää makua jo, kanan oma maku ja koskenlaskija. Ei siihen tarvita kuin hieman suolaa ja mahdollisesti mustapippuria.

Nii...joo...just tälleen mäkin sen funtsin. En vaan heti viittinyt sitä sanoo. Nih :D :D

:laugh: No mulle tuli vaan mieleen kun näin chefin nimen. :D Chefin peesissä mäkin otin meille gerbiilejä, mutta nyt mun tekee niitä mieli lisää. :O Kokoajan vaan lisää. :O

Mä tykkään tuosta toisesta, mutta se toinen on ihan perseestä. Ei sitä edes näy koskaan, kun se luikkii aina piiloom kun se haistaakin ihmisen lähempänä kun kilsan päässä. Typerä rotta.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvikkä;23073877:
nuijimalla saat enemmän pinta-alaa ja suola antaa kitkaa. sen takia nämä toimenpiteet

Mulla ei ole nuijaa, enkä mä mainannu lisätä suolaa kun sitä on jo juustossa ja ruokapöydässä on myös alta 1v :)

nuijimalla saat enemmän pinta-alaa ja suola antaa kitkaa. sen takia nämä toimenpiteet

Sun neuvosi vaikuttavat myös sellaisilta, että kandee pysyttäytyä makaronilaatikossa. Nuijitko ja luikautatko muuten senkin?

[QUOTE="vieras";23073873]Sama kävi mielessä :D Ehkä ne on lukeneet sitä madventures vai mikä lienee keittokirjaa :D[/QUOTE]

Saa kyllä paistaa aika monta gerbiiliä ennen kuin nälkä lähtee :p

Mä tykkään tuosta toisesta, mutta se toinen on ihan perseestä. Ei sitä edes näy koskaan, kun se luikkii aina piiloom kun se haistaakin ihmisen lähempänä kun kilsan päässä. Typerä rotta.

aijaa :/ meillä on toinen aika seurallinen, toinen arempi. Nyt mä varastin niiden purut niin ei se voi loikkia minnekään tunneliin piiloon. :D Mutta tota järsimisvauhtia siellä on taas kauhee kerros kohta sitä purua. :p

En mä kyllä oikein ymmärrä mihin sitä pinta-alaa tarvitaan. Jos haluaa täytettyä kanan rintafilettä tai rintapalaa, niin kyllähän se riittää, kun siihen saa pienen taskun, johon täytteen laittaa. Sillä nuijimisella saa aikaan vaan sen, että file on niin ohut, ettei saa taskua tehtyä, vaan siitä on tehtävä jonkinlaista rullaa. Olen molempia kokeillut, ja se rintafile, johon tehdään tasku on vaan helpompi.

Uusimmat

Yhteistyössä